Vad kör ni för MC?

Home Forums Repan Vad kör ni för MC?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 487 total)
  • Author
    Posts
  • #219108

    Lars: Riktigt fet! Hur brett är bakdäcket?

    #219109
    Sammy wrote:
    du ser lite väl lång ut för en sån. :D

    Daniel får en 1000 cc att se ut som en 600:a :D

    #219110
    Calle Sirén wrote:
    Lars: Riktigt fet! Hur brett är bakdäcket?

    Thanx, det är 330 mm

    #219111
    Lars Berglund wrote:
    Thanx, det är 330 mm

    Hehe :) Eller 1/3 meter… Sjukt!

    #219112
    Sammy wrote:
    du ser lite väl lång ut för en sån. :D

    Haha japp, 198 cm :D. Ville bara testa den för skojs skull.

    Därför tänker jag inte köpa sporthoj =)
    Glidare är det som gäller! :up::nerd:

    #219113
    Lars Berglund wrote:
    Nice Sammy! :emo-thumb Själv sitter jag och väntar på att min hoj ska bli helt färdigbyggd, allt j-vla pappersjobb går seeegt, men inom 14dagar hoppas jag ha den i alla fall….

    Riktigt fet hoj!
    Vad ger du för det bygget? Kul att ha en hoj som ingen annan har :P

    #219114

    jag har en bil som accelererar ifrån typ alla motorcyklar man kan köpa över disk tror jag. eller iaf prestanda nog att få ägaren av den värsta r-hojen att undra va fan han stött på för bil. (acceleration raktfram på strippen är allt jag har siffror på. varvtider kan jag inte redovisa.)

    vart kan man hitta 0-200 och 0-300 siffror på de värsta r-hojarna just nu? hade varit kul att jämföra lite då en bil inte ska kunna köra ifrån en hoj enligt många.

    #219115
    Sammy wrote:
    jag har en bil som accelererar ifrån typ alla motorcyklar man kan köpa över disk tror jag. eller iaf prestanda nog att få ägaren av den värsta r-hojen att undra va fan han stött på för bil. (acceleration raktfram på strippen är allt jag har siffror på. varvtider kan jag inte redovisa.)

    vart kan man hitta 0-200 och 0-300 siffror på de värsta r-hojarna just nu? hade varit kul att jämföra lite då en bil inte ska kunna köra ifrån en hoj enligt många.

    Jag vet inte vart du kan hitta tider och resultat, men är väldigt nyfiken på vilken bil du har :) ?

    #219116

    [youtube=]

    // Calle

    #219117

    Har kvar min Yamaha FZ6-S Fazer – 02 från förra och förrförra säsongen. Dock ska den säljas nästa vecka, (ska bara skruva fast framkåpan igen efter en liten vurpa) någon som vill köpa den för en billig slant? ;)

    #219118
    Tommy Ivarsson wrote:
    Har kvar min Yamaha FZ6-S Fazer – 02 från förra och förrförra säsongen. Dock ska den säljas nästa vecka, (ska bara skruva fast framkåpan igen efter en liten vurpa) någon som vill köpa den för en billig slant? ;)

    Lite mer info om den och vilken storlek på slant vore intressant :)

    #219119

    Min nya för i år . Den går så pass att farbror blå ville att jag skulle blåsa :. Till eder alla ta de luggnt nu de första dagarna polisen har satt in extra resurser för oss alla glada hojåkare.

    #219120
    gurgel wrote:
    Min nya för i år . Den går så pass att farbror blå ville att jag skulle blåsa :. Till eder alla ta de luggnt nu de första dagarna polisen har satt in extra resurser för oss alla glada hojåkare.

    av med plåtarna å vrid bara ;)

    #219121

    Glider omkring på den här
    [http://forumbilder.se/show.aspx?iid=6e201091037PM445f [img=http://forumbilder.se/thumbs/6e201091037PM445f.jpg]]

    #219122
    dragon_skull wrote:
    av med plåtarna å vrid bara ;)

    haha… att jag inte tänkte på de. Du kunde ju sagt de när jag åkte förbi dig vid bussen idag vid (kaktus pizzerian). Tyckte jag kände igen dig från någon stans. :D

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 487 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.