- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 mars, 2006 at 23:45 #218883Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Fin cykel har en själv och är jäkligt nöjd.:up:
Det låter betryggande, jag hämtade den idag och körde hem den i regnet lagom varmt..
30 mars, 2006 at 14:06 #218884Anonym anvandareMemberEva-Linda: Vi kör likadana bågar (Fast din é lite nyare) :emo-thumb
30 mars, 2006 at 15:44 #218885Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Eva-Linda: Vi kör likadana bågar (Fast din é lite nyare) :emo-thumbBra smak du har Calle!:up:
30 mars, 2006 at 16:10 #218886Anonym anvandareMemberSån här lallade jag runt på ifjol(GSF 1200 Bandit) fast jag plockade bort dom där fula mussepiggöronen till blinkers… tyvärr är den såld nu… Vi får se vad våren för med sig, det händer så mycket konstigt i kroppen då
30 mars, 2006 at 18:07 #218887Anonym anvandareMemberIngen FMXáre här inne ?
30 mars, 2006 at 19:01 #218888Anonym anvandareMemberÅker en Gixxer 1000,köpte den 2004 efter att ha åkt Busa ett par år.
Busan kändes lite för klumpig,på krokigare vägar..
Nästa år väntar det en turbokonvertering av den..:emo-thumb
Hann tyvärr inte med det i år men den som väntar på något gott…30 mars, 2006 at 19:07 #218889Anonym anvandareMemberSÅ här såg busan ut…
Sist jag såg den var på strippen i Mantorp(gick som f-n)
//Kenneth30 mars, 2006 at 19:42 #218890Anonym anvandareMemberRobnek: No offence, men vad ska du med turbo till om du kör krokiga vägar? Har du testat en turbo? hehe, det är om man ska rakt fram som det är aktuellt. Att torbokonvertera resulterar i en ganska nyckfull cykel med ett lurigt effektregister. Hade jag vart du hade jag konverterat en busa ist. då den har betydligt starkare block än gixxern!
Ha det nice, Calle
30 mars, 2006 at 22:00 #218891Anonym anvandareMemberMy wheels. ska säljas nu till våren, så om nån e sugen så e d bara o hojta till!:up:
30 mars, 2006 at 22:08 #218892Anonym anvandareMemberwille wrote:My wheels. ska säljas nu till våren, så om nån e sugen så e d bara o hojta till!:up:fyfan va nice den var gillar färgen, själv ska jag ta mc kortet nästa år
31 mars, 2006 at 07:19 #218893Anonym anvandareMemberHar nu lyckas lägga in en bild på våran hoj8)
Det som fatts på bilden är som sagt den senaste pro-r hyerchargern..
(plus lite annat smått&gott man vill ha till..x-tra lampor fram tex..)31 mars, 2006 at 07:47 #218894Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Robnek: No offence, men vad ska du med turbo till om du kör krokiga vägar? Har du testat en turbo? hehe, det är om man ska rakt fram som det är aktuellt. Att torbokonvertera resulterar i en ganska nyckfull cykel med ett lurigt effektregister. Hade jag vart du hade jag konverterat en busa ist. då den har betydligt starkare block än gixxern!Ha det nice, Calle
No offence taken!
Det är helt riktigt Calle att man får en klart ”nervösare”hoj med turbo.
Nu är inte tanken att jag ska ladda turbon fullt hela tiden.
Lösningen är justerbart laddtryck.
Krokiga vägar = lägre laddtryck
Raka vägar = högre laddtryck//Kenneth
31 mars, 2006 at 21:50 #218895Anonym anvandareMemberRobnek wrote:No offence taken!Det är helt riktigt Calle att man får en klart ”nervösare”hoj med turbo.
Nu är inte tanken att jag ska ladda turbon fullt hela tiden.
Lösningen är justerbart laddtryck.
Krokiga vägar = lägre laddtryck
Raka vägar = högre laddtryck//Kenneth
Ahh, okej, good thinking :up: Körde en blackbird med turbo. Hade nog inte tagit ut den på slingriga vägar och dragit full rulle Sjukt tryck..
31 mars, 2006 at 23:13 #218896Anonym anvandareMemberHär är hojen jag glider omkring på… Men funderar på att skaffa mig en HD
[img=http://www.swehunt-fish.com/intruder.JPG]1 april, 2006 at 16:17 #218897Anonym anvandareMemberSkulle jag kört glidare hade det utan tvekan vart en Yamaha Warrior 1700, fett med kubik, fett med muskler ! :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.