Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #519966
    Budak wrote:
    Kastat en vatten ballong på Peter siepen så hans fula gay-outfit förstördes :P

    Haha bäst hittils :up::up:

    #519968

    har jag min bössa och jag kan se målet. så träffar jag det. har flera sm tecken i banskjutning och en fetisch för att träffa saker som är jävligt långt borta och gärna så små som möjligt. har blandannat träffat (tack och lov inte skjutit av) kraftledningar på nästan 1000 meter. har 3 stora ikeabokhyllor (numera i lådor sen jag flyttat) fulla med bucklor från skyttetävlingarna.

    övar en hel del på sniperskytte oxå. det är kul att simulera kända skott och göra dom bättre. typ lasermannens skott eller kända presidentskott. att på samma tid och med samma snabbhet prestera bättre och med mer precision.

    är vindförhållanden bra så är jag säker på att jag kan välja vilket öga jag kan träffa en person i på 500 meter.

    #519970
    klockren wrote:
    min pappa blev vm 2:a i dragracing på santapod raceway 1980, bajs på det ni:)

    ballt! vilken klass?

    #519973
    Sammy wrote:
    har jag min bössa och jag kan se målet. så träffar jag det. har flera sm tecken i banskjutning och en fetisch för att träffa saker som är jävligt långt borta och gärna så små som möjligt. har blandannat träffat (tack och lov inte skjutit av) kraftledningar på nästan 1000 meter. har 3 stora ikeabokhyllor (numera i lådor sen jag flyttat) fulla med bucklor från skyttetävlingarna.

    övar en hel del på sniperskytte oxå. det är kul att simulera kända skott och göra dom bättre. typ lasermannens skott eller kända presidentskott. att på samma tid och med samma snabbhet prestera bättre och med mer precision.

    är vindförhållanden bra så är jag säker på att jag kan välja vilket öga jag kan träffa en person i på 500 meter.

    Jag trodde först att du hade skjutit massa bucklor i hyllorna.

    #519975

    jag måste säga att jag är en jäkel på pengar. det är framförallt den egenskapen som folk nämner för att beskriva mig. jag tjänar inte mer än 400k om året så jag har inte något ballt jobb.

    men jag räntar pengarna bättre än många. och bättre än några aktier under exempelvis 2007. jag har aldrig själv handlat med fonder eller aktier utan räntar dom på annat sätt. är väldig företagsam helt enkelt. men även lat. så det får inte ta tid eller vara jobbigt.

    #519977
    Sammy wrote:
    har jag min bössa och jag kan se målet. så träffar jag det. har flera sm tecken i banskjutning och en fetisch för att träffa saker som är jävligt långt borta och gärna så små som möjligt. har blandannat träffat (tack och lov inte skjutit av) kraftledningar på nästan 1000 meter. har 3 stora ikeabokhyllor (numera i lådor sen jag flyttat) fulla med bucklor från skyttetävlingarna.

    övar en hel del på sniperskytte oxå. det är kul att simulera kända skott och göra dom bättre. typ lasermannens skott eller kända presidentskott. att på samma tid och med samma snabbhet prestera bättre och med mer precision.

    är vindförhållanden bra så är jag säker på att jag kan välja vilket öga jag kan träffa en person i på 500 meter.

    Åh fan. det är sjukt kul med skytte, nå med banskjutning vette fan de har jag inte testat, de ska ske i skogen. hehehe

    #519979

    Ok: Jag blev geniförklarad vid 5 års ålder för min förmåga att rita. Första teckningen jag gjorde var en nästan perfekt svamp, och då var jag 3.

    #519981

    Jag har ett personligt fingeravtryck.

    EDIT: Har bevis.

    #519983
    Jonas Lundberg wrote:
    Sex, utseende, pengar – Det som styr världen…
    Använder inte jagform, men har man lyckats här, så ligger man bra till! :D

    Träning och en snygg eller en muskulös kropp är ju viktigt för ganska många av oss här, ligger ju under utseende, men ändå värt att poängtera.

    Välmående är ju ändå viktigast, men man behöver inte må bra inombords, när man ändå verkar ha allt; Snygg, sexig, rik… ;)

    PS. Struntar i att nämna makt, för makthavarna är svaga för Sexapeal and Money!

    Om jag skröt eller inte….. :D

    Gillar en snygg yta…men älskar en underbar personlighet! ;)

    se dokumentären ”zetgeist” så kanske du vaknar efteråt

    …………………………………………………………….

    #519984

    Jag är släkt med en av volvos grundare, Assar Gabrielsson. Christian Olsson har krattat gropen åt mig när jag hoppat längdhopp. Lyckats köra in i Hasse ”Brasse” Blomqvist på den tiden stora motorbåt.

    #519985
    Sammy wrote:
    har jag min bössa och jag kan se målet. så träffar jag det. har flera sm tecken i banskjutning och en fetisch för att träffa saker som är jävligt långt borta och gärna så små som möjligt. har blandannat träffat (tack och lov inte skjutit av) kraftledningar på nästan 1000 meter. har 3 stora ikeabokhyllor (numera i lådor sen jag flyttat) fulla med bucklor från skyttetävlingarna.

    övar en hel del på sniperskytte oxå. det är kul att simulera kända skott och göra dom bättre. typ lasermannens skott eller kända presidentskott. att på samma tid och med samma snabbhet prestera bättre och med mer precision.

    är vindförhållanden bra så är jag säker på att jag kan välja vilket öga jag kan träffa en person i på 500 meter.

    Har fått en träffbild på 5-6cm med 3skott. AK5, 200m på under 10 sekunder, inget kikarsikte. Har även fått träffbild på 4-5cm med en 22:a, 10 skott i snabb följd.

    Inte i klass med dig, men jag är nöjd. Kul som fan med skytte.

    #519986

    Jag är en jävel på skjuta lerduvor och studsare.

    har missat 1 duva på ett halv år .. då sköt jag 1 gång i veckan 50st.
    sämsta serien jag fått på kulbanan är: 5,1 5, 5,5,1,5..

    #519987

    Alla har ju såna sjuka förmågor! vad ska man själv dra till med?

    Om det anses som skryt så jobbade morfars mamma åt August strindberg och morfar fick alltid massa leksaker av honom..

    sen har jag Dm-silver i pingis! de ni..

    #519989

    Jag har ridit på Tinne Wilhelmssons gamla OS häst Caprize flera gånger..:p

    #519991

    Min mormors far var läkare, väldigt rik och ägde stora delar av en medelstor stad i Estland.

    Och så kan jag mjölka kor, trots att jag är uppvuxen i Danderyd.

    Jag är helt enkelt världens finaste människa8)

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.