Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520894
    Dan_The_Man wrote:
    Jag åker bara till Danmark för att köpa en massa spr…hrm…BARS :D förstår du väl..

    Happ, skryta om att köpa en massa billig alkohol i ett träningsforum :up:
    Kan man ju göra.

    #520896
    mrmurderman wrote:
    Happ, skryta om att köpa en massa billig alkohol i ett träningsforum :up:
    Kan man ju göra.

    Han svarade ju bara på min fråga, skrytet gick ut på att han skulle på en himla lång resa.

    Dessutom kan det vara nyttigt för ortorektikerna att läsa att även biffiga killar super till det ibland.

    Inte för att Dan skulle supa till det… Han skulle ju köpa bars, utan prickar övet a:t! ;)

    #520898
    mrmurderman wrote:
    Happ, skryta om att köpa en massa billig alkohol i ett träningsforum :up:
    Kan man ju göra.

    Hehe ska jag vara ärlig så blir det inte så mkt alkohol… e ingen stordrickare direkt… Fick nån flaska vodka av brorsan i januari… den ligger kvar där jag la den då =).
    Har nog druckit 4-5 kärringcider hittills i år.

    #520900
    Vandraren wrote:
    Haha, you’re banned!

    Ja jävlar där ser man. Det var skönt, nu kan jag avvisa hennes vänförfrågan utan dåligt samvete.:D

    #520902

    bannad, pga flera användarnamn eller vad? Hon verkade ju ändå kämpa på bra med sin träning.

    Jag skryter om att jag just flyttat till ny lgh i trevligt område och har sem nästkommande 2 veckor. Därför är jag glad ändå, fastän jag är fattig och har trasig bil och svårt asymetrisk kropp.

    #520904

    detta slog mig bara nu och jag kritiserar inte just henkebenkes facebooktest.

    det där med iq som någon nämndes. det är väl inte högst iq som är ballast. utan vad man gör med den? alltså, får man sämre resultat än en dummare person i vardagslivet så har man väl förlorat ändå? denna frågan vill jag gärna ha svar på.

    fler mindre viktiga frågor:

    är det inte något som de som egentligen inte har något alls som kommer med iq snacket?

    jag har antagligen högre iq än bush. men visstfan bräcker han mig ändå? likaså knugen?

    #520907
    ReNeGaDe wrote:
    Ett IQ-test säger långt ifrån allt. Intelligensbedömning omfattar många andra faktorer än bara ett litet fånigt IQ-test:)

    Jag måste vara jävligt dum för jag fattar aldrig vad man skall göra på dessa test som finns på nätet, haha! :D

    #520909
    MATTI wrote:
    Jag måste vara jävligt dum för jag fattar aldrig vad man skall göra på dessa test som finns på nätet, haha! :D

    Då behöver du inte skämmas för du är inte den enda:o

    #520910
    Razmeister899 wrote:
    Då behöver du inte skämmas för du är inte den enda:o

    Mååå! ;)

    #520911
    Sammy wrote:
    det där med iq som någon nämndes. det är väl inte högst iq som är ballast. utan vad man gör med den?

    Sant. Utan en viss drivkraft, vilken är en känslomässig egenskap snarare än en kognitiv, så kommer man antagligen ingen vart.

    Sammy wrote:
    alltså, får man sämre resultat än en dummare person i vardagslivet så har man väl förlorat ändå? denna frågan vill jag gärna ha svar på.

    Det beror på vad man har tävlat i.

    Sammy wrote:
    är det inte något som de som egentligen inte har något alls som kommer med iq snacket?

    Ärligt talat så är det extremt sällan jag ens hör någon prata om IQ, speciellt sin egen, så jag kan inte svara på det.

    Sammy wrote:
    jag har antagligen högre iq än bush. men visstfan bräcker han mig ändå? likaså knugen?

    Återigen, beror på vilken tävling du menar.

    Gäller det ballhet så tycker jag personligen att du bräcker båda.

    Gäller det pengar och samhällelig status så vinner Bush och Kungen, men inte tack vare deras IQ utan snarare tack vare deras arv.

    ReNeGaDe wrote:
    Ett IQ-test säger långt ifrån allt. Intelligensbedömning omfattar många andra faktorer än bara ett litet fånigt IQ-test:)

    Helt sant. Det var därför jag uttalade mig så försiktigt.

    #520912
    henkebenke wrote:
    Gäller det pengar och samhällelig status så vinner Bush och Kungen, men inte tack vare deras IQ utan snarare tack vare deras arv.

    Kungens smhälleliga status kan ju diskuteras. Samhällel status sett till förmåner i samhället, extra skydd, extra privilegier som saknas pöblen har han ju. Så om det är hur man ser på samhällelig status är det ju förstås rätt.

    Men om status är folks tilltro och och beundran, den typen av status som King Grub har t.ex., ja då har han inte mycket status att komma med.:D

    #520913
    Eddie Vedder wrote:
    Kungens smhälleliga status kan ju diskuteras. Samhällel status sett till förmåner i samhället, extra skydd, extra privilegier som saknas pöblen har han ju. Så om det är hur man ser på samhällelig status är det ju förstås rätt.

    Men om status är folks tilltro och och beundran, den typen av status som King Grub har t.ex., ja då har han inte mycket status att komma med.:D

    Det var det förstnämda jag menade, i det här sammanhanget.

    Vad gäller sistnämda ligger nog även Bush på minus, åtminstone internationellt sett ;)

    #520915

    Bush på minus?

    Nu förstår jag inte riktigt..

    #520917
    mrmurderman wrote:
    Bush på minus?

    Nu förstår jag inte riktigt..

    Minus på ”popularitetskontot”. Jag menar att det troligen finns fler som ogillar honom än som gillar honom.

    #520919
    henkebenke wrote:
    Minus på ”popularitetskontot”. Jag menar att det troligen finns fler som ogillar honom än som gillar honom.

    Bush borde skickas till Irak för att dööö…:nod

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.