Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #521114

    jag har på 3 månader lyckats med: 1 bli dumpad, 2 bli av med lägenheten, 3 flytta hem, 4 bli arbetslös, 5 bli rånad, 6 tappa 12 kilo. men jag e inte bitter

    #521116

    Jag omvandlade en hardcore lesbisk tjej till att bli hetro (åtminstone bi)………

    #521117
    bffen669 wrote:
    Jag omvandlade en hardcore lesbisk tjej till att bli hetro (åtminstone bi)………

    Tjejerna på sådana sidor är oftast killar under falskt nick. Bara så du vet.

    #521118
    Tobias Borg wrote:
    Tjejerna på sådana sidor är oftast killar under falskt nick. Bara så du vet.

    Det var inte från någon sida. Det var min nära väns (tjej) gamla flickvän…….Och jag kan garantera att hon var äkta tjej, utan att gå in på närmare detaljer……

    #521119
    bffen669 wrote:
    Det var inte från någon sida. Det var min nära väns (tjej) gamla flickvän…….Och jag kan garantera att hon var äkta tjej, utan att gå in på närmare detaljer……

    Skojade bara. Men grattis.

    Hon kan dock inte ha varit speciellt hardcore. Jag kan stolt kalla mig själv för hardcore hetro, och jag lovar, mig kan ingen omvandla.

    #521121

    I smoke so much cigars that my friends smell the smoke thru their cell phones!

    ZONE

    #521123

    Jag har som 15åring tagit 580kg i benpress 3 gånger, djupa och fina dessutom.
    Jag har som 15åring 43cm armar och har magrutor.

    #521125

    Jag är naken, klockan är halv tolv och jag ska käka frukost :devil:

    #521127

    Gick ut 1:an i gymnasiet idag. känner på mig att jag kommer att gymma mycket i sommar.

    PS. jävligt snygg är jag med.

    #521129
    theycallmejones wrote:
    Gick ut 1:an i gymnasiet idag. känner på mig att jag kommer att gymma mycket i sommar.

    PS. jävligt snygg är jag med.

    Same here, but slightly more.

    #521131

    hahhaa, snygg mössa xxD

    #521133
    theycallmejones wrote:
    hahhaa, snygg mössa xxD

    Tack, jag lindade den själv faktiskt.

    #521135
    bffen669 wrote:
    Jag omvandlade en hardcore lesbisk tjej till att bli hetro (åtminstone bi)………

    Eller så är du bara jääävligt feminin.

    #521137

    jag har väldigt lätt att få brudar ;)

    #521138
    kiRRe wrote:
    jag har väldigt lätt att få brudar ;)

    Jag har jävligt lätt att undvika brudar :yikes:

Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.