Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #519939
    Vandraren wrote:
    Jag kommer med största sannolikhet få en tatuering av Hanna ifrån LA ink någon gång i augusti. Fast det kanske inte räknas än?

    Sådär, då var det sagt. Behövs inte mer nu. Kan någon låsa tråden? :p

    Ontopic: Jävligt nice! En helrygg körd av gurlzen och Corey där skulle inte va fel =)

    #519942

    Har inte åstadkommit alltför mycket, dock så lyckades jag bjuda Big Brother-Jessica på en öl för två år sen =)

    #519944

    Jag har försökt få kajsa Bergqvist att följa med på sista April firande när jag va 17år…
    Kände inte igen Henne! :p
    Tyckte dock de va sjukt pinsamt när mina polare berättade vem hon va senare.

    #519946
    NetCurse wrote:
    Har inte åstadkommit alltför mycket, dock så lyckades jag bjuda Big Brother-Jessica på en öl för två år sen =)

    Det är väl inte något att skryta om. Det har ju förfan hela Kalmar fått göra..

    Hon hörs över hela Kalmar också för den delen. jag tycker mer hon är en otroligt jobbig person.

    #519948

    min pappa blev vm 2:a i dragracing på santapod raceway 1980, bajs på det ni:)

    #519950

    Jag är med i caserars palace video till låten ”we got to leave”

    Gjort några statistroller i ”Lasermannen” och Helena Bergströms ”Se upp för dårarna” bla. a.

    Får rätt ofta höra att jag är snygg.

    Jag har även snackat med Krampus på fitnessfestivalen när den hölls i sthlm för ett par år sen, knäck den!

    #519952
    Muddler wrote:
    Jag har även snackat med Krampus på fitnessfestivalen när den hölls i sthlm för ett par år sen, knäck den!

    Ok, nu är jag avundsjuk!

    #519954

    jag har onanerat till en kändis

    #519956
    klockren wrote:
    jag har onanerat till en kändis

    Någon dag ska jag också lyckas!

    #519957
    Durum wrote:
    Någon dag ska jag också lyckas!

    bara å sätta igång!

    han sa till, inte åt ;)

    #519958

    Kastat en vatten ballong på Peter siepen så hans fula gay-outfit förstördes :P

    #519959
    Budak wrote:
    Kastat en vatten ballong på Peter siepen så hans fula gay-outfit förstördes :P

    Hahaha, hedersmedalj!

    Vad ska jag skryta om då? Har inte så mycket att komma med.

    Jag är bättre på photoshop och 3D än många vuxna som jobbar med det, och jag är inte helt dum i huvudet heller. Alltid något, I guess!

    #519960

    jag tog jägarexamen i 8:an ! de ni. jag har ripsnarningslicens . och jag är en jävel på flugfiske! :p

    #519962
    Anne-J wrote:
    jag tog jägarexamen i 8:an ! de ni. jag har ripsnarningslicens . och jag är en jävel på flugfiske! :p

    Vilken kvinna!! 8)

    Du funderar inte på att gå lumpen i Finland då? Fallskärmsjägare eller kanske Gränsjägare? :emo-thumb

    #519964
    MATTI wrote:
    Vilken kvinna!! 8)

    Du funderar inte på att gå lumpen i Finland då? Fallskärmsjägare eller kanske Gränsjägare? :emo-thumb

    nja finland vette fan.. blir nog i sverige. ;) men jag ska minnsan flytta till finland sen på äldre dar och glömma bort hur man pratar svenska ! hehe 8)

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.