Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520543

    Jag lärde mig gå när jag var 8 månader.

    #520545
    Sammy wrote:
    jag valde bort matte A,b,c teknologi A, fysik A, kemi A,. jag hade velat välja bort det vid ett tillfälle men de kunde inte ordna kompletterande kurser till mig sa de. men som en uppenbarelse såg jag biträdande rektorn dricka sprit på jobbet. jag sa inget till honom på några dagar men han var fruktansvärt försiktig när han såg mig. var livrädd för att jag skulle snacka för det var tydligen ingen engångsföreteelse.

    sen kom han och sa att jag fick godkänt i alla dom kurserna jag ville välja bort men behövde inte gå på dom. jag skulle bara komma in till honom veckan innan studenten/betygskrivningen. nu har jag fullgott slutbetg.

    Konstig grej att skryta om….betyg i sånt man inte kan :what: ska det va bra det?

    #520547
    nible wrote:
    Skit gaffel, börjar ”klonka” efter några månaders aktivt bruk :p .

    Jag är tjock, så den klonkar redan vid bunnyhoops.. :D

    #520548
    Dan_The_Man wrote:
    Calle för fan! Var e motorn?:aggresiv: Have you gone green?

    Fan ser du inte buggarna? Med stockar som dem behöver man ingen motor :) Hehe
    Planen är det en GSXR 750 inom en snar framtid—

    #520549
    ReNeGaDe wrote:
    haga: coolt! Vad har du som rekord?

    Resultaten är väl inte toppklass om man jämför med personer som faktiskt utövar friidrott, men jag är ganska nöjd.

    Har hoppat någon decimeter längre i längdhopp tidigare men kommer inte ihåg exakt hur långt, spjut var första gången jag testade i princip (Så, då var den obligatoriska bortförklaringen avklarad :|).

    Tilläggas kan göras att på 400 sprintade jag järnet från början för att sedan enligt planen lägga av. Planen gick åt helvete när speakern sa att jag ledde stort, gick ju inte att lägga av då. Upploppet var bland det värsta jag har varit med om, spydde 5 gånger efteråt och till råga på allt blev jag omsprungen med dryga metern kvar till mål

    100m – 11.85
    Spjut (600g) – 35.80
    Längdhopp – 5.02
    400m – 59.50

    #520551
    Calle Sirén wrote:
    Fan ser du inte buggarna? Med stockar som dem behöver man ingen motor :) Hehe
    Planen är det en GSXR 750 inom en snar framtid—

    Äääääh :D
    Ja har du vägarna förbi med Gixxern så hojta till så hänger jag med på en tur :up:

    #520553

    Läste 3800p i gymnasiet med ett snitt på 19.6, med högst frånvaro i klassen. :|

    #520555
    Cagiva wrote:
    Läste 3800p i gymnasiet med ett snitt på 19.6, med högst frånvaro i klassen. :|

    Hur fan lyckades du läsa 3800p? Måste ha haft ett helt fullspäckat schema, jag läste 2750 och hade visserligen ett ganska lugnt sista år men du måste alltså läsa ungefär 10 ämnen mer än mig vilket låter lite väl. Säker på att du inte menar 2800?

    #520557
    Cagiva wrote:
    Läste 3800p i gymnasiet med ett snitt på 19.6, med högst frånvaro i klassen. :|

    3800poäng?
    Va de en friskola eller?
    Jag har över 300poäng och får inte läsa mer för min rektor pga ”kostnader”.

    #520559
    Cagiva wrote:
    Läste 3800p i gymnasiet med ett snitt på 19.6, med högst frånvaro i klassen. :|

    Vilken linje?

    #520561

    Jag e skillad på Travian :)

    #520563

    jag har gjort 42 armhävningar på en arm:D

    #520564
    Blanca wrote:
    jag har gjort 42 armhävningar på en arm:D

    helvete vad bra :up::up:

    #520567
    Blanca wrote:
    jag har gjort 42 armhävningar på en arm:D

    Jag har gjort 101 på två.

    #520569

    Jag har gjort 1000 situps ända upp till knäna utan att vila:D

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.