Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520598
    Oggelit0 wrote:
    jävlar jag fick 125p :D ja jag gillar inte skolan det tycker jag e onödigt skit

    Hur fan kunde du få 125 poäng? 180 poäng är alla G. GÅR det att få IG på högstadiet?

    #520600
    Marcus Syvertsen wrote:
    Hur fan kunde du få 125 poäng? 180 poäng är alla G. GÅR det att få IG på högstadiet?

    Hmm bra fråga gillar att sova :) Ig i matte och alla so ämnena altså 5 Ig
    så nu efter ett underbart år på IV så har man G i matte och kan börja EL i höst.En kille jag känner hade bara 20p :D

    #520602

    Kan skryta med att jag tillhör Svenska eliten på pimpel fiske

    #520603

    Jag har precis lagat 2,5 kg mat uppdelat på 4 portioner ala 550 – 700 gram. Så jävla gött o slippa laga mat nu under 2 dagar framöver. :D
    Det blev, Ris, Röda linser, Köttfärs med majs o tacokrydda, stekta championer och krossade tomater.

    #520604
    Oggelit0 wrote:
    Hmm bra fråga gillar att sova :) Ig i matte och alla so ämnena altså 5 Ig
    så nu efter ett underbart år på IV så har man G i matte och kan börja EL i höst.En kille jag känner hade bara 20p :D

    Det är ju bra för dig att du får en utbildning iaf, ta vara på den!!

    #520605
    Marcus Syvertsen wrote:
    Hur fan kunde du få 125 poäng? 180 poäng är alla G. GÅR det att få IG på högstadiet?

    Jag gick ut med 90p. Lätt fixat. 8)

    :frust:

    #520607
    Vandraren wrote:
    Jag gick ut med 90p. Lätt fixat. 8)

    Haha, jag gjorde fan det mesta fel man kunde göra. Trots det hade jag typ 280.

    #520609
    Marcus Syvertsen wrote:
    Haha, jag gjorde fan det mesta fel man kunde göra. Trots det hade jag typ 280.

    då gjorde du nog inget fel för 280 hade typ kanske 3 pers i min klass och dom pluggade hårt

    #520611
    Robert Svensson wrote:
    Nu får ni fan ge er mer alla eran OT…

    +1.. som med mycket annat lille Robert säger =)

    #520613
    Robert Svensson wrote:
    Nu får ni fan ge er mer alla eran OT…

    LOOK WHO’S TALKING!!! :D

    #520615
    Robert Svensson wrote:
    Jag skryter med min nya forum lekis tråd. :)

    HE`S GOT WAAAAY TO MUCH SPARETIME :D Inte bra för dig att vara ledig Robban..

    #520617

    haha, var det mitt kemiprov som drog igång betygskrytet på detta forumet eller?:D

    #520619
    Marcus Syvertsen wrote:
    Haha, jag gjorde fan det mesta fel man kunde göra. Trots det hade jag typ 280.

    det är frånvaro som sinkar mycket. har man bara varit närvarande så brukar det ordna sig ändå. IG är ju oxå ett betyg medans streck inte ger ett skit.

    #520621
    Sammy wrote:
    det är frånvaro som sinkar mycket. har man bara varit närvarande så brukar det ordna sig ändå. IG är ju oxå ett betyg medans streck inte ger ett skit.

    Du blandar ihop högstadiets betygsättning med gymnasiets. På högstadiet är IG inget betyg, utan bara ett sätt att beskriva att kursens godkäntmål inte har uppnåtts. Man kan inte få ett ”streck”, utan man får IG om man inte klarar kursen. Ett IG på högstadiet får man heller inga poäng för.

    #520623

    Jag tog studenten igår, och detta var en speciell dag på flera sett, bla. så var det.. Fredagen den 13e =)

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.