Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #521222
    lengmo wrote:
    Jag vann Body Open 2009 =)
    :emo-thumb

    Stort grattis!! Inte illa!

    #521224

    Jag e så jävla bra på mitt jobb… Gör två mans jobb ensam på halva tiden…

    #521226

    Min lille vän mätte 21 cm slak idag! :D

    #521228
    viippee wrote:
    Min lille vän mätte 21 cm slak idag! :D

    Klippt av måttbandet vid 18 eller? :)

    #521230

    Update: Skön timpeng efter lite bättre pokerdag

    Timpeng: 4000kr

    #521232
    Lillagubben89 wrote:
    Update: Skön timpeng efter lite bättre pokerdag

    Timpeng: 4000kr

    Vad spelar du på för stakes och vart?

    #521233
    nible wrote:
    Vad spelar du på för stakes och vart?

    Igår vart det Full tilt. Standard är allt från 0,5/1 till 3/6 omaha

    Testade dock deras ”rush poker” omaha igår, plussade 50inköp haha, 4bord samtidigt ny hand konstant var intressant men jobbigt för huvudet, inte ofta man synar ner med Par osv,orkar inte tänka igenom handen

    Siter:Full tilt,pokerstars,SS(skitsida) dom siter jag har rulle på,sen finns detsäkert lite mindre summor på fler siter jag inte använder för tillfället

    Själv då?

    #521234
    lengmo wrote:
    Jag vann Body Open 2009 =)
    :emo-thumb

    Grattis! :D

    #521235
    Lillagubben89 wrote:
    Igår vart det Full tilt. Standard är allt från 0,5/1 till 3/6 omaha

    Testade dock deras ”rush poker” omaha igår, plussade 50inköp haha, 4bord samtidigt ny hand konstant var intressant men jobbigt för huvudet, inte ofta man synar ner med Par osv,orkar inte tänka igenom handen

    Siter:Full tilt,pokerstars,SS(skitsida) dom siter jag har rulle på,sen finns detsäkert lite mindre summor på fler siter jag inte använder för tillfället

    Själv då?

    Kul att andra lirar fina stakes PLO. Vad nickar du? Så kanske vi syns på borden då jag också lirar på FT.

    #521236
    Dennis Johansson wrote:
    Kul att andra lirar fina stakes PLO. Vad nickar du? Så kanske vi syns på borden då jag också lirar på FT.

    Nick kan jag inte gå ut med då jag delar kontot med ett känt pokernamn ,vill inte skapa några problem för honom (skulle nog irritera honom en del att bli av med nån mille i ”onödan” också givetvis..även om han är ”set for life atm” svinet :P haha)

    Men ett annat nick jag har på eget konto är Mavot eller något sådant, tror dock en kompis använder kontot nu så svarar han inte om du skriver så är det inte jag ;P

    #521238
    Lillagubben89 wrote:
    Igår vart det Full tilt. Standard är allt från 0,5/1 till 3/6 omaha

    Testade dock deras ”rush poker” omaha igår, plussade 50inköp haha, 4bord samtidigt ny hand konstant var intressant men jobbigt för huvudet, inte ofta man synar ner med Par osv,orkar inte tänka igenom handen

    Siter:Full tilt,pokerstars,SS(skitsida) dom siter jag har rulle på,sen finns detsäkert lite mindre summor på fler siter jag inte använder för tillfället

    Själv då?

    Okej, maffigt. Har inte spelat så länge och spelar inte så höga stakes lite 0.02/0.05$ på Tilt och 0.25/0.50kr på SvSp bara. Men rätt kul att ligga på de nivåerna och grinda lite.

    Sen gillar jag mer att spela live med polarna, mycket mer känsla i det.

    #521240

    Ledig måndag-onsdag.
    Torsdag började vid 12:30, slutade 14.00
    Idag ( fredag) började 08,00, slutade 10,30… YES ;)

    #521242

    fick upp 140 i bänken idag, inte något världsrekord direkt men fan vad glad jag blev :bb:

    #521244

    jag kan stå på en fot:emo-thumb haha:p

    #521247

    Fick 4:e bäst av 98 personer på en tenta i Räkenskapsanalys som jag trodde jag hade kuggat :P

Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.