Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520705
    Baboom wrote:
    Mina biceps o vader är nästan exakt lika stora. Vet inte om det är bra eller dåligt. Värt att skryta om är det i alla fall :)

    Du har väll 52 i vader??så det tycker jag absolut:)

    #520707

    jag har olika stora vader. och ganska olika form oxå. min ena hälsena är galet kort. var hos ortopeden och jag hade inte någon tryck alls på ena hälen när jag står upprätt för den ligger inte i backen alls då. jag blev invalidförklarad. får jag parkera på handikappsparkeringar nu tro?

    #520709
    *Babe* wrote:
    Är nyfiken på hur jag skulle klara det men med min kondition och koordination så
    skulle det gå åt h*lskotta :(

    Stort grattis :up:

    Tack så jätte mkt! =)
    Mycket slit och nu är det över..känns kanon! Bara att vänta och se om man blir kallad till pliktverket! :)

    #520711
    Vandraren wrote:
    Grattis. Vad blev du totalt?

    Tack! Jag vet faktiskt inte, men är väldigt stolt med tanke på att jag nästan bara tränar styrka och har väl kört löpning på sista tiden för att klara fystestet. Överaskade mig själv.
    Men det fanns några ess bland killarna. Tror den bästa sprang 2 km på 7 minuter nånting. Rekordet ever är 5.40. :p

    Mvh

    #520713
    Sammy wrote:
    jag har olika stora vader. och ganska olika form oxå. min ena hälsena är galet kort. var hos ortopeden och jag hade inte någon tryck alls på ena hälen när jag står upprätt för den ligger inte i backen alls då. jag blev invalidförklarad. får jag parkera på handikappsparkeringar nu tro?

    Du kan ju alltid testa att ansöka om ett snyggt tillstånd, det skulle jag gjort =D

    #520715

    Spelade en av mina remixer på gymmer idag och det lät skitbra i det ljudsystemet.

    #520717
    PaintSpot wrote:
    Du kan ju alltid testa att ansöka om ett snyggt tillstånd, det skulle jag gjort =D

    jag hade ett fejk för ett tag sen. en kompis morsa som jobbar där sådant utfärdas. så kompisen tog ett sånt och de hologrambilderna osv så gjorde vi ett till mig =) man får ju ställa sig lite hur som hellst då och slipper att betala parkeringsavgifter.

    jag stal aldrig en handikapplats. det hade jag inte hjärta till. men det är gött att parkera gratis och lite hur som hellst.

    #520719

    En optimal träningsdag. 42.72km på cykel klockan 5 imorse, genomsnittshastighet på 26.6km/h. Ingen kanonfart men som total novis på cykel (andra gången i livet som jag ens sitter på en racer) är jag nöjd. Klockan 17 drog jag ut och löpte. 10.65km på 48:44 vilket är ett klart godkänt pass även det, särskilt med tanke på cykelturen i benen.

    Till råga på detta har cyklistgrejer inhandlats för 2000 spänn under dagen. Optimal dag som sagt!:D

    #520720

    Eddie (Niklas heter du egentligen va?) det där är en optimal dag för dig! Knappast för oss vanliga dödliga.. :D
    Ska du satsa lite mer på cyklingen nu?

    #520722
    Insulinus wrote:
    Eddie (Niklas heter du egentligen va?) det där är en optimal dag för dig!

    Nej det heter jag inte, jag heter Nicklas. MYCKET viktigt att stavningen med ck inte missas.:D Men dagen är sjukt optimal, fan vad jag längtar efter att få testa cykelskorna och kläderna!:yahoo:

    Insulinus wrote:
    Ska du satsa lite mer på cyklingen nu?

    Löpningen kommer fortfarande vara prioritet 1 och det jag helst av allt vill vara som bäst på. Det är löpningen jag har som första idrott och jag satsar mest prestationsinriktat på helt enkelt.

    Men med en bra cykel i min ägo samt ständiga skadebekymmer som hämmar löpningen kommer det definitivt bli mer cykling framöver. Helt underbart att ge sig ut långt på bpnnvischan här i Uppland och uppleva nya platser samtidigt som man pressar skiten ur kroppen.;) Men något cykellopp lär jag säkert anmäla mig till för skojs skull, kanske även ett duathlon. Även den regelbundna inlinesåkningen lär fortsätta fast det blir förstås ENBART på egen hand, inga tävlingsformer alls.

    #520724

    Ibland skulle jag vilja vara som du Nicklas, fan va mkt gott man skulle kunna äta!!! :P

    #520726
    danwik wrote:
    Måste få skryta, igår kom statistik och jag rankas etta bland Equity Sales personerna som jobbar med nordiska aktier mot franska kunder…. :-)

    Nordiska aktier mot franska kunder… hur många kan jobba med det? 3-4 stycken? ;)

    #520727
    MATTI wrote:
    Ibland skulle jag vilja vara som du Nicklas, fan va mkt gott man skulle kunna äta!!! :P

    Om man ser till kcal/kg kroppsvikt äter jag sannolikt mer än de flesta på forumet som eftersträvar energibalans (iofs är det få som någonsin verkar göra det på såna här forum med sinnessjuk deff/bulk-hets:|) men annars äter jag inte sådär sjukt mycket faktiskt.

    Kanske runt 2500 en vanlig dag och uppemot 3000kcal på en dag då jag t.ex. jobbat samt kört ett konditionspass. Gårdagen med två rejäla konditionspass är ett väldigt undantagsfall, det sker sällan.

    ReNeGaDe wrote:
    Nicklas, sprang du Göteborgsvarvet i år, och i så fall, vad fick du för tid?

    Nej det gjorde jag inte. Gbg-varvet lockar faktiskt inte det minsta, känns bara trångt. Dock sprang jag Kungsholmen runt 10:e maj och då fick jag 1:26:28 som sluttid. Svarade jag inte på exakt samma fråga bara någon sida tillbaka i den här tråden förresten?

    EDIT: Jo exakt samma fråga i inlägg #530:D

    Eddie Vedder wrote:
    Nä har inte sprungit Gbg-varvet. Det lockar inte mig, för mycket folk. Senaste halvmaran var Kungsholmen runt 10:e maj, sprang på 1:26:58. Nu är jag lite småskadad men hoppas på Sthlm halvmarathon 6:e september.
    #520728
    MATTI wrote:
    Ibland skulle jag vilja vara som du Nicklas, fan va mkt gott man skulle kunna äta!!! :P

    Ja, det vore skönt. Kunna käka hur mycket balja växter och gröt man vill. Utan att vara orolig för att lägga på sig :D

    Förlåt Nicklas… kunde inte hålla mig…[/b]

    #520729
    Baboom wrote:
    Ja, det vore skönt. Kunna käka hur mycket balja växter och gröt man vill. Utan att vara orolig för att lägga på sig :D

    Förlåt Nicklas… kunde inte hålla mig…[/b]

    Haha!:D

    Oroa dig inte, jag hade själv tänkt att svara något liknande men ville inte tjata vidare om min kost .:D Och spm jag skrev innan äter jag mycket om man ser till kcal/kg kroppsvikt (eftersom jag ofta har en hög fysisk aktivitetsnivå) men några skyhöga kaloriintag skulle jag aldrig kunna ha utan att bli fet. Jag är ju väldigt liten.

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.