Vad kör ni för MC?

Home Forums Repan Vad kör ni för MC?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 487 total)
  • Author
    Posts
  • #218913

    Hej william dester, på pricken samma hoj som min, för det är väl en ktm 525 motard. :up:

    #218914
    rain wrote:
    Hej william dester, på pricken samma hoj som min, för det är väl en ktm 525 motard. :up:

    Jajjamensan! Ett riktigt lyckopiller!:D

    Du bor inte i gbg eller? isåfall e det ju givet att vi ska skrämma gamla tanter och barn med våra stånkor!:D

    #218915

    Klart jag bor i götet, på hisingen närmare bestämt.

    #218916
    rain wrote:
    Klart jag bor i götet, på hisingen närmare bestämt.

    åfan! grymmt!:up: e du bra på köra då? jag e lite newbee men det ska nog rådas bot på!
    E du me på sporthoj o va heter du där?

    #218917

    Jag har bara haft hojen ett par veckor, kör som en kratta, på sporthoj heter jag rain, du då.

    #218918
    rain wrote:
    Jag har bara haft hojen ett par veckor, kör som en kratta, på sporthoj heter jag rain, du då.

    fan va gött o höra! så man inte e ensam traktor! Du kanske kan bli hedersmedlem i vårt stenhårda MC-gäng med två medlemmar: ”Tussilago MC”- du hittar oss i diket.:nerd:
    PMar dig min msn

    #218919

    William: Men du spöar inte min nya bil, sjukt kul! Kolla in: ”Vad lör du för bil” tråden! Spanky spanky

    #218920

    Så hände det oundvikliga, trodde jag var kung på bakhjulsåka, slog över och slipade ner mina fingrar och handflator mot asfalten, händerna ser nu ut som två fileade fläskkotletter

    #218921
    rain wrote:
    Så hände det oundvikliga, trodde jag var kung på bakhjulsåka, slog över och slipade ner mina fingrar och handflator mot asfalten, händerna ser nu ut som två fileade fläskkotletter

    Åhh fy f*n… Men du fick inga bestående skador eller? Hur gick det med hojen?

    #218922
    Calle Sirén wrote:
    William: Men du spöar inte min nya bil, sjukt kul! Kolla in: ”Vad lör du för bil” tråden! Spanky spanky

    Jasså det tror du inte? Har inte kikat på din bil än men hur hanterar den trappor? … nehe inte det!
    Bakhjulsåka då?.. nehe!:what:
    Stoppies? inte det heller ne…

    Sen den största fördelelen tycker jag personligen e att man gömmer nyllet i en hjälm!:p

    (dags o skriva massa gulliga saker nu tjejer om hur fel jag har o att jag borde åka utan hjälm för er skull osv):nerd:

    #218923
    rain wrote:
    Så hände det oundvikliga, trodde jag var kung på bakhjulsåka, slog över och slipade ner mina fingrar och handflator mot asfalten, händerna ser nu ut som två fileade fläskkotletter

    aj fyfan! men i övrigt e du ok eller? kommer du tillbax på gatorna snart eller?

    #218924

    Yes im back on track, böjde styret, bröt av dekompen och slipade ner en del plast kåpor, men den värsta skadan är att mitt självförtroende rasade ner i botten.:(

    #218925
    rain wrote:
    Yes im back on track, böjde styret, bröt av dekompen och slipade ner en del plast kåpor, men den värsta skadan är att mitt självförtroende rasade ner i botten.:(

    jo jag vet hur det e o vurpa. lyckats klota båda mina tidigare hojjar.. men det e ju bara tidsfråga nästan,… men upp i sadeln snabbt så du inte blir avskräckt! o så jag kan åka me nån som har smak för en grym hojj!=)

    Lägg till mig på msn vet ja!
    [mailto:williamdester@hotmail.com]

    #218926
    rain wrote:
    Yes im back on track, böjde styret, bröt av dekompen och slipade ner en del plast kåpor, men den värsta skadan är att mitt självförtroende rasade ner i botten.:(

    vurpa hör till :emo-thumb det är sekunden före man har som allra roligast

    #218927
    Barkis wrote:
    vurpa hör till :emo-thumb det är sekunden före man har som allra roligast

    Här kunde jag haft lite roligare men man håller ju på o lär sig o vill inte repa skönheten!:p

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 487 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.