Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #519993

    hihi.. mjölka kor har jag också gjort men jag kan inte påstå mig vara så duktig på det. Ena kossan sparkade mig på näsan så det took blödde. Enda gången jag verkligen blött näsblod.

    #519995
    Valkyria wrote:
    hihi.. mjölka kor har jag också gjort men jag kan inte påstå mig vara så duktig på det. Ena kossan sparkade mig på näsan så det took blödde. Enda gången jag verkligen blött näsblod.

    Yikes!:yikes: Läskigt!
    Har mjölkat får oxå i samband med lammning:)

    #519997

    Jag kan dansa grymt bra.

    #519999

    Har rätt ofta fått höra att jag är ett as på fyllan. Har en tendens att festa så att det blir gratisskjuts med blåljus till kalla, madrasserade celler.

    I dag är läget lite lugnare och jag klarar faktiskt av att ströva i fritt tillstånd i sammanhang där det förtärs alkohol. Så ska det vara något jag har vart bra på så är det väl att dra på mig en massa skadestånd för vandalisering och såna menlösa saker. Tragiskt… men det är i alla fall nåt jag vart bra på.

    #520001

    Jag började läsa av mig själv när jag var 4 år, men ungefär där stannade jag i utvecklingen. :p

    #520003

    Jag vann komunmästerskapen i löpning 60 meter och längdhopp när jag gick i 4an, 5an och 6an :D

    #520006

    Varför skryter folk om sina familjemedlemmar? Man ska ju skryta om sig själv.

    Jag är bäst.

    #520008

    Longshot nu ljuger du.

    Jag är bäst

    #520009

    Jag har super spermier.
    Kevin kom till efter endast 1½ veckas lite halv lojt jobb.

    #520011

    Hehehe det är väl inte så super ;) Min brors sambos lillebror kom till vid Kondom och p piller användning. Det kallar jag Super :) Helt sjukt om man tänker efter. Hahaha

    #520013
    BallPythoN wrote:
    Hehehe det är väl inte så super ;) Min brors sambos lillebror kom till vid Kondom och p piller användning. Det kallar jag Super :) Helt sjukt om man tänker efter. Hahaha

    Jo men jag var i 2:a hela tiden… ;) & ändå tog det sig.

    #520015
    BallPythoN wrote:
    Hehehe det är väl inte så super ;) Min brors sambos lillebror kom till vid Kondom och p piller användning. Det kallar jag Super :) Helt sjukt om man tänker efter. Hahaha

    Sjukt..

    Om inte det handlar om otrohet..

    #520018
    AndreasP wrote:
    Jo men jag var i 2:a hela tiden… ;) & ändå tog det sig.

    :D😀

    #520020
    AndreasP wrote:
    Jo men jag var i 2:a hela tiden… ;) & ändå tog det sig.

    Det är fan respekt Andreas :D

    #520022
    AndreasP wrote:
    Jo men jag var i 2:a hela tiden… ;) & ändå tog det sig.

    :D😀

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.