Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #521003
    henkebenke wrote:
    Vad är videolärare?

    Min första association är typ ”och nästa vecka ska vi lära oss vad eject-knappen betyder”, men jag misstänker att det inte är det det handlar om? ;)

    Haha:p Ja min lärare som jag har video i på gymnasiet blir ju då videolärare, och där håller vi på och lära oss hur man spelar in filmer och redigerar dom på datorn osv.
    Ska faktiskt spela in en Rambo film med klassen i nästa Video kurs nästa år och då ska jag vara Rambo:D där fick ja skryta lite till:p

    #521005

    Jag utmanar Jakob jag också! Har inte tränat eller tävlat på ett par-tre år nu men det ligger fortfarande 9-10 års badmintonträning i kroppen. :)

    Dock har väl allt försvunnit nu ihop med konditionen. :D

    #521007
    Danne Mann wrote:
    Haha:p Ja min lärare som jag har video i på gymnasiet blir ju då videolärare, och där håller vi på och lära oss hur man spelar in filmer och redigerar dom på datorn osv.
    Ska faktiskt spela in en Rambo film med klassen i nästa Video kurs nästa år och då ska jag vara Rambo:D där fick ja skryta lite till:p

    Oh fasen, visste inte att video var ett ämne! Låter kul! :)

    #521009
    henkebenke wrote:
    Oh fasen, visste inte att video var ett ämne! Låter kul! :)

    Tydligen finns det de, och roligt ere:up:

    #521011
    Emil Lundberg wrote:
    host idiotiskt host:D haha nej skämt å sido så är de riktigt starkt gjort!

    Det känns jobbigt som fan för jag ”älskar” snus..
    Men idiotiskt är det nog inte med tanke på att jag får några hundra lappar över i månaden

    #521013

    min gamla musiklärares syster är gift med Dr bombay. han sa att han gjorde 10 miljoner på Dr bombay och McDoo eller va fan han mer hette. att han var snickare som byggde en studio och blev upptäckt när han började joddla eller vad man kan kalla det Dr Bombay gör. och att han inte kunde spela en ton på ett instrument eller sjunga egentiligen.

    min religionslärinna bodde granne med thomas möller. var systerdotter till christer glenning. och har suttit bredvid svartenbrant och lssnat på hans historier när hon åkte tåd mellan skåne och sthlm.

    (jag mötte lassie)

    #521015
    Sammy wrote:
    Min religionslärinna bodde granne med thomas möller.

    Då behöver man nog inte vara petnoga med att låsa dörren om nätterna haha.

    #521017

    men man kan behöva ducka för en granat om man har otur.

    men hon sa själv att hon kände sig trygg trots att hennes gubbe jobbade natt. han blev god vän med möller kärring så de var iaf kaffepolare hon och möller.

    #521020

    jag cyklade 5 km i motvind på en damcykel där man kände att bakfälgen tog i backen vid var tramptag p.g.a dåligt med luft. jag trampade på utan att frirulla en meter på ren vilja. det var svagt uppförslut hela landsvägssträckan. svettades säkert 2 liter men är sjukt stolt över att hållt kvar vid ”jag SKA inte stanna” tanken som jag tänkte vid det första tramptaget.

    tänkte: bryter jag nu när han maratonlöparen som sprang göteborgsvarvet nedskiten ned till skorna inte gjorde det så är jag VEK.

    #521022

    Jag fyller 22 år idag.:)

    #521024
    Eddie Vedder wrote:
    Jag fyller 22 år idag.:)

    grattis på dig killen 8)

    #521025
    Eddie Vedder wrote:
    Jag fyller 22 år idag.:)

    Grattis :up:

    #521026

    Jag innehar skolrekordet på 100 meter, går dock inte kvar längre så kan inte förbättra det längre..

    Hmm, det var nog det

    #521027

    Jag ska käka fiskbullar i hummersås lagom till dagsskiftet, dvs midnatt…
    vissa har det förbannat bra ibland

    #521029
    ReNeGaDe wrote:
    haga: Vad fick du för tid?

    11.85, utan startblock och med manuell tidtagning. Hur går det för dig? har fr mig att du körde lite sprint?

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.