Vad kör ni för MC?

Home Forums Repan Vad kör ni för MC?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 487 total)
  • Author
    Posts
  • #219198
    Nicotin wrote:
    Skit också :p

    jag råkade hamna på snutarnas övningsfält och såg en snutversion av nya BMW 1000RR i civil kostym på banan.

    Sen om den kommer att vara med och jaga fartsyndare på hoj vet man ju inte.

    bmw 1000RR är insane!

    #219199
    Nicotin wrote:
    Hahahahahahahha…:p

    Va bra att du bor i samma stad så kan vi ju gasa lite i sommar :up:

    Jag trodde du var malmöbo. Jag har för mig att du postade en video på några lame rider åkare. Håller inte de till i malmö trakterna ;).

    Jag finnes på den södra sidan. Vart hittar man dig föröver bulten i år då?.

    Ska sminka grisen mer nu. En pc3 samt byte till acraburkar ala kolfiber:nerd:

    En riktig bild på hojen då den faktiskt är ren. Första och sista gången på ett tag :D

    #219200
    falloutboy wrote:
    Jag har inte lust att sladda runt på isiga smågator med en sporthoj så jag väntar. Det blir 1a Maj i vanlig ordning.

    Ja men sen bor du i Luleeeee eller som vi säger lule(Å). Har ni ens någon sommar. Jag trodde ni åkte skotra bara :p.

    #219201
    gurgel wrote:
    Jag trodde du var malmöbo. Jag har för mig att du postade en video på några lame rider åkare. Håller inte de till i malmö trakterna ;).

    Jag finnes på den södra sidan. Vart hittar man dig föröver bulten i år då?.

    Ska sminka grisen mer nu. En pc3 samt byte till acraburkar ala kolfiber:nerd:

    En riktig bild på hojen då den faktiskt är ren. Första och sista gången på ett tag :D

    nope lameriders är Roslagen seru..

    hojen din är så vältvättad så man till och med ser fegränderna blänka i solen :D

    jag ska löda skanssundsvägen,rosenhill-nynäs-rosen-skansundet och kustvägen åkersberga-norrtälje-görla-fängelset-svinningevägen och kanske även bogan om den är i skick. men bulten är lite för skadad har jag fått höra så den undviker jag helst.

    bjuder på lite kustvägen film som andra i klubben körde när klubben fanns …:emo-thumb

    [youtube=vvzR7raKsbQ]

    #219202
    Nicotin wrote:
    nope lameriders är Roslagen seru..

    hojen din är så vältvättad så man till och med ser fegränderna blänka i solen :D

    jag ska löda skanssundsvägen,rosenhill-nynäs-rosen-skansundet och kustvägen åkersberga-norrtälje-görla-fängelset-svinningevägen och även bogan om den är i skick. men bulten är lite för skadad har jag fått höra så den undviker jag helst.kanske

    bjuder på lite kustvägen film som andra i klubben körde när klubben fanns …:emo-thumb

    [youtube=vvzR7raKsbQ]

    Jaha. Där ser man.

    Fegränderna kommer bestå :p. Kompisen låg på sjukan med
    alla revben brutna på höger sida nyckelben av samt punkterad lunga. grus är förädiskt. Jag väntar tills jag ska på banåkning

    Bulten är förstörd och de lär inte laga den i år. Bogesund förstörde de väll 09. De övriga låter ju :emo-thumb

    #219203
    gurgel wrote:
    Jaha. Där ser man.

    Fegränderna kommer bestå :p. Kompisen låg på sjukan med
    alla revben brutna på höger sida nyckelben av samt punkterad lunga. grus är förädiskt. Jag väntar tills jag ska på banåkning

    Bulten är förstörd och de lär inte laga den i år. Bogesund förstörde de väll 09. De övriga låter ju :emo-thumb

    bana is dahh shit..det blir solklart ringen,tyskland iår samt gotland.

    Jag gillar knixbana men högfartsbanor som ringen är fan så kul har jag hört.
    bodde tidigare i västerås och hade ganska nära till åsen så där var man ofta.

    haru bokat ngr bandagar för iår ?

    #219204
    Nicotin wrote:

    [youtube=vvzR7raKsbQ]

    Jisses vissa ska inte ha körkort. Ingen känsla överhuvudtaget och ni riskerar andras liv. Gör om gör rätt..

