- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 maj, 2006 at 14:03 #1012109Anonym anvandareMemberGrixon wrote:Svälj din stolthet och låt honom bjuda dig på resan Det är så när man är i en relation där de ekonomiska förutsättningarna inte är identiska. Du kan ge honom så mkt som är så mkt mer värt än pengar! Personligen blir jag bara retad om tjejer ber om saker, inte om man får bjuda på sina egna villkor!´
Lycka till!tack så hjärtligt=)
22 maj, 2006 at 14:43 #1012110Anonym anvandareMemberTa med honom på bluesfestivalen i mönsterås i helgen!!! Det får man ju bara inte missa! :emo-thumb
22 maj, 2006 at 15:04 #1012111Anonym anvandareMemberGrixon wrote:Ta med honom på bluesfestivalen i mönsterås i helgen!!! Det får man ju bara inte missa! :emo-thumbinte för att är så mycket för blues men det kanske är kul.
varit på dte nångång?22 maj, 2006 at 15:17 #1012112Anonym anvandareMemberBim wrote:inte för att är så mycket för blues men det kanske är kul.
varit på dte nångång?Jag lyssnar inte heller på blues… men stämningen på bluesfestivalen är något alldeles speciell. Blandade åldrar, duktiga musiker och en hel helg av bara avslappning! Hoppas bara vädret blir bra! Ta med ett gäng med polare och åk upp… det är mitt tips.
Kan berätta lite hur vi lägger upp det när vi åker upp (tradition så schemat är fast!):
Åker mot småland fredag eftermiddag. Badar strax utanför mönsterås i havet. Sen tar vi en öl eller två på kvällen. Sitter och pratar och umgås inpå småtimmarna. Morgonen efter går vi upp arla morgon, sticker och badar. På förmiddagen köper vi in grillgrejer och dricka. 13.00 börjar festen på en baksida i centrala mönsterås. Öl och lekar hela eftermiddagen och ett antal runder upp på stan och lyssnar på lite musik och pratar med totala främlingar.
Sen vart kvällen tar vägen vet man aldrigÄr det fint väder så finns det inget bättre!
Efter en sån helg har man så mkt ny energi och glädje!
MVH Olf22 maj, 2006 at 17:17 #1012113Anonym anvandareMemberKöp något praktiskt som han verkligen har användning av, kanske något som han har användning av på resan, då blir han glad:emo-thumb Ett annat alternativ kan vara ett årskort på ditt gym kanske om han inte tränar där:P
22 maj, 2006 at 18:00 #1012114Anonym anvandareMemberÅk iväg utomlands!
22 maj, 2006 at 20:53 #1012115Anonym anvandareMemberSebastian wrote:Åk iväg utomlands!Word
24 maj, 2006 at 11:04 #1012116Anonym anvandareMemberja funderar på o köpa träningskläder ,träningsskor,för de har han nästan inga..träningskort får han ju gratis från jobbet=)
hitta en bra sida me snygga träningskläder till bra pris,exp body action=) måste nog ta hem lite åt mej själv mä24 maj, 2006 at 11:13 #1012117Anonym anvandareMemberGASP har riktigt grymma kläder för killar!
24 maj, 2006 at 12:19 #1012118Anonym anvandareMemberBim wrote:SNÄLLA HJÄLP!!!
Jag behöver alla tips jag kan få om vad jag kan köpa till min pojkvän på hans 30årsdag???
Har ju inte värsta plånboken heller tyvärr=(
Han vill bjuda MEJ på en resa då vilket känns väldigt dumt därför som det är han som fyller år.
Vi har aldrig varit utomlands nån av oss och han vill att vi ska åka då.
Vill göra eller köpa nått speciellt men har SÅ dåligt fantasi
Kom me alla tips ni har!
TACK!Det första jag kommer på & som inte kostar något är… en trekant med din bästa vännina, jag tror det skulle vara en uppskattad present för din pojkvän på hans 30 år dag. Själv skulle jag naturligtvis aldrig ha uppskattat en sådan present om mn flickvän kom med ett sådant förslag.
24 maj, 2006 at 22:38 #1012119Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Det första jag kommer på & som inte kostar något är… en trekant med din bästa vännina, jag tror det skulle vara en uppskattad present för din pojkvän på hans 30 år dag. Själv skulle jag naturligtvis aldrig ha uppskattat en sådan present om mn flickvän kom med ett sådant förslag.Du är min hjälte! Du säger det som alla tänker men ingen vågar säga! Revolutionär tror jag det kallas! :p
24 maj, 2006 at 22:40 #1012120Anonym anvandareMemberBim wrote:ja funderar på o köpa träningskläder ,träningsskor,för de har han nästan inga..träningskort får han ju gratis från jobbet=)
hitta en bra sida me snygga träningskläder till bra pris,exp body action=) måste nog ta hem lite åt mej själv mäBetter bodies brallor med 2sträck som går upp över röven sitter som en smäck! Grymt luftiga och sköna… och enligt mig snygga. De jag har på min avatar om det säger dig nåt… Eh… man ser lite av dem iaf!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.