Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520050
    moosecan wrote:
    se dokumentären ”zetgeist” så kanske du vaknar efteråt

    …………………………………………………………….

    Vet inte vad det är för skit och det skiter jag i… :D
    Vad talar den om för sanning, blev trots allt lite nyfiken! ;)

    #520051
    Vandraren wrote:
    Har fått en träffbild på 5-6cm med 3skott. AK5, 200m på under 10 sekunder, inget kikarsikte. Har även fått träffbild på 4-5cm med en 22:a, 10 skott i snabb följd.

    Inte i klass med dig, men jag är nöjd. Kul som fan med skytte.

    4-5cm är inte bra då kommer man sist i tävlingarna =) alla hål ska vara i mitten och måste röra vid varandra. gärna hål i hål. man mäter tavlorna i 100 ringar istället för 10 som dom på hobbex typ.

    jag sköt 42 särskjutningsskott i en final av falling target (skidskyttemål) där är hålet 4mm och skottet 4,5 på luftgevär som var grenen då. 42 träffar i rad alltså innan de kunde separera oss. och det gäller att komma rakt på för annars går inte skottet igenom det mindre hålet.

    men du hade ju lätt dödat med din träffsäkerhet. och mina bössor är galet mycket bättre än försvarets när det gäller presicion.

    #520052
    Sammy wrote:
    4-5cm är inte bra då kommer man sist i tävlingarna =) alla hål ska vara i mitten och måste röra vid varandra. gärna hål i hål. man mäter tavlorna i 100 ringar istället för 10 som dom på hobbex typ.

    jag sköt 42 särskjutningsskott i en final av falling target (skidskyttemål) där är hålet 4mm och skottet 4,5 på luftgevär som var grenen då. 42 träffar i rad alltså innan de kunde separera oss. och det gäller att komma rakt på för annars går inte skottet igenom det mindre hålet.

    men du hade ju lätt dödat med din träffsäkerhet. och mina bössor är galet mycket bättre än försvarets när det gäller presicion.

    När jag sköt med 22:an så var det första gången jag hade en pistol i handen, så jag är ganska nöjd ändå=)

    Sen var KSP 58 mitt huvudvapen, så jag fick aldrig roa mig med prickskytte så mycket. Dock är det så jävla roligt att dra en 50-75 skur på en stackars papptavla när man sitter i ett Stridsfordon 90 i 50 blås att det inte gör så mycket.

    Hade varit kul att testa en PSG 90 eller AG 90 och se vad man kan åstakomma.

    Eller en tksp 12,7:nerd:

    #520054
    Vandraren wrote:
    När jag sköt med 22:an så var det första gången jag hade en pistol i handen, så jag är ganska nöjd ändå=)

    Sen var KSP 58 mitt huvudvapen, så jag fick aldrig roa mig med prickskytte så mycket. Dock är det så jävla roligt att dra en 50-75 skur på en stackars papptavla när man sitter i ett Stridsfordon 90 i 50 blås att det inte gör så mycket.

    Hade varit kul att testa en PSG 90 eller AG 90 och se vad man kan åstakomma.

    Eller en tksp 12,7:nerd:

    nu är ju detta tråden man får skryta och slå sig för bröstet så jag passade på =)

    japp. en automatiskt storsmälla hade varit skoj.

    #520056
    Jonas Lundberg wrote:
    Vet inte vad det är för skit och det skiter jag i… :D
    Vad talar den om för sanning, blev trots allt lite nyfiken! ;)

    tanka hem den, den handlar om det du blundar för när du pratar om vad som styr världen.

    cheers

    #520058
    moosecan wrote:
    tanka hem den, den handlar om det du blundar för när du pratar om vad som styr världen.

    cheers

    Jag kanske inte var helt seriös den här gången heller…
    Försökt ju bara skryta lite! :D

    Sedan om det är knark, kriminalitet eller mutor som styr stora delar av världen, så är det inte det vi ser och läser om…
    utan snygga sexiga kändisar!
    Som ofta kan köpa sig fria eller göra lite hur dom själva vill…

    #520060

    Jag kom 3:a i höjdhopp i årskurs 7.

    om jag inte missminner mig så rev jag ut mig på 1.75…

    #520062

    när jag var 10år gammal så var jag rätt skicklig på datorer. Satt dagarna i ända och sög i mig en massa kunskap och ett tag minns jag när jag kunde knäcka hotmail konton, hemsidor etc, bad me ;) och var även riktigt hajj på att skapa hemsidor. Och irc-skriptande(body tillåter ej c), gjorde en del irc-skripts som blev populära på bla, DALnet. ;) .. nu, 10år senare förstår jag inte hur fan jag kunde så mycket då. Numera kan jag knappt skydda min dator från virus.. ;)

    #520064
    AndreasP wrote:
    Jo men jag var i 2:a hela tiden… ;) & ändå tog det sig.

    Skit unge?:)

    #520066
    krabban wrote:
    Jag kom 3:a i höjdhopp i årskurs 7.

    om jag inte missminner mig så rev jag ut mig på 1.75…

    Hur fan kunde du komma 3:a på det resultatet……..det är ju skit bra(13år)…..
    antar att du tog 1.70… eller stod över från typ 1.40…..dom andra snubbarna måste ju varit as

    #520068

    Jag har ett riktigt gött liv helt enkelt! 8)

    Några icke rangordnade bidragande skäl:
    En underbar sambo som genom sin blotta existens får mig att le
    Ett nytt gymkort som motiverar till ny ”hårdsatsning”
    En båt som tar mig ut på böljan blå där jag kan njuta och slappna av
    Familj och vänner som är friska och välmående
    Ett gött jobb med villkor som gör att jag har möjlighet att ha roligt på fritiden.
    Tak över huvudet med standard som gör livet bevämt

    #520070
    IATOAON wrote:
    Jag har ett riktigt gött liv helt enkelt! 8)

    Några icke rangordnade bidragande skäl:
    En underbar sambo som genom sin blotta existens får mig att le
    Ett nytt gymkort som motiverar till ny ”hårdsatsning”
    En båt som tar mig ut på böljan blå där jag kan njuta och slappna av
    Familj och vänner som är friska och välmående
    Ett gött jobb med villkor som gör att jag har möjlighet att ha roligt på fritiden.
    Tak över huvudet med standard som gör livet bevämt

    Vilket j¤vla skryt….det där kan inte stämma, tror du ljuger….du får ta bort nått…..ta bort tak över huvudet så kanske man kan tro dej:D

    #520072
    Exhale Freddan wrote:
    Skit unge?:)

    Haha, skit bra

    #520074

    jag hade skolrekordet i högstadiet på 20 minuters sim när jag gick i 8´an.
    sen tog en tjej det året efter, som då ist nga år efteråt blev min flickvän :p:p

    #520076

    jag gjorde 200 i klossbänk i onsdags. raw. 90mm kloss. nöjd och glad som e speleman. 171cm 85kg

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.