Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520625

    Något halvt komiskt men ändå tragisk hände min kompis i fredags. Fredag den 13 dvs. :)

    Han vaknade på morgonen med världens huvudvärk, maten hemma va slut så han skulle åka o köpa lite. Gick till bilen och upptäckte att ena rutan va sönder, en sten låg i passagerarsätet och hans gps va snodd samt att en del saker va sönder rivna i bilen och däcken va tömda på luft.

    Senare åkte han en sväng på 7 mil med sin Saab 9-3 som han precis fått ordning på efter en hel hög med problem. Med denna bilen kom han 5-6 mil sedan easslade det till i motorn och bilen tvärdog. Han kopplade så fort bilen dog, vid närmare kontroll verkar den automatiska kamkedjesträckaren ha lossat lite så kamkedjan har hoppat av kuggarna.
    Allt detta ledde troligtvis till några krökta ventiler och förmodligen diverse andra bekymmer.

    Efter körningen kom en kompis och bogserade hem honom med Mc stötdämpare som han skulle hämta, hem kom han med en trasig bil och upptäckte att han hade fått fel stötdämpare.

    Senare på kvällen skulle han på studentbal med sin flickvän. Fick på sig kostymen, 3 sekunder senare kom hunden hoppandes (vilket den vanligtvis aldrig gör) och rev upp en stor reva i kostymen.
    Ja, en allmänt dålig fredag den 13 iaf för honom.

    #520627
    Marcus Syvertsen wrote:
    Du blandar ihop högstadiets betygsättning med gymnasiets. På högstadiet är IG inget betyg, utan bara ett sätt att beskriva att kursens godkäntmål inte har uppnåtts. Man kan inte få ett ”streck”, utan man får IG om man inte klarar kursen. Ett IG på högstadiet får man heller inga poäng för.

    När jag gick på gymnasiet så var IG i högsta grad ett betyg medans ett streck betydde ”betygsunderlag saknas” och var alltså inget betyg.

    #520628
    Insulinus wrote:
    Något halvt komiskt men ändå tragisk hände min kompis i fredags. Fredag den 13 dvs. :)

    Han vaknade på morgonen med världens huvudvärk, maten hemma va slut så han skulle åka o köpa lite. Gick till bilen och upptäckte att ena rutan va sönder, en sten låg i passagerarsätet och hans gps va snodd samt att en del saker va sönder rivna i bilen och däcken va tömda på luft.

    Senare åkte han en sväng på 7 mil med sin Saab 9-3 som han precis fått ordning på efter en hel hög med problem. Med denna bilen kom han 5-6 mil sedan easslade det till i motorn och bilen tvärdog. Han kopplade så fort bilen dog, vid närmare kontroll verkar den automatiska kamkedjesträckaren ha lossat lite så kamkedjan har hoppat av kuggarna.
    Allt detta ledde troligtvis till några krökta ventiler och förmodligen diverse andra bekymmer.

    Efter körningen kom en kompis och bogserade hem honom med Mc stötdämpare som han skulle hämta, hem kom han med en trasig bil och upptäckte att han hade fått fel stötdämpare.

    Senare på kvällen skulle han på studentbal med sin flickvän. Fick på sig kostymen, 3 sekunder senare kom hunden hoppandes (vilket den vanligtvis aldrig gör) och rev upp en stor reva i kostymen.
    Ja, en allmänt dålig fredag den 13 iaf för honom.

    haha snacka om otur :yikes:

    #520630

    Usch, tråkig dag för honom..

    #520631

    Idag kvalade jag in till JEM i OL i +105 :)

    Det ni!

    #520632
    Alternate Shape wrote:
    När jag gick på gymnasiet så var IG i högsta grad ett betyg medans ett streck betydde ”betygsunderlag saknas” och var alltså inget betyg.

    Det är ju för helvete det jag säger.

    #520633

    JEM OL i +105 …….??????what

    #520635

    +1 =)

    #520637
    Karlssooooon wrote:
    JEM OL i +105 …….??????what

    Europa Mästerskapen för juniorer(17-20) i olympisk tyngdlyftning, klass 105+.

    Hoppas detta var det du undrade annars står jag här tom som en fågelholk ^^

    #520639

    Jag sket på mig idag.

    #520641
    Marcus Syvertsen wrote:
    Det är ju för helvete det jag säger.

    Fortsätt så Marcus så kommer du inom kort bli quotad i min signatur :D

    #520643
    Öhman wrote:
    Europa Mästerskapen för juniorer(17-20) i olympisk tyngdlyftning, klass 105+.

    Hoppas detta var det du undrade annars står jag här tom som en fågelholk ^^

    Coolt =)

    #520645

    Tränade själv utan H som jag nästan alltid kör ihop med. Bröst, axlar på schemat och tänkte att nu går de säkert sämre utan peppning och passning… Men icke sa nicke.

    Bet ihop, på med koss lurarna, upp med volymen och in i dimman. Time to work on my fitness !

    Resultatet = Ett mycket bra pass med grym kontakt, mkt svett, supersets.

    Enda neg var att jag bröt 2 naglar ;) .. but it was all worth it!

    #520647

    Bevisade ännu en gång att jag får ner 2 pizzor och ändå inte mådde dåligt efteråt. Det va 2 kebabpizzor i enligt mig normal storlek.
    Fick även ner detta utan bekymmer för 9 år sedan under puberteten. Men det gick bra nu igen.

    Mmmm, mat. :D

    #520649

    Jag har tränat med Martin Lidberg.

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.