- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 februari, 2006 at 13:00 #218823Anonym anvandareMember
BTW: Alla som håller på och snackar en massa skit om att man måste ha en literhoj för att köra snabbt, bakhjul o så vidare kan gå och gömma sig…
Testa att köra varvet runt på bana mot en som kan, jag lovar att de hade sopat banan med er med en 125 cc, lätt.23 februari, 2006 at 13:02 #218824Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Stefan H: Har faktiskt kollat en FZR Rätt coola ändå!FZR är mycket båge för liten peng!
23 februari, 2006 at 13:03 #218825Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:BTW: Alla som håller på och snackar en massa skit om att man måste ha en literhoj för att köra snabbt, bakhjul o så vidare kan gå och gömma sig…
Testa att köra varvet runt på bana mot en som kan, jag lovar att de hade sopat banan med er med en 125 cc, lätt.Har testat att köra bana både på Kinnekullering och Gelleråsen=buskul:P
23 februari, 2006 at 13:46 #218826Anonym anvandareMemberDå vet du att snack är inget gämfört med the real deal Knutstorp é fet också!
23 februari, 2006 at 16:47 #218827Anonym anvandareMemberOkey, peace
24 februari, 2006 at 08:35 #218828Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:BTW: Alla som håller på och snackar en massa skit om att man måste ha en literhoj för att köra snabbt, bakhjul o så vidare kan gå och gömma sig…
Testa att köra varvet runt på bana mot en som kan, jag lovar att de hade sopat banan med er med en 125 cc, lätt.självklart, retas bara lite, jag hade väl den MINSTA här
var så kul när jag var på kemura Ring och körde 125 när jag var yngre (den tiden det var tänkt att jag skulle ta kort) då hade en mc firma anordnat en dag på denna finska roadracing bana där vi fick köra och ha allmänt kul. Var en ung kille som tävla med en 125:a som tränade samtidigt och nog fan drog han alla värsting 1000kubikare ändå haha.
ska ta kort i år eller nästa är det planerat, men har inte bestämt mig om det blir en sportbåge eller glidare än.
24 februari, 2006 at 09:40 #218829Anonym anvandareMemberHehe jo visst är det så, det är inte direkt så att man har råd att göra hårda inbromsn. med en 125:a utan det är bara att lägga ner och hoppas attdet går vägen
24 februari, 2006 at 15:33 #218830Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Jag hade iaf en Crescent Compac med en 80 cc cylinder (11 hk), den gick!Dom bromspappren skulle jag vilja se. vad var det för borr och slag? squishband och komp?
24 februari, 2006 at 16:45 #218831Anonym anvandareMemberMin gamla hoj !
[img=http://hem.bredband.net/buellcustom/gamla.JPG]Sen köpte jag denna ![img=http://hem.bredband.net/buellcustom/buell%202.JPG]Och nu bygger jag denna av Buell:en[img=http://hem.bredband.net/buellcustom/montering%203.jpg]För mer bilder se min hemsida nedan.
[http://hem.bredband.net/buellcustom/ http://hem.bredband.net/buellcustom/%5D24 februari, 2006 at 18:07 #218832Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Fram till -01 satt det orginal på en ”nerbantad” varsion av Ktm:s 65cc crossmotor.. Så, så stora problem att få drag i skiten var det juE inte !:pOch tänk om det endå vore sant,det vore väll roligt.Tycker du inte?
Jag minns att jag läste om samma myt när jag letade moppe med :emo-thumb
24 februari, 2006 at 19:00 #218833Anonym anvandareMemberFör det första så var det inge meningen att låta spydig eller nått liknande som det ser ut när jag läser mitt förra inlägg,så jag ber om ursäkt för det.
Jag orkar inte leta upp nån fakta på att det du skriver inte stämmer nu heller,så jag tror dig.Men i så fall så har ju dom på Motohuset i Valbo( KTM försäljare) fel.Men nog om det nu.
24 februari, 2006 at 20:03 #218834Anonym anvandareMemberSammy wrote:Dom bromspappren skulle jag vilja se. vad var det för borr och slag? squishband och komp?Det var en spec. cylinder från Lelles om jag inte minns fel, dessutom med högre komp Sen satt det den stora bingförgasaren på också, den enda nackdelen var att den surade ihop när man wheelade :p Haha
Bromspapper på compact 72 års mod (eller vad det nu var), I don´t think so
Effekten räckte dessutom för att böja motorfästena, VID GASPÅDRAG24 februari, 2006 at 20:09 #218835Anonym anvandareMemberjag till vänster farsan till höger, det e nda tråkiga är att jag inte har körkort, men hoppas på o ta det till denna sommaren
det är en r1 98 med 00 kåpor, riktigt trevlig maskin och BARA MIN!! :devil:
24 februari, 2006 at 20:37 #218836Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Det var en spec. cylinder från Lelles om jag inte minns fel, dessutom med högre komp Sen satt det den stora bingförgasaren på också, den enda nackdelen var att den surade ihop när man wheelade :p Haha
Bromspapper på compact 72 års mod (eller vad det nu var), I don´t think so
Effekten räckte dessutom för att böja motorfästena, VID GASPÅDRAGOK, det var Lelles HK. som jag misstänkte.
25 februari, 2006 at 11:45 #218837Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Intressant att ha en R1:a som första hojj… du har inte fudnerat på ty vespa ?hehe du e inte den första som påpekar det
kände att jag lika bra kunde köpa maskinen jag ville ha direkt istället för att byta och klydda, kör man med insidan så
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.