Vad kör ni för MC?

Home Forums Repan Vad kör ni för MC?

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 481 through 487 (of 487 total)
  • Author
    Posts
  • #219273
    Lovisingen wrote:
    Jaha ska du! Ja men hojta till då, du gör rätt i att vara i Uppsala då :)

    Ja jag har varit där några gånger förut under valborg. Det är alltid mycket folk bra drag! Om du är i Uppsala då så är du bjuden på bbq. :)

    Gustaf Lindberg: Jag har inte hört något sånt, men jag övningskörde aldrig innan jag tog kortet. Jag körde bara på körskolan och 5 lektioner räckte. Det är inte svårt om man har bilkörkort sen innan.
    Om du är inskriven på en körskola så kan du ju fråga där. De borde ha stenkoll.

    #219274

    Har aldrig kört moped, mc, vespa eller något på två hjul. Själva körandet med regler osv borde inte vara något problem efter en liten uppfräschning men just nu är jag i fasen där jag inte ens kan köra framåt eller bromsa.

    Har med detta i åtanke tänk om en del gällande mc också. En CBR 1000F är ingen optimal nybörjarhoj :D

    #219275
    faran wrote:
    Ja jag har varit där några gånger förut under valborg. Det är alltid mycket folk bra drag! Om du är i Uppsala då så är du bjuden på bbq. :)

    :up:

    #219276
    Gustaf Lindberg wrote:
    Har aldrig kört moped, mc, vespa eller något på två hjul. Själva körandet med regler osv borde inte vara något problem efter en liten uppfräschning men just nu är jag i fasen där jag inte ens kan köra framåt eller bromsa.

    Har med detta i åtanke tänk om en del gällande mc också. En CBR 1000F är ingen optimal nybörjarhoj :D

    Men du ska ha en sån ändå? :huh:
    är nog inga problem, bara du når ner med fötterna ;)

    #219277

    Hämtade den igår :D

    #219278

    Kawa Z-750.
    Effektljud och neddrevad för ökad ”lekfullhet” :emo-thumb

    [img=http://www.anderssvensson.org/wp-content/upLoads/hojen.jpg]

    #219279
    aka wrote:
    Kawa Z-750.
    Effektljud och neddrevad för ökad ”lekfullhet” :emo-thumb

    [img=http://www.anderssvensson.org/wp-content/upLoads/hojen.jpg]

    muuuuuuums! :P

Viewing 7 posts - 481 through 487 (of 487 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.