Världens finaste tjej på gymmet. Hur ta kontakt?

Home Forums Repan Världens finaste tjej på gymmet. Hur ta kontakt?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 91 total)
  • Author
    Posts
  • #543557

    Be henne instruera hantelrodd mot bänk eller liggande lårcurl för baksidan .

    Skämt å sido så skulle jag kanske försöka ta det på annan tid om möjligt. Kanske om du springer på henne utanför eller så då min personliga åsikt är att det är fel att ragga på gymmet då man är där för att träna. Hon kanske känner sig lite påhoppad eller vad man ska säga.

    Annars kan du ju lite snällt ursäkta om hon fyller på vattnet eller något och bara säga att du tycker att hon är otroligt söt och ville bara att hon skulle få veta det.

    Kan ju dock bli pinsamt senare ifall det går åt skogen, typ som om hon tar med sig sin extremt deffade 125kgs pojkvän på nsäta gympass ;)

    #543558
    Gustaf Lindberg wrote:
    Be henne instruera hantelrodd mot bänk eller liggande lårcurl för baksidan .

    Skämt å sido så skulle jag kanske försöka ta det på annan tid om möjligt. Kanske om du springer på henne utanför eller så då min personliga åsikt är att det är fel att ragga på gymmet då man är där för att träna. Hon kanske känner sig lite påhoppad eller vad man ska säga.

    Annars kan du ju lite snällt ursäkta om hon fyller på vattnet eller något och bara säga att du tycker att hon är otroligt söt och ville bara att hon skulle få veta det.

    Kan ju dock bli pinsamt senare ifall det går åt skogen, typ som om hon tar med sig sin extremt deffade 125kgs pojkvän på nsäta gympass ;)

    Jag håller nog inte med där. Jag träffade bland den snyggaste tjej jag någonsin sett och med en kropp som en Grekisk gudinna;) på ett av mina gym. Tyvärr ett ex numera men det var trevligt så länge det varade…Det finns inga dåliga platser att finna kärleken på. Bara dåliga tillfällen…:p

    #543559
    Benjamin Hering wrote:
    Skojja till det lite, säg något i stil med ”Hej, jag tycker du är ruskigt söt och undrar om vi kanske kan ta en proteindrink efter gymmet någon gång ;) ” Att blinka i det ögonblicket är extra viktigt dock.

    Ska lägga den på minnet :D

    #543560
    bffen669 wrote:
    Jag håller nog inte med där. Jag träffade bland den snyggaste tjej jag någonsin sett och med en kropp som en Grekisk gudinna;) på ett av mina gym. Tyvärr ett ex numera men det var trevligt så länge det varade…Det finns inga dåliga platser att finna kärleken på. Bara dåliga tillfällen…:p

    Jo men tänker på tjejen, kanske är drygt om man ständigt får kommenterar när man försöker träna. :)

    #543561

    Grejen med hej lär ju i alla fall få henne att le mot dig i fortsättningen.

    Sen får du väl komma på bågot charmigt finurligt. Tror inte riktigt på det här att du ska hjälpa henne så att hon hamnar under dig kunskapsmässigt. Att imponera är inte alltid det bästa.

    Jag skulle gjort det så att alla svar blir ja på frågan ”Vill du äta lunch med mig efter gymmet”.

    Typ:

    – Vad duktig du är. Värker verkligen gått framåt. Jag slår vad om att du inte klarar 10 repitioner med den där vikten (ta en lätt vikt för gudskull). Orkar du inte det så bjuder jag på lunch. Skulle det vara så att du gör 10 rep, så bjuder jag på lunch och du väljer ställe.

    Eller något i den stilen.

    #543562

    Du kan alltid köra feromonspray!

    [youtube=L42rGVVJrXc&]

    #543563

    Hjälp hon med någon övning :)

    #543564
    Undefined wrote:
    Du kan alltid köra feromonspray!

    Det sjuka är ju fan att det funkar. Jag testade det i Trondheim. Like moth to a flame, I tell ya..

    #543565
    Sammy wrote:
    tumregel: gör inte som någon på body tipsar dig att göra.

    Helt rätt :emo-thumb

    #543566
    Calle Sirén wrote:
    Jag tycker att du helt enkelt ska hänga fram den. :D
    Skämt o sido. Ärlighet varar ju alltid längst. Ta mod till dig och säg som det är och att du skulle vilja träffa henne.

    // Calle

    Plusett?

    Du kan ju börja med att säga ”Hej”. Det är ganska bra isbrytare.
    Sedan tar du det som det kommer.

    #543567
    Per Grunditz wrote:
    Det sjuka är ju fan att det funkar. Jag testade det i Trondheim. Like moth to a flame, I tell ya..

    Haha

    #543568
    Gustaf Lindberg wrote:
    Be henne instruera hantelrodd mot bänk eller liggande lårcurl för baksidan .

    Skämt å sido så skulle jag kanske försöka ta det på annan tid om möjligt. Kanske om du springer på henne utanför eller så då min personliga åsikt är att det är fel att ragga på gymmet då man är där för att träna. Hon kanske känner sig lite påhoppad eller vad man ska säga.

    Annars kan du ju lite snällt ursäkta om hon fyller på vattnet eller något och bara säga att du tycker att hon är otroligt söt och ville bara att hon skulle få veta det.

    Kan ju dock bli pinsamt senare ifall det går åt skogen, typ som om hon tar med sig sin extremt deffade 125kgs pojkvän på nsäta gympass ;)

    Haller med dar, bortsett fran det med pojkvannen. Muskelmassan gor dig inte till en battre partner.

    #543569

    Tkte stångrod ifeen lite längre bak va en bra idee.

    En annan idee eju att följa efter henne, häldst med en lång rock, och ta reda på hennes tel nr, ringa och bara andas i luren, os.v.

    Lr ett hej funkar lika bra.

    #543570
    Tobias Borg wrote:
    Fråga ifall hon gillar Stångrodd, le lite skevt och peka på ditt skrev.

    :DTack, fick mig ett skönt garv!

    #543571

    Börja med att hälsa på henne och allt eftersom startar du ett samtal, typ -Går det bra med träningen? Frågar hon dig sen detsamma så fortsätt diskussionen. Efter 2:a eller 3:e gången frågar du om hon har lust att hitta på ngt en dag. Sim salabim så har du en dejt

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.