Vad kör ni för MC?

Home Forums Repan Vad kör ni för MC?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 487 total)
  • Author
    Posts
  • #219063
    Thomas Malmberg wrote:
    :emo-thumb

    Stiligt!

    #219064

    Jag kör en R6a

    #219065
    janna wrote:
    Jag kör en R6a

    Inte alls pjåkig :emo-thumb

    #219066
    Dan_The_Man wrote:
    Jo jag vet…. har betalat lämp till min farsa… skaffat västen osv… men han har alltid en ursäkt att inte köra med mig :(…. det är fuktigt ute….det är för mörkt… hinner inte…. blablabla… Han har haft lämpet i över 2 månader å har inte kört med mig en enda gång, trots att jag frågat…
    Så jag har gett upp hoppet om privatlektioner… Jag köper ett 5 pack lektioner till, bokar uppkörning direkt och kör upp lektionerna på nån vecka eller så så man blir varm i kroppen igen. Så det ska nog gå vägen på egen hand…. men visst har det gjort ont i plånboken.:(

    Det här inlägget kanske passade bättre i gnälltråden hehe

    Kör själv. Funkar kanon.:up:

    #219067
    storcc wrote:
    Kör själv. Funkar kanon.:up:

    Olovlig körning FTW!!

    Haha nä jag vågar inte:p inte med min tur, då står polisen bakom hörnet av mitt hus hehe

    #219068
    Dan_The_Man wrote:
    Olovlig körning FTW!!

    Haha nä jag vågar inte:p inte med min tur, då står polisen bakom hörnet av mitt hus hehe

    Framförallt är det jävligt idiotiskt (och inte ett skit tufft) då det krävs ordentlig utbildning för att köra hoj enligt mig.

    Mvh Calle Sirén

    #219069
    Calle Sirén wrote:
    Framförallt är det jävligt idiotiskt (och inte ett skit tufft) då det krävs ordentlig utbildning för att köra hoj enligt mig.

    Mvh Calle Sirén

    Håller med totalt, Hojj är endast ”leksaker” åt dem som kan behärska dem!

    #219070
    Thomas.B wrote:
    Hur många kan behärska en bil? Likaså med hojåkare. MED körkort nu.
    Det hela handlar om erfarenhet (oftast) och sånt tar tid, oavsett om man får dom milen bakom ratt/styre lagligt eller olagligt.

    Ja, men seriöst? Grunden bör alltid utgöras av riktig utbildning, oavsett om det handlar om bil eller motorcykel. Kör man på bana eller liknande är det en annan sak. Är man dock medtraffikant så är det inte bara ens eget liv som hänger på om man har koll på trafikens lagar och faror.

    #219071

    En körkortsutbildning på en trött 750 är såklart grunden till en hojkarriär, men att sen springa och köpa den värsta hoj dom kan få tag i typ GSXR, R1 osv är HELT idiotiskt om man inte har en MKT stor respekt för hojen, och är VÄL medveten om att man inte är Rossi bara för att man har en värsting hoj…så som nån sa, det handlar om ERFARENHET innan man kan framföra dessa hojar på ett någorlunda säkert sätt, har själv haft hoj i 15 år nu, började med en 125:a sen bytte man sakta upp sig både när det gällde prisläge och effekt, men nu har det blivit så att man SKA bara ha det värsta direkt..även om jag själv har en så tycker jag att det blivit lite skevt:|

    #219072
    janna wrote:
    Jag kör en R6a

    :emo-thumb Riktig nice,,jag körde en R-1:a förut,,å de va kul,,,men de går ju för fort ibland,,:) hi hi,,,kör vackert ok,,,:up:

    #219073
    Lars Berglund wrote:
    bla bla köra fort bla bla

    +1

    #219074

    new ride for 2008

    #219075
    Pelle Eriksson wrote:
    new ride for 2008

    Riktigt fet! :up:

    #219076

    Nästan klar nu :)

    [img=http://i249.photobucket.com/albums/gg228/buellbygge/Bygget/finished.jpg][img=http://i249.photobucket.com/albums/gg228/buellbygge/Bygget/finished2.jpg]

    #219077

    Springtime :) Förspelet inför sommaren! :p

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 487 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.