Starta ett nytt gym! vad ska man tänka på?

Home Forums Repan Starta ett nytt gym! vad ska man tänka på?

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Ja, idén är fåfäng! men jag skulle i framtiden vilja starta upp ett gym.
    jag är rätt ung va, så jag har sökt jobb som receptionist på olika gym i stan för att ha nånstans att börja så att säga. Man ska ju börja från grunden

Men kan ni ge generella tips på vad man kan speciellt tänka på om man skulle starta upp något sådant? Jag brinner för idrott och hälsa, och detta är en idé som jag verkligen skulle vilja genomföra.

någon som har några tips på böcker man kan läsa om när det gäller att starta upp gym? jag vet att det finns böcker om egen företagsamhet, men skulle gärna vilja ta kontakt med någon som har samma tankar som jag, eller någon som redan har startat upp någon form av träningsanläggning och som kan ge tips.

Du skulle ju kunna titta på om det finns franchise möjligheter.

Om du vet vad det innebär.

Slå iväg ett pm till mig så ska jag tipsa dig om en person som har all info du kan behöva.

Har du kommit någonvart?

Du får gärna skicka pm till mig opm du fått bra information om detta utav bl a ”Janpeter Sangborn’s” kontakt eller liknande då jag är inne lite i samma spår.

Satsa på att köpa ett befintligt gym med ett befintligt kundunderlag istället är mitt råd.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.