Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520840

    Slog just nytt PB på halvmilen!:yahoo:

    En ganska lång skadeperiod med obefintliga resultat bakom mig. Så idag kände jag mig i bra form när jag satte igång och jogga och bestämde mig för att värma upp och sedan satsa på 5km.

    Uppvärmningen 5km först, 24:41.

    Sedan var det bara att köra på. Nytt PB på 5km blev 18:47![/b]:kicking:

    Därefter följde 3km nedvarvning och analys av löpningen samt ordentlig stretching.

    Fan vad glad jag blev nu! Skadeperioden har känts förjävlig men äntligen en resultatmässig framgång igen!:dance:

    #520842
    Eddie Vedder wrote:
    Slog just nytt PB på halvmilen!:yahoo:

    En ganska lång skadeperiod med obefintliga resultat bakom mig. Så idag kände jag mig i bra form när jag satte igång och jogga och bestämde mig för att värma upp och sedan satsa på 5km.

    Uppvärmningen 5km först, 24:41.

    Sedan var det bara att köra på. Nytt PB på 5km blev 18:47![/b]:kicking:

    Därefter följde 3km nedvarvning och analys av löpningen samt ordentlig stretching.

    Fan vad glad jag blev nu! Skadeperioden har känts förjävlig men äntligen en resultatmässig framgång igen!:dance:

    Det var en väldigt bra tid! Grattis!

    #520844
    Theesa wrote:
    Jag har lyckats hålla mig borta från träningen HELA DAGEN idag. Är det vilodag så är det! :nod

    Disciplin är a och o för framgång! :up:

    #520846
    Razmeister899 wrote:
    Det var en väldigt bra tid! Grattis!

    Tack razmeister.:) Jag är definitivt nöjd, ingen exceptionell tid men jag har en trist tid tillbaka löparmässigt då jag haft skadebekymmer så en fin tid på halvmilen är ett skönt formbesked och guld värt för psyket.:up:

    Theesa wrote:
    Schysst tid! :emo-thumb

    Mitt PB på 5 km är 45:45. Men då går jag bara…

    Tackar tackar, 45:45 på 5km är… eh….. tja…. okej.:whistle:

    #520848
    Tjoohej wrote:
    I ”vad tar du i bänk”-tråden tar jag 300kg
    På flashback är min ”dingding” 40cm lång
    Sen i ”vad har du för omkrets i armar”- tråden har jag 59cm

    Det är filmbevis som gäller menar du???

    [youtube=uddy08X3V08]

    230 e ju inte så mycke å hänga i grannen egentligen…om man ska va ärlig..
    vackert va inte lyftet heller:whistle:

    #520850
    Theesa wrote:
    Ja, från att ha gått den rundan på 1 timme så tycker jag att 45 minuter nu är ganska bra… : Jag tänkte säga att du får utgå från min vikt (men den har jag ju inte talat om) så du får utgå från min kroppsform och mina mått. 😮 (Bild och mått finns i min journal)

    Ja okej. Om du har förbättrat dig såpass mycket och har lite halvtaskiga förutsättninar så är det ju bra. Då får jag gratulera och önska dig fortsatt lycka till.:up:

    #520852
    nicke biff wrote:
    Det är filmbevis som gäller menar du???

    [youtube=uddy08X3V08]

    230 e ju inte så mycke å hänga i grannen egentligen…om man ska va ärlig..
    vackert va inte lyftet heller:whistle:

    Såg ut som att du skulle brottas med stången först :D
    Starkt jobbat! :up:

    #520854
    nicke biff wrote:
    Det är filmbevis som gäller menar du???

    [youtube=uddy08X3V08]

    230 e ju inte så mycke å hänga i grannen egentligen…om man ska va ärlig..
    vackert va inte lyftet heller:whistle:

    +1 :)

    #520855

    Fattar inte hur man inte kan tro att nicke drar 230 i mark!?

    #520856
    Baboom wrote:
    Fattar inte hur man inte kan tro att nicke drar 230 i mark!?

    Menar det, tycker det är ”rätt lite” med tanke på den där träningserfarenheten och hans 30kgs filér på baksidan!!! :up:

    #520857
    MATTI wrote:
    Menar det, tycker det är ”rätt lite” med tanke på den där träningserfarenheten och hans 30kgs filér på baksidan!!! :up:

    Haha, ja han ar svag for sin storlek :whistle: :D

    #520859
    MATTI wrote:
    Menar det, tycker det är ”rätt lite” med tanke på den där träningserfarenheten och hans 30kgs filér på baksidan!!!
    Baboom wrote:
    Haha, ja han ar svag for sin storlek :whistle: :D

    Grejen e ju att ni har helt rätt:up:….får skylla på att jag bara har kört mark i 3år…..lite halv seriöst.
    Filer verkar man kunna bygga ändå

    #520861

    Glömde säga tack till Dan också….. som alltid är så snäll:happy:

    #520863
    Theesa wrote:
    Jag blåste grönt för 11:e gången idag! :emo-thumb
    På vägen hem efter min cardioträning blev jag stoppad i en blåskontroll. Polisen kollade alla bilar som passerade. De kollade troligtvis alla som kör tidigt på morgonen efter en ”fyllekväll”.

    Okej om de gör stickprov när det är många bilar, men jag tycker att jag borde vara ”godkänd” vid det här laget… Kör aldrig med alkohol i kroppen…

    Tänk på att inte köra med romfyllda chokladpraliner i kroppen. De kan också ge utslag på fyllemätaren.

    #520865
    henkebenke wrote:
    Tänk på att inte köra med romfyllda chokladpraliner i kroppen. De kan också ge utslag på fyllemätaren.

    Dem kan ge utslag fast du inte ätit eller druckit ngt, så jävla ostabila kan dem vara.

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.