Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520571

    Jag skjutsade Nordman, hans gitarrist samt deras ljudtekniker till en hamburgarbar i Lördagskväll. Tydligen så hade dom stött ihop med min brorsa och hans kompis. Grymt skön snubbe, frågade faktiskt mig om jag tränar. Då blev jag faktiskt glad :D

    Annars har man inte så mycket att skryta över, 1000kr att leva på i sommar, och gymkortet drar 380kr / månad. Inget jobb har man fått, och i Juli blir det fjällen och i slutet av sommaren turkiet. Blir rätt svårt att kunna göra något roligt där :(

    #520573

    Rankad top 100 på Travian server 3 just nu :D

    #520575

    Jag har fått punktering 4gånger på min cykel, inom loppet av 4dagar.. nu slänger ja cykeln i ån =)

    #520576
    Tommy Karlsson wrote:
    Jag har fått punktering 4gånger på min cykel, inom loppet av 4dagar.. nu slänger ja cykeln i ån =)

    Better yet, CYKLA ner i ån. Bygg ett stort hopp eller någonting. Go down with style.

    #520577

    Sant marcus, men måste fixa någon som filmar det isf. =)

    #520578

    Till er som undrat, gick på GTG (volvos gymnasium) där läste vi hela natur samt en jävla massa andra kurser som retorik, ellära, cad, företag och projektkunskap, PLC (robotstyrning), fordonsel etc etc, totalt totalt 47 eller 48kurser.
    Vi gick 08.00-16.30 alla dagar, inga påsk/höst/sport/jul/sommarlov. Utan vi hade 5v semester om året.

    #520579

    Gick just ut 9:an (hurra!) och fick i slutpoäng allt som 305 poäng! (320 är max) vilket jag är mkt stolt över *stolt* :P

    #520581
    Shrimpy wrote:
    Gick just ut 9:an (hurra!) och fick i slutpoäng allt som 305 poäng! (320 är max) vilket jag är mkt stolt över *stolt* :P

    är inte 310 max? =P
    Ett ämne (sämsta betyg) väljs väll bort?

    #520583

    Jag verkar vara den bästa (och enda) f.d roddaren här ;)

    #520585
    Kebbie wrote:
    är inte 310 max? =P
    Ett ämne (sämsta betyg) väljs väll bort?

    Nej, 320 är max och ja man väljer bort ett betyg.

    #520587

    Och så klarade jag äntligen 30kgs hanteln i axelpressen idag:D

    6 rep ;):D

    #520589

    Svetttades igenom kepsen på benpasset idag.

    #520592
    Shrimpy wrote:
    Gick just ut 9:an (hurra!) och fick i slutpoäng allt som 305 poäng! (320 är max) vilket jag är mkt stolt över *stolt* :P

    jävlar jag fick 125p :D ja jag gillar inte skolan det tycker jag e onödigt skit

    #520594
    Oggelit0 wrote:
    jävlar jag fick 125p :D ja jag gillar inte skolan det tycker jag e onödigt skit

    Snarare nödvändig skit ;)

    #520596
    Melin wrote:
    Snarare nödvändig skit ;)

    Mm tyvärr är det så så bara fortsätta kämpa sig i genom skolan men förhoppnigs viss blir EL-programmet kul

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.