Världens finaste tjej på gymmet. Hur ta kontakt?

Home Forums Repan Världens finaste tjej på gymmet. Hur ta kontakt?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 91 total)
  • Author
    Posts
  • #543572
    moosecan wrote:
    Börja med att hälsa på henne och allt eftersom startar du ett samtal, typ -Går det bra med träningen? Frågar hon dig sen detsamma så fortsätt diskussionen. Efter 2:a eller 3:e gången frågar du om hon har lust att hitta på ngt en dag. Sim salabim så har du en dejt

    ”Ska vi köra marklyft och sen ligga lite?” ”Nej” ”inte? Skit i marklyften då…”

    #543573

    börja med att hitta rätt läge att säga hej… sen så när hon har sagt hej så säger du
    ”Du måste vara bland det sötaste jag någonsin sett” sen får du fan komma på resten..

    #543574
    rfb wrote:
    ”Ska vi köra marklyft och sen ligga lite?” ”Nej” ”inte? Skit i marklyften då…”

    idioter var är romantiken? Öppna samtalet, fråga lite om hennes träning tex. Sen kan du kolla med henne om hon pluggar eller jobbar, så kan du berätta lite om dig själv etc…

    #543575
    moosecan wrote:
    idioter var är romantiken? Öppna samtalet, fråga lite om hennes träning tex. Sen kan du kolla med henne om hon pluggar eller jobbar, så kan du berätta lite om dig själv etc…

    Typexempel på ren romantik är ju träning och arbetsrelaterade frågor.

    #543576

    Krångla inte till det. Fråga ”vad kör du idag” och låtsats som om det är en polare du snackar med. Förmodligen kör hon någon värdelös skitövning för att tona/forma musklerna eller något annat trams hon läst. Ge henne lite tips.

    Är du otränad, lägg dig på hennes nivå och säg ”Jag har läst att…”.

    Är du tränad, ”Vill du köra den muskelgruppen effektivt kan du börja med…” etc. Men gör det smidigt, inte något predikande.

    Under tiden fråga vad hon pysslar med annars. Så vad gör du annars, pluggar, jobbar? Snappa upp gemensamma nämnare så snabbt som möjligt. Ni kanske har samma intressen, går på samma högskola, vad som helst. Etc. Efter det är det ganska enkelt att fråga om en fika och på den vägen rullar det smidigt om du inte är helt hopplös.

    #543577
    Tobias Borg wrote:
    Typexempel på ren romantik är ju träning och arbetsrelaterade frågor.

    Man får kompromissa på ett gym

    #543578
    moosecan wrote:
    Man får kompromissa på ett gym

    Ja, speciellt i sådana här fall då det finns en betydande risk för skador på CNS pga failure. :D

    #543579

    Grandmaster sa det först – efter FYRA FUCKING SIDOR!? Hur dåliga är ni på att ragga egentligen? Vad är det som är så makalöst med att det råkar vara en kvinna du pratar med istället för en skäggig fet lastbilschaufför som när du sitter i bastun efter gymmet?

    Folk håller på töntar sig med sina könsroller och härjar runt med ideal och annat skräp, istället för att bara helt enkelt prata med varandra och kolla om fånen man glott på i ett halvår faktiskt har något vett i kroppen. Det är inte så mycket svårare att plocka upp en flirt än att skaffa en polare – så länge man inte gör en stor grej av det och framstår som en nervös idiot, står och svamlar, drar repliker och annat skit.

    Hade ni nappat om en brud gick fram till er och drog någon vitsig dräggig line, ställde sig lite bitchigt och sneglade på er med en sån där typisk feminin överlägsen bitch-look?

    Edit; Eller förresten, svara inte på det sista.

    #543580

    För det första så skippa allt, du är söt snacket, cheesy line snacket. ta lite ögonkontakt först. sen startar du en halv vettig diskussion och utvecklar det därifrån. du märker ganska fort om hon är intresserad.

    #543581
    Marcus Syvertsen wrote:
    Grandmaster sa det först – efter FYRA FUCKING SIDOR!? Hur dåliga är ni på att ragga egentligen? Vad är det som är så makalöst med att det råkar vara en kvinna du pratar med istället för en skäggig fet lastbilschaufför som när du sitter i bastun efter gymmet?

    Folk håller på töntar sig med sina könsroller och härjar runt med ideal och annat skräp, istället för att bara helt enkelt prata med varandra och kolla om fånen man glott på i ett halvår faktiskt har något vett i kroppen. Det är inte så mycket svårare att plocka upp en flirt än att skaffa en polare – så länge man inte gör en stor grej av det och framstår som en nervös idiot, står och svamlar, drar repliker och annat skit.

    Hade ni nappat om en brud gick fram till er och drog någon vitsig dräggig line, ställde sig lite bitchigt och sneglade på er med en sån där typisk feminin överlägsen bitch-look?

    Edit; Eller förresten, svara inte på det sista.

    håller med,gör inte en så stor sak av det.De flesta söta tjejer är precis som vem som helst.var bara dej själv,ta det lugnt och se vad som händer.Sen kan det iofs vara svårt att uppföra sej som folk när hjärtat rusar fram som en formel-1 bil och man står där ”öhhh hööö hej bruden,schysst hylla” men försök för guds skull att säga något annat än det! och du,lycka till!

    #543582
    Thinkbig wrote:
    För det första så skippa allt, du är söt snacket, cheesy line snacket. ta lite ögonkontakt först. sen startar du en halv vettig diskussion och utvecklar det därifrån. du märker ganska fort om hon är intresserad.

    En hel diskussion tycker jag är bättre, lika bra att avsluta det man har att säga.

    Annars måste du ju, om du inte redan gjort det, ta reda på om hon redan är haffad. Jobbigt att få veta efter flera veckors prat och förhoppningar att hon inte är singel.

    #543583
    smurfpucko wrote:
    En hel diskussion tycker jag är bättre, lika bra att avsluta det man har att säga.

    Annars måste du ju, om du inte redan gjort det, ta reda på om hon redan är haffad. Jobbigt att få veta efter flera veckors prat och förhoppningar att hon inte är singel.

    Hmmm, dock e min erfarenhet detta år att tjejer med killar eller till och med gifta kvinnor inte har någon större moral ang. lite äventyr:|!

    #543584
    smurfpucko wrote:
    Annars måste du ju, om du inte redan gjort det, ta reda på om hon redan är haffad. Jobbigt att få veta efter flera veckors prat och förhoppningar att hon inte är singel.

    Många par har nog träffats när en/båda redan var involverad i något. Men jag håller med om att det är bra att veta utgångsläget.

    En favorit-line är annars:
    – Tycker du om kakor?
    – Ja
    – Jag kan se det..

    Funkar alltid :P

    #543585

    Med risk för att någon redan svarat samma sak så brukar i alla fall jag köra med ”hjälpa-
    till-tricket”. Och tjejer, läs inte in för mycket negativt i ordet ”trick”. Vi måste trixa och
    fixa lite för att överhuvudtaget våga ta kontakt med er. Det är ganska harmlöst och helt
    ok tycker jag.

    #543586
    bffen669 wrote:
    Hmmm, dock e min erfarenhet detta år att tjejer med killar eller till och med gifta kvinnor inte har någon större moral ang. lite äventyr:|!

    bffen669, du är en sån player… verkar alltid ha en tjej vid din sida. Det är du och James Bond.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.