Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520731
    Jacksatan wrote:
    Nordiska aktier mot franska kunder… hur många kan jobba med det? 3-4 stycken? ;)

    han jobbar ju med det han vill iaf. det är värt mer än fame and glory har jag hört. likaså spelar inte lön in i ett yrkesval alls. eller hur var det?

    :emo-thumb

    #520733
    Sammy wrote:
    han jobbar ju med det han vill iaf. det är värt mer än fame and glory har jag hört. likaså spelar inte lön in i ett yrkesval alls. eller hur var det?

    :emo-thumb

    Alltså ditt inlägg är så jävla pinsamt… Jag skämtade om att det inte kan vara så många som jobbar med just svenska aktier mot franska kunder(det är säkert en hel del, men det var sagt på skoj). Vad har då ditt inlägg för relevant koppling till mitt?

    Angående mitt inlägg på kolo så menade jag att många väljer att utbilda sig och jobba med något personligt utvecklande istället för att stå på en industri för samma lön. Med det menar jag så klart inte att lönen är helt oviktig, men den är sannerligen inte allt i ett yrkesval.

    #520735

    I måndags lånade Carola min telefon och igår high-fivade jag med SK.Spawn på krogen ^^.
    Spawn > Carola

    #520737
    Vandraren wrote:
    Jag kommer med största sannolikhet få en tatuering av Hanna ifrån LA ink någon gång i augusti. Fast det kanske inte räknas än?

    No shit ? Vad blir det till att göra då ? Hon är fan milf hannah :p

    #520739
    Jacksatan wrote:
    Alltså ditt inlägg är så jävla pinsamt… Jag skämtade om att det inte kan vara så många som jobbar med just svenska aktier mot franska kunder(det är säkert en hel del, men det var sagt på skoj). Vad har då ditt inlägg för relevant koppling till mitt?

    Angående mitt inlägg på kolo så menade jag att många väljer att utbilda sig och jobba med något personligt utvecklande istället för att stå på en industri för samma lön. Med det menar jag så klart inte att lönen är helt oviktig, men den är sannerligen inte allt i ett yrkesval.

    lugn lugn. jag skulle oxå skoja till det när jag fick chansen.

    #520741

    och Ontopic så ska jag nu skryta med att jag kommit hem från karlshamn där jag vann och åt 2 McD menyer efter kommit 2:a i farmerswalk.

    burp.

    #520743

    Jag vet inte om man kan se det som någon större bedrift och att det knappast är något att skryta över. Men det gick bra att köra baksida lår och vader trots bakfylla. :)

    #520745
    Jacksatan wrote:
    Alltså ditt inlägg är så jävla pinsamt… Jag skämtade om att det inte kan vara så många som jobbar med just svenska aktier mot franska kunder(det är säkert en hel del, men det var sagt på skoj). Vad har då ditt inlägg för relevant koppling till mitt?

    Angående mitt inlägg på kolo så menade jag att många väljer att utbilda sig och jobba med något personligt utvecklande istället för att stå på en industri för samma lön. Med det menar jag så klart inte att lönen är helt oviktig, men den är sannerligen inte allt i ett yrkesval.

    Kanske låter nischat, 3-4 svenska firmor men finansvärlden är ju lite större än så, du får allt addera alla stora europeiska och amerikanska firmor också även om de mest fokuserar mot Europeiska aktier men där ingår ju Norden…

    Självklart ska man jobba med det man trivs med och det måste ju vara viktigare än lönen man får varje månad. Trivs man inte så är man ju helt fel ute nästan beroende på vilken lön man får.

    #520747

    45.11km på racern idag. Gav mig ut klockan 6, rundan tog 1:38:24, genomsnittshastigheten var 27.5km/h och maxhastighet 44km/h.

    Varje cykelpass går i högre och göre hastigheter, alltid underbart med smekmånaden i början av en ny träningsform. Samma princip som bänkökningarna man gör varje pass som nybörjare på gymmet.:D

    Dom här cykelpassen före frukost börjar bli mer och mer av en rutin och det är grymt skönt att ha kört ett rejält pass innan dagen knappt börjat samt att den knappt existerande trafiken vid den tidpunkten är guld värd.

    #520749

    Ja Ghar Äntligen FÅtt Sommar Jobb!!!!!

    #520751

    Kenny jönssons barn åkte i min karusell idag, både kenny å jörgen var i närheten, alltid något :

    #520754

    Har precis sålt en tavla för rekordpris, fy i helvete att jag mår BRA!

    #520756
    Andreas´J wrote:
    Utveckla :P

    Femsiffrigt 8)

    #520757

    Jag kom 4:a i min klass på Tisdagskut´n idag. Ingen topptid direkt (5,5km på 28.03), men bra för att vara jag. :)

    #520758

    Jag kom med i ”Reforms” talangjakt!!!!:yahoo:

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.