Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520652
    Danne.v wrote:
    Jag har tränat med Martin Lidberg.

    härligt =)

    #520654
    MATTI wrote:
    Jag sket på mig idag.

    Haha :D

    OT. Jag har skakat hand med Ingvar Oldsberg! Tror ingen här inne kan toppa det… ;)

    #520656
    Alternate Shape wrote:
    När jag gick på gymnasiet så var IG i högsta grad ett betyg medans ett streck betydde ”betygsunderlag saknas” och var alltså inget betyg.

    Haha, så jävla dåligt. :(

    #520658
    Robert Svensson wrote:
    Hur faa… Ehm! Hur klarar du det Tommy? Det måste jag se någon dag! :yikes:

    :D

    Det va iofs under fyllan denna gången så jag kan ju klassa det som fyllehunger men å andra sidan så drack jag minst 1 öl till varje pizza! :)

    Men satsar du pengar så antar jag utmaningen igen! Fast vi kan väl vänta till lite senare i sommar, gärna efter semestern. 2 pizzor sätter sina spår.. :P

    #520660
    Robin U wrote:
    En bild säger mer än tusen ord.

    Äntligen fick du träffa din hero ;)

    :D😀

    #520662
    Robin U wrote:
    Om :D

    Jag e så… ”aaaavundsjuk, jag e så avundsjuk”:whistle::kicking:

    :D

    #520663
    Calle Sirén wrote:
    Haha :D

    OT. Jag har skakat hand med Ingvar Oldsberg! Tror ingen här inne kan toppa det… ;)

    Bara Calle som förstår sig på bra humor! :D

    #520664

    1 familjekebabpizza fick jag ner idag. Riktigt god!
    Det är jag lite stolt över :)

    #520665

    Fick nöjet att på nära håll se hur NHL spelare tränar under speluppehåll då Mattias Öhlund kom och tränade samma tid som mig tidigare idag. Mycket underhållande. :)

    #520666

    Har precis ätit frukost efter en tremilstur på inlines mellan 04:38 och 06:31.:dance:

    Distans: 30.53km. Tid: 1:53:15. Medeltempo: 3:43 min/km. Maxtempo: 2:22min/km. Genomsnittshastighet: 16.2km/h.

    Ingen exceptionell tid och inget supertempo heller. Men så var det bara mitt fjärde inlinespass också, har precis börjat. Hursomhelst kan löjliga morgonpromenader ta sig i arslet.:D

    #520668
    Eddie Vedder wrote:
    Har precis ätit frukost efter en tremilstur på inlines mellan 04:38 och 06:31.:dance:

    Distans: 30.53km. Tid: 1:53:15. Medeltempo: 3:43 min/km. Maxtempo: 2:22min/km. Genomsnittshastighet: 16.2km/h.

    Ingen exceptionell tid och inget supertempo heller. Men så var det bara mitt fjärde inlinespass också, har precis börjat. Hursomhelst kan löjliga morgonpromenader ta sig i arslet.:D

    Först tänkte jag ’du är ju inte riktig i huvudet’.
    Fast det låter inte helt fel. Tror jag ska ta efter dig på den, ang inlines dvs.

    Själv går jag upp runt 05 på morgonen och ger grabben mat(9½mån), käkar frukost, går till jobbet(tar ca 1h), jobbar utomhus så vi rör mycket på oss, går hem, tar grabben med på ärenden under dagarna, kommer hem igen ganska sent, gör iordning inför träningen, slappar någon timme, nattar sonen runt 20-21, cyklar från ena sidan stan till den andra för att träna runt 22 till efter midnatt, cykla hem, göra iordning inför nästa morgon, sover.. så upp runt 05 igen.. osv.

    Semester? Har tagit ut 3veckor som jag ska åka iväg och jobba på.
    12h/dag i tre veckor.. ren glädje.

    #520670
    Amohn wrote:
    Först tänkte jag ’du är ju inte riktig i huvudet’.
    Fast det låter inte helt fel. Tror jag ska ta efter dig på den, ang inlines dvs.

    Det är lugnt, du får gärna tycka att jag inte är riktigt klok.:D

    Nejmen skämt åsido så ÄR inlines grymt kul. Okej att man kanske inte ger sig ut 04:38 och kör tre mil varje dag men som motionsform är det superbra. Jag försöker ju trycka på så gott jagkan för att få till ett träningspass av det men om man vill glida runt av ren njutning så är det en underbar motionsform rent allmänt.

    Och fort går det att förbättre åktekniken, jag har typ kört fyra pass som sagt. Första gången var ”Bambi på hal is” men för varje pass blir det GRYM skillnad. Dessutom hittar man ju vägar med mer eller mindre bra asfalt och det påverkar ju förstås kvalitén när man hittar sina ”smultronställen” där man kan få upp riktigt bra fart.:up:

    #520672
    Eddie Vedder wrote:
    Har precis ätit frukost efter en tremilstur på inlines mellan 04:38 och 06:31.:dance:

    Distans: 30.53km. Tid: 1:53:15. Medeltempo: 3:43 min/km. Maxtempo: 2:22min/km. Genomsnittshastighet: 16.2km/h.

    Ingen exceptionell tid och inget supertempo heller. Men så var det bara mitt fjärde inlinespass också, har precis börjat. Hursomhelst kan löjliga morgonpromenader ta sig i arslet.:D

    Åhejdu!:worship:Jag är bara i min linda av konditionsträning.Det tar evigheter innan man kommer upp i din nivå även om du inte tycker det var nå´värst´!

    #520674

    Jag ska plocka fram inlinesen och börja med et istället för promenader så fort dom har byggt klart cykelbanan hemma. Bygget ska vara klart i juni står det på skyltarna men jag misstänker att det tar någon månad extra.

    Vilka hjul kör du med Eddie Vedder?

    OT: Är du Eddie Vedder fan och lyssnar på honom eller tog du bara ett namn som lät coolt? Varför just Eddie Vedder?

    #520676
    Lioness wrote:
    Åhejdu!:worship:Jag är bara i min linda av konditionsträning.Det tar evigheter innan man kommer upp i din nivå även om du inte tycker det var nå´värst´!

    Jo att jag har en bra kondition vet jag. Att jag är en rätt bra löpare för att inte vara p åtävlingsnivå vet jag också. Men vad gäller inlines är jag ganska novis (bortsett från att jag åkte mycket i mellanstadieåldern) och det här tempot och distansen skulle jag inte kalla så värst imponrande ändå.

    Då är väl i såna fall tidpunkten jag gav mig ut mer imponerande kanske.:D

    Insulinus wrote:
    Vilka hjul kör du med Eddie Vedder?

    OT: Är du Eddie Vedder fan och lyssnar på honom eller tog du bara ett namn som lät coolt? Varför just Eddie Vedder?

    Ingen aning om vad jag har för hjul. Det är fyra stycken i alla fall, inga långfärdsinlines. Mer än så vet jag inte.:D

    Eddie Vedder är förstås taget för att han är min Gud. Pearl Jam är mina stora idoler, förr var jag helt fanatisk! Lite lugnare nu men fortfarande mina idoler och Eddie Vedder är min största förebild.

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.