Vad kör ni för MC?

Home Forums Repan Vad kör ni för MC?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 487 total)
  • Author
    Posts
  • #218853

    Det är en jävl*gt sjysst hoj för långa landsvägs-etapper. Gillar lite större sportmaskiner också, älskar Hayabusan (Helst med turbo, 499 bakhjulshästar :devil:)! Håller på att leta efter en gixxer 750!

    #218854
    koffe wrote:
    hehe du e inte den första som påpekar det :D

    kände att jag lika bra kunde köpa maskinen jag ville ha direkt istället för att byta och klydda, kör man med insidan så

    Anmäl dig till några bandagar så kommer du fatta vad allt handlar om, askul och såå nyttigt!!! :emo-thumb

    #218855
    Nicklas Söderberg wrote:
    Anmäl dig till några bandagar så kommer du fatta vad allt handlar om, askul och såå nyttigt!!! :emo-thumb

    kör lite bana o strippen med bil så tro mig när jag säger att denna kommer smaka banasfalt också :devil:

    #218856
    koffe wrote:
    kör lite bana o strippen med bil så tro mig när jag säger att denna kommer smaka banasfalt också :devil:

    Perfekt!
    Någon har sagt till mig att en bandag motsvarar 2 års erfarenhet på vanlig väg, det ligger nåt i det faktiskt..

    #218857

    enda problemet som jag ser nu är att jag har NOLL i motivation att fixa kortet, men det släpper väl första gången jag sstarat upp hojjen o gassat lite får jag hoppas

    #218858
    koffe wrote:
    enda problemet som jag ser nu är att jag har NOLL i motivation att fixa kortet, men det släpper väl första gången jag sstarat upp hojjen o gassat lite får jag hoppas

    Surfa in på [www.sporthoj.com], där får du säkerligen tillräckligt med motivation att kirra kortet.
    Lycka till:up:

    #218859

    Alltså är det bara jag som inte kan tänka på något annat än att köra hoj nu eller? Inte ens träningen känns kul längre i jämförelse med att köra hoj, vill, NU! :(

    #218860
    Calle Sirén wrote:
    Defenitivt bättre än ingen alls :emo-thumb

    Nej nej….jag skojade bara….det är ju ett Hassan-skämt! :D
    Om jag skulle ha en hoj så skulle det minst vara en 600:a!

    #218861

    😮 Ska köpa en BMX så e jag värst!

    #218862
    dXb wrote:
    Har ju ingen själv…inte än nått mc-körkort…ville ha det förrut men sedan min bror körde ihjäl sig (maj 2005) så har jag ångrat mig.

    Jag får la lägga in en på brorsans första och sista landsvägshoj :(

    Lägg gärna in mindre bilder då layouten på hela sidan pajjar när dom e för stor!! Ser förjävligt ut.
    Fixa.
    :nono:

    #218863

    brukar va inne på Sh o kika runder, idag popnitade jag ihop min acrapovic dämpare som jag kortat av lite, montera skiten sen tog jag ut hojjen o körde en lite liten vända på morsans o farsans gata, fy fan va skönt det var, ska boka uppskrivningen på måndag :emo-thumb

    #218864

    Koffe: Borde inte motståndet öka (Mindre effekt) om du kortar burken? Sämre flöde ut? Bara en tanke…

    #218865
    Ping wrote:
    Nej nej….jag skojade bara….det är ju ett Hassan-skämt! :D
    Om jag skulle ha en hoj så skulle det minst vara en 600:a!

    Köp min :P Den é till salu :)

    #218866
    Calle Sirén wrote:
    Koffe: Borde inte motståndet öka (Mindre effekt) om du kortar burken? Sämre flöde ut? Bara en tanke…

    skulle där bli 0,5 halta ponnys mindre så gör det inget, jag planerar att köpa ett highrise avgas senare i porrfiber, o ljudet blev mycket vassare nu, så det kan jag bjuda på

    det slutar mycket snyggare i samma längd som kepsen som går över bakhjulet, innan sluta det bara mitt i allt, störigt som fan tyckte jag

    ska se om jag kan ordna en bild om nån dag eller så

    #218867

    Do it! Do it now! ;) Hehe trodde nästan att du hade kortat ner den till läskeburks-size :) Hehe

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 487 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.