Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520948
    henkebenke wrote:
    Jag kan sitta uppe vid datorn skitsent.
    Tyskn wrote:
    Jag med.

    Vad är hemligheten, grabbar?

    #520951

    Jag har tillräckligt med bilringar för att kväva hela forumet. Det ni.

    #520952

    Jag är en jävel på badminton, jag skulle nog kunna ta 99,9 procent av forumets medlemmar :)

    #520955

    Jag vann 60-meter i skolan när jag gick i 4an!

    #520957

    Jag är en jävel på att supa.

    #520959

    det syns på hatten faktiskt.

    #520961
    Tobias Borg wrote:
    det syns på hatten faktiskt.

    Jag tror det är en sån där hjälm som byggarbetare har, sjukt skön var den iaf.

    #520962
    nible wrote:
    Jag är en jävel på att supa.

    Ölhävarkung nere på Café Skutan, I guess?

    #520964
    JakobMinell wrote:
    Ölhävarkung nere på Café Skutan, I guess?

    Nej, för fan. Här håller vi oss inte på en och samma plats inte. Jag är bara allmänt grym på supa, liksom. Fast ibland blir det lite för mycket, men det är ju kul så länge det varar.

    #520966
    nible wrote:
    Jag tror det är en sån där hjälm som byggarbetare har, sjukt skön var den iaf.

    Say what? Jag har sommarjobbat lite som byggjobbare, men jag har aldrig sett någonting som liknar det du har på huvudet, haha. :p

    #520967
    henkebenke wrote:
    Say what? Jag har sommarjobbat lite som byggjobbare, men jag har aldrig sett någonting som liknar det du har på huvudet, haha. :p

    Kan vara systemkassen som skymmer hjälmens look. ;)

    #520968
    nible wrote:
    Kan vara systemkassen som skymmer hjälmens look. ;)

    Kan vara! Får fundera på det! :D

    #520969

    det värsta ”skrytet” som finns är när någon fjant skryter om sin bil. så det måste jag göra nu.

    det som gör detta skryt så illa är att det egentligen inte är ”skryt-om-dig-själv” utan om materiella ting man äger. det kan inte bli mycket drygare än att som kille skryta om en bil/mc eller liknande typisk manlig pe**sfärlängare.

    jag har en BMW M3 E30 med 855hk och 993Nm. antagligen en av de värsta m3 e30 i världen.

    #520971
    Sammy wrote:
    det värsta ”skrytet” som finns är när någon fjant skryter om sin bil. så det måste jag göra nu.

    det som gör detta skryt så illa är att det egentligen inte är ”skryt-om-dig-själv” utan om materiella ting man äger. det kan inte bli mycket drygare än att som kille skryta om en bil/mc eller liknande typisk manlig pe**sfärlängare.

    jag har en BMW M3 E30 med 855hk och 993Nm. antagligen en av de värsta m3 e30 i världen.

    jaså de är du som köpte de aset:D helvete va snygg den är:D

    #520973

    jag har hårigast rygg
    ”Silverryggarna” på Skansen backar när jag kliver in :) :) :)

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.