Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520813

    En bra träningsdag idag. Halv fem gav jag mig ut på ett cykelpass, 4 mil. Sedan har jag kört ett överkroppspass på 90 minuter också.

    Med 3 timmars träning avklarad ser jag fram emot en skön dag då jag ska slösa bort det enormt fina vädret sittandes framför datorn och spamma träningsforum.:D

    #520815
    Eddie Vedder wrote:
    En bra träningsdag idag. Halv fem gav jag mig ut på ett cykelpass, 4 mil. Sedan har jag kört ett överkroppspass på 90 minuter också.

    Med 3 timmars träning avklarad ser jag fram emot en skön dag då jag ska slösa bort det enormt fina vädret sittandes framför datorn och spamma träningsforum.:D

    3timmar e väll ingeting……….ett dygn innehåller 24timmar…
    antar att du kör nått mer idag?annars skulle jag nog kalla det vilodag:O

    :D

    #520817
    nicke biff wrote:
    antar att du kör nått mer idag?annars skulle jag nog kalla det vilodag:O

    :D

    Nej idag är jag slö så det får stanna vid den här vilodagen nu.:D

    #520819
    GetFitOrDieTrying wrote:
    Tack! Jag vet faktiskt inte, men är väldigt stolt med tanke på att jag nästan bara tränar styrka och har väl kört löpning på sista tiden för att klara fystestet. Överaskade mig själv.
    Men det fanns några ess bland killarna. Tror den bästa sprang 2 km på 7 minuter nånting. Rekordet ever är 5.40. :p

    Mvh

    Herre gud skämtar du, 5:40 på 2 km. Måste ha varit det året då de också släppte lös en hel hundgård med pitbulls efter rekryterna.

    Fy fasen, nej det här går inte längre får allt bli och dubblera konditionspassen om man skall lyckas på polistestet. Har inte inhandlat någon lämplig klocka för tidtagning ännu, så vet inte om jag ligger under 9 minuter i dagsläget.

    BTW hur är terrängen ni sprang i? Var det mestadels plant underlag eller kuperad terräng, asfalt eller löpspår med preparerat underlag?

    #520822
    *Babe* wrote:
    165 i MARK i SÖNDAGS!! Jag äger!![/b] :buttrock::buttrock:
    nicke biff wrote:
    Ja faktiskt:up:

    Skönt att du håller med, så jag vet att jag inte lider av storhets-vansinne :D

    #520823
    Voldemaahr wrote:
    Jag gillar bekräftelse, kan inte förneka det längre

    Femsiffrigt belopp i betalning, det kallar jag bekräftelse! :nod

    Kan ju då göra en mini-skrytning om att jag precis sålt en teckning för ett tresiffrigt belopp (dealen och bilden har varit klara ett tag, men pengarna kom in i dag) 8)

    #520825

    Spikat och klart, 2veckor ut i bushen långt upp i fjällen med kusinen från och med Lördag, bara massa fiske, hardcore naturträning och njuta av lugnet. Typ årets höjdpunkt för mig.

    #520826
    Radikaal wrote:
    Spikat och klart, 2veckor ut i bushen långt upp i fjällen med kusinen från och med Lördag, bara massa fiske, hardcore naturträning och njuta av lugnet. Typ årets höjdpunkt för mig.

    Eyy, bushen? Du bor redan där, Piteå! :P

    #520827
    henkebenke wrote:
    Kan ju då göra en mini-skrytning om att jag precis sålt en teckning för ett tresiffrigt belopp (dealen och bilden har varit klara ett tag, men pengarna kom in i dag) 8)

    Du, man kan ta sig ända till England på tresiffriga belopp nuförtiden :emo-thumb

    #520828
    nicke biff wrote:
    Pröva och pressentera dej som Matt Damon…..

    :D

    Yes, I will try that to night…. 4 juli ni vet :)

    #520830

    Tog 230kg i mark i dagarna……..hyfsat för en sparris-rygg:happy:

    #520832

    Vad äter du för vitaminer egentligen..;)

    #520834

    I ”vad tar du i bänk”-tråden tar jag 300kg
    På flashback är min ”dingding” 40cm lång
    Sen i ”vad har du för omkrets i armar”- tråden har jag 59cm

    #520836
    alarik36 wrote:
    Vad äter du för vitaminer egentligen..;)

    :

    #520838
    alarik36 wrote:
    Vad äter du för vitaminer egentligen..;)

    Grattis, du är härmed nominerad TILL………”trådens dummaste kommentar”

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.