vad är värst?

Home Forums Repan vad är värst?

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • Author
    Posts
  • #912911

    Jag tror att om man är iskall och cool så förvärrar man nog bara situationen för sig själv. Att undertrycka sina känslor kan ta oväntade uttryck i framtiden. Kanske överreagerar du på din nästas känslor för någon annan? Nej att stå och slå på en säck på gymmet skulle jag nog föredra.

    Och jag skulle nog tycka att bli bedragen skulle vara värst. Av samma anledning som Janpeter sa, alla frågor man har, varför? och vem han är etc. Har egna erfarenheter av båda, och att bli bedragen känns mest.

    #912912

    Bedragen helt klart..man känner sig helt värdelös :(

    #912913

    Pest eller kolera?
    Att det ska vara så j***a svårt det där med förhållanden. Det suger både att bli bedragen och dumpad. :(

    #912914

    Klart båda är illa, men helt klart värst om man skulle bli bedragen!

    #912915

    :| :p när man blir bedragen är det redan ngt som är fel i förhållandet och dsamma när man bli lämnad..båda gångerna ,i de flesta fall är det ngt som är fel..men har man en partner som lämanr än är det ärligast..dvs att blibedragen är värst för då visar det bara att man inte ahr varit öppna i förhållandet o att man inte har de rätta känslorna och tilliten.som är d viktigaste i ett förhållan…säger flickan lilla som valt att var singel över ett år

    #912916

    jag har varit med om båda delarna, vet faktiskt inte vilket som suger mest.

    #912917

    Om man skulle välja så e det som att välja mellan pest och kolera…
    Men cheating e det värsta….

    #912918

    Att bli bedragen är det värsta helt klart… Inget man vill vara med om..

    #912919
    Anakin wrote:
    jag har varit med om båda delarna, vet faktiskt inte vilket som suger mest.

    : Har inte varit med om något av dom, som tur är. Men… Jag tänker, det måste väl vara värre att bli bedragen?

    #912920

    beror på hur mkt man tycker om personen. ifall det är någon som man älskar över allt annat som bedrar/lämnar en gör det så jävla ont! det är bättre att vara med någon som man hatar så slipper man bli sårad i slutändan :whistle:

    #912921
    Peace wrote:
    beror på hur mkt man tycker om personen. ifall det är någon som man älskar över allt annat som bedrar/lämnar en gör det så jävla ont! det är bättre att vara med någon som man hatar så slipper man bli sårad i slutändan :whistle:

    Det kan nog ligga nåt i det, ska prova det nån gång så slipper man vara med om outhärdlig smärta i själen.:( :(

    #912922

    Men det måste väl vara mer deprimerande att bli bedragen, jämfört med att bli dumpad. Om du man verkligen älskar personen i fråga.
    Blir man dumpad. Tungt, men man snackar väl förhoppningsvis om det då. Så man får reda på vad det beror på att hon inte vill längre.
    Blir man bedragen däremot, så finns det väl inte ord för hur sårad man skulle bli. Jag menar, då har hon ju kunnat me och gått bakom ens rygg och haft ihop det med en annan person.

    #912923
    Robert Svensson wrote:
    Bedragen helt klart.

    …..

    #912924
    thess wrote:
    :| :p när man blir bedragen är det redan ngt som är fel i förhållandet och dsamma när man bli lämnad..båda gångerna ,i de flesta fall är det ngt som är fel..men har man en partner som lämanr än är det ärligast..dvs att blibedragen är värst för då visar det bara att man inte ahr varit öppna i förhållandet o att man inte har de rätta känslorna och tilliten.som är d viktigaste i ett förhållan…säger flickan lilla som valt att var singel över ett år

    Bra sagt,,Stämmer så väl:emo-thumb
    Inget fel på att vara singel:p öppnar bara möjligheterna, för att träffa den rätte..

Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.