Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #521087

    jag ska bli pappa snart……igen

    #521089
    Reyky wrote:
    jag ska bli pappa snart……igen

    WOW! Ett stort grattis :emo-thumb

    #521090
    *L.R* wrote:
    Lyfter på hatten och bugar djupt.. Vad har du läst?

    Jag passar på att berätta om en teknisk rapport som jag fick tillbaka dagen efter jag lämnat in den. En liten lapp med kommentaren.
    ”Läste rapporten rakt igen. Har läst massor med rapporter – denna var en av de bästa”

    Opponenterna hade inget att opponera sig emot heller.

    Tackar. Teknisk Fysik, KTH. Så det känns bra, inte minst med just den. ;)

    Bra jobb med rapporten! :up:

    #521091

    Mina nya låtar ska bli recenserade i Sweden Rock Magazine!!! :yahoo:
    Det hade jag verkligen inte väntat mig. Spelade ju in de här
    (demo-) låtarna för bara 2 veckor sedan…

    Hahaha, jag kommer säkert bli tåtalsågad! :D
    Äh, även om skribenten nu faktiskt skulle hata mina låtar
    så tänker jag fasen vara glad ändå! :whistle:

    Låtarna finns alltså på min MySpace (som jag skaffade härom dagen):
    [http://www.myspace.com/katarinamoberg http://www.myspace.com/katarinamoberg%5D

    Take care!
    ~/Katti

    #521092

    Jag sprang Blodomloppet här i Uppsala för ett par timmar sedan. Slog nytt PB på milen, 38:01!

    Det gav mig en 18:e plats. Jag är sjukt glad och stolt.:)

    #521094

    Jag skall ju tatuera en fet tattoo i morgon :P

    #521096

    Jag är ingen Östling direkt, men lite kan jag rita iaf. Även digitalt. Kan nog bli bra detta, mer tid och mer idéer bara så blir det säkert en rolig liten tavla att sätta upp på väggen.

    Edit; En till. Hand också! Börjar bli något haha.

    #521098

    Nu på skolavslutningen inser jag att jag under två terminer lyckats med följande bedrifter;

    * Fått ut mitt namn någorlunda som konstnär och börjat sälja, samt haft min första egna utställning.
    *Blivit kulturskribent och delägare för Kulturstan
    * Totalt övat bort alla mina sociala rädslor. Igår sjöng jag och spelade helt själv inför hela skolan. Bara tanken på det fick mig att kräkas av nervositet för ett år sen. Jag fick dessutom stående ovationer, jag lipade inombords…
    * Prickat av topp tio över skolans snyggaste tjejer och rodde helt hem nummer ett, emot väldigt.. väldigt dåliga odds.
    * Tamejfan, jag har blivit en helt ny människa. Från bitter och surmulen konstant till livsglad och omtänksam.

    Nu ska jag lipa.

    #521100

    Nu jävlar ska det skrytas!

    I slutet av augusti 2008 hade jag en morgonvikt på 110kg prick och överarmarna mätte 47,5cm i omkrets. Nu, efter många månaders intensivt festande och närmst obefintlig träning samt en urusel kost är jag nere på 95kg och överarmarna mätte för någon timma sedan hela 43cm. Det ni!

    :D

    #521102
    überbiffen wrote:
    Nu jävlar ska det skrytas!

    I slutet av augusti 2008 hade jag en morgonvikt på 110kg prick och överarmarna mätte 47,5cm i omkrets. Nu, efter många månaders intensivt festande och närmst obefintlig träning samt en urusel kost är jag nere på 95kg och överarmarna mätte för någon timma sedan hela 43cm. Det ni!

    :D

    Aha, därför det har varit lite magert med bilder från dina monsterportioner i ”Matbilder”- tråden. :D

    Jag är klar med min diet, det kan jag skryta om.

    #521104
    nible wrote:
    Aha, därför det har varit lite magert med bilder från dina monsterportioner i ”Matbilder”- tråden. :D

    Jo.. det stämmer.. 😮

    #521106

    Alltid lika roligt när det går bra för resten av världen.

    :(

    #521108

    Festade med Sm mästaren i karate igår! Väldigt rolig typ, visade lite sparkar osv inte den man skulle vilja råka reta upp direkt:P

    #521110

    Jag tar studenten i morgon :P inte mycket på träningsfronten dock känns det som midjemåttet ökat en del :D
    ha det bra 8)

    #521112

    Gjorde som bäst 11 reps på 63kg hantlar i sned hantelpress. Det är jag nöjd med. :)

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.