    #219205
    MKCN wrote:
    Jisses vissa ska inte ha körkort. Ingen känsla överhuvudtaget och ni riskerar andras liv. Gör om gör rätt..

    gammal film och lika gammal diskussion, existerar runt om i landet mer än vad folk ser.

    blackrace, streetrace tidtagning på allmän väg..

    #219206
    Nicotin wrote:
    bana is dahh shit..det blir solklart ringen,tyskland iår samt gotland.

    Jag gillar knixbana men högfartsbanor som ringen är fan så kul har jag hört.
    bodde tidigare i västerås och hade ganska nära till åsen så där var man ofta.

    haru bokat ngr bandagar för iår ?

    Fan va skoj. Tyska ringen lär vara roligast :D. Dit hade vi tänkt åka nästa år. Denna semester blir de thailand istället :p

    Har bokat 2 dar på åsen i år :D:nerd:

    #219207

    Dra åt helvete vad grymma ni är på o köra då! Där har jag mycke kvar o lära! Noterar oxå att ni på de korta raksträckorna kommer upp i min hoj´s toppfart! Kör en gammelgixxer-91, som tyvärr är trimmad. Har ett gammalt bromspapper på 160 på slangen. Tyvärr säger jag för att den är störig o köra…rycker o lever fan….förutom när man ger fullt. Då går den sjukt bra för o va en gammelgixxer! :)

    #219208
    gurgel wrote:
    Fan va skoj. Tyska ringen lär vara roligast Dit hade vi tänkt åka nästa år. Denna semester blir de thailand istället :p

    Har bokat 2 dar på åsen i år :D:nerd:

    joo har polare som lagt 300+ varv där, dom åker dit 1-2 v per år och löder satan..
    så nu ska jag dit, ska se till att inte krascha hojen bara, 1 meter trasigt Amco räcke kostar ett antal hundra Euro fast kraschar man där i dom farterna så är ju kostanden för ett räcke det minsta man behöver oroa sig över..

    skaru till gååsen…då kan jag ge dig ett tid att slå…1.08.54 :up:D

    #219209
    Storfredda wrote:
    Dra åt helvete vad grymma ni är på o köra då! Där har jag mycke kvar o lära! Noterar oxå att ni på de korta raksträckorna kommer upp i min hoj´s toppfart! Kör en gammelgixxer-91, som tyvärr är trimmad. Har ett gammalt bromspapper på 160 på slangen. Tyvärr säger jag för att den är störig o köra…rycker o lever fan….förutom när man ger fullt. Då går den sjukt bra för o va en gammelgixxer! :)

    man ska dock inte jämföra en 2006 års modell av skrev raket och en från -91.

    liiite skillnad i chassie… så -06 är något mer lättsvängd och balanserad :emo-thumb

    #219210

    Är väl dags att äntligen börja köra nu! 20+ imorrn!

    #219211
    Nicotin wrote:
    man ska dock inte jämföra en 2006 års modell av skrev raket och en från -91.

    liiite skillnad i chassie… så -06 är något mer lättsvängd och balanserad :emo-thumb

    Aa, de e klart….jag måste testa nåt nyare mao :)
    Fast egentligen är nog en b-king eller vmax mer min stil….gillar toppfart o cruisa, men är sjukt kass på knäskrap.
    Polarens nightrod är sjukt skön o köra….men den går fan inte o svänga med alls….fast det hör väl till liksom :)

    #219212
    Storfredda wrote:
    Aa, de e klart….jag måste testa nåt nyare mao :)
    Fast egentligen är nog en b-king eller vmax mer min stil….gillar toppfart o cruisa, men är sjukt kass på knäskrap.
    Polarens nightrod är sjukt skön o köra….men den går fan inte o svänga med alls….fast det hör väl till liksom :)

    sånna e åkaraktfram lok med väskskrap i kurvorna men ack så sköna att köra.

    jag skulle satsa på en b-king för dom är fortfarande svängvänliga än vmax som knappt går att svänga med..

    haru tittat på hayabusa då ?

    Dom går att smiska större banor med men med fördelen att dom är riktigt sköna att långåka med.:emo-thumb

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 487 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.