Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520678

    Satte en 8,5 av 10 på Politisk ekonomi tentan i Spanien

    #520680

    Hur fort springer du 10km eddie?

    #520683
    MATTI wrote:
    Hur fort springer du 10km eddie?

    Det fortaste jag löpt milen på är 39:38. Den satsningen kom dock helt spontant mitt i vanlig tempolöpning. Jag sprang normalt men kände att jag kunde öka och öka så jag bara körde på. När klockan visade ca 7-7.5km bestämde jag mig för att satsa på milen under 40 minuter.

    Om jag bestämmer mig för en satsning redan från start klarar jag kanske under 38 en riktig toppendag.

    #520685
    Eddie Vedder wrote:
    Det fortaste jag löpt milen på är 39:38. Den satsningen kom dock helt spontant mitt i vanlig tempolöpning. Jag sprang normalt men kände att jag kunde öka och öka så jag bara körde på. När klockan visade ca 7-7.5km bestämde jag mig för att satsa på milen under 40 minuter.

    Om jag bestämmer mig för en satsning redan från start klarar jag kanske under 38 en riktig toppendag.

    Det är inte dåligt! :up:

    #520686
    Steppen1983 wrote:
    Satte en 8,5 av 10 på Politisk ekonomi tentan i Spanien

    Bra jobbat!!:up:
    Glömde att berätta vad jag är stolt över. Min underbara dotter!

    #520688
    Eddie Vedder wrote:
    Eddie Vedder är förstås taget för att han är min Gud. Pearl Jam är mina stora idoler, förr var jag helt fanatisk! Lite lugnare nu men fortfarande mina idoler och Eddie Vedder är min största förebild.

    Gött, nu har du stillat en utav mina funderingar som jag klurat på en stund. :D

    #520690

    Jag är sjuuukt stolt över mig själv! klarat fystestet för polisen och var 6e bästa tjejen!!! :D😀

    #520692
    Eddie Vedder wrote:
    Det fortaste jag löpt milen på är 39:38. Den satsningen kom dock helt spontant mitt i vanlig tempolöpning. Jag sprang normalt men kände att jag kunde öka och öka så jag bara körde på. När klockan visade ca 7-7.5km bestämde jag mig för att satsa på milen under 40 minuter.

    Om jag bestämmer mig för en satsning redan från start klarar jag kanske under 38 en riktig toppendag.

    Shit vilken kenyan du är Eddie, springer du göteborgs varvet?

    #520694
    GetFitOrDieTrying wrote:
    Jag är sjuuukt stolt över mig själv! klarat fystestet för polisen och var 6e bästa tjejen!!! :D😀

    Är nyfiken på hur jag skulle klara det men med min kondition och koordination så
    skulle det gå åt h*lskotta :(

    Stort grattis :up:

    #520695
    GetFitOrDieTrying wrote:
    Jag är sjuuukt stolt över mig själv! klarat fystestet för polisen och var 6e bästa tjejen!!! :D😀

    Grattis. Vad blev du totalt?

    #520696
    MATTI wrote:
    Det är inte dåligt! :up:

    Tack MATTI.:)

    Insulinus wrote:
    Gött, nu har du stillat en utav mina funderingar som jag klurat på en stund. :D

    Hehe, ja så är det. Sitter med en PJ-tröja på mig just nu. I ett studentrum klätt med PJ-affischer. Jag äger över 50 album också.:D

    Entin wrote:
    Shit vilken kenyan du är Eddie, springer du göteborgs varvet?

    Nä har inte sprungit Gbg-varvet. Det lockar inte mig, för mycket folk. Senaste halvmaran var Kungsholmen runt 10:e maj, sprang på 1:26:58. Nu är jag lite småskadad men hoppas på Sthlm halvmarathon 6:e september.

    #520697

    Måste få skryta, igår kom statistik och jag rankas etta bland Equity Sales personerna som jobbar med nordiska aktier mot franska kunder…. :-)

    #520699
    danwik wrote:
    Måste få skryta, igår kom statistik och jag rankas etta bland Equity Sales personerna som jobbar med nordiska aktier mot franska kunder…. :-)

    Det där är helt klart värt att skryta över! :up:

    #520701
    danwik wrote:
    Måste få skryta, igår kom statistik och jag rankas etta bland Equity Sales personerna som jobbar med nordiska aktier mot franska kunder…. :-)

    Respect :worship:

    #520703

    Mina biceps o vader är nästan exakt lika stora. Vet inte om det är bra eller dåligt. Värt att skryta om är det i alla fall :)

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.