Världens finaste tjej på gymmet. Hur ta kontakt?

Home Forums Repan Världens finaste tjej på gymmet. Hur ta kontakt?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 91 total)
  • Author
    Posts
  • #543587
    smurfpucko wrote:
    En hel diskussion tycker jag är bättre, lika bra att avsluta det man har att säga.

    Annars måste du ju, om du inte redan gjort det, ta reda på om hon redan är haffad. Jobbigt att få veta efter flera veckors prat och förhoppningar att hon inte är singel.

    :D

    #543588
    peter fredriksson wrote:
    :D

    +1 :d

    #543589
    bffen669 wrote:
    Hmmm, dock e min erfarenhet detta år att tjejer med killar eller till och med gifta kvinnor inte har någon större moral ang. lite äventyr:|!

    Härligt att du är så stolt över denna erfarenhet, du är förmodligen ensam.

    #543590
    Pontus_H wrote:
    Härligt att du är så stolt över denna erfarenhet, du är förmodligen ensam.

    Helt ärligt, tror du han får ligga mera än i sin fantasi? :D

    #543591

    Kolla om hon är medlem på BODY och skicka ett pm, det var så jag gjorde (Ungefär). :D

    #543592

    Jag trodde förövrigt att alla brudar, som killar var allergiska mot oneliners & liknande?

    #543593
    David Eriksson wrote:
    Jag trodde förövrigt att alla brudar, som killar var allergiska mot oneliners & liknande?

    Japp. Inte ens med ironi funkar det längre.

    #543594

    Gå fram, säg hej och var dig själv så märker du resten sedan.

    #543595
    Per Grunditz wrote:
    Japp. Inte ens med ironi funkar det längre.

    För skoj skull ska jag testa med sarkasm. Kan nog bli riktigt bra.

    #543596
    Grandmaster wrote:
    Krångla inte till det. Fråga ”vad kör du idag” och låtsats som om det är en polare du snackar med. Förmodligen kör hon någon värdelös skitövning för att tona/forma musklerna eller något annat trams hon läst. Ge henne lite tips.

    Är du otränad, lägg dig på hennes nivå och säg ”Jag har läst att…”.

    Är du tränad, ”Vill du köra den muskelgruppen effektivt kan du börja med…” etc. Men gör det smidigt, inte något predikande.

    Under tiden fråga vad hon pysslar med annars. Så vad gör du annars, pluggar, jobbar? Snappa upp gemensamma nämnare så snabbt som möjligt. Ni kanske har samma intressen, går på samma högskola, vad som helst. Etc. Efter det är det ganska enkelt att fråga om en fika och på den vägen rullar det smidigt om du inte är helt hopplös.

    Bra förslag! Vi går på samma universitet, och hon kör ofta en övning där man spänner fast foten i en kabeltrissa och sen rör benet runt, eller framåt & bakåt. Kanske inte världens bästa övning. Ska köra den där ”jo jag läste att…” :)

    #543597

    Inte läst hela tråden men mitt tips. Gå fram med ett leende säg hej o fråga om hon har många set kvar sen om du kan köra i mellan och där kan du få till det lite med att tex peppa henne när hon kör eller nåt.:P

    #543598
    David Eriksson wrote:
    Jag trodde förövrigt att alla brudar, som killar var allergiska mot oneliners & liknande?

    Vaffan snackar du om?
    Senast jag träffde en brud på brogen så frågde jag hur månge traktorar hennes farsa ville ha fo henne och nu så har vi ett sånne däre serijöst förhållande.

    #543599
    Gettodachoppa wrote:
    bffen669, du är en sån player… verkar alltid ha en tjej vid din sida. Det är du och James Bond.

    Nejdå, jag letar bara efter den rätta i mitt liv igen;). Min lilla son sa i förrgår att han tyckte jag skulle skaffa mig en ny fru snart igen. Så han kunde få en lillebror:)!

    Pontus_H wrote:
    Härligt att du är så stolt över denna erfarenhet, du är förmodligen ensam.

    Varför tror du att man skulle vara stolt över det? Senast blev det en rätt tragisk kärlekshistoria med stor sorg i mitt hjärta då jag verkligen älskade den kvinnan……

    Nicklas@ON wrote:
    Helt ärligt, tror du han får ligga mera än i sin fantasi? :D

    Det kommer inte gynna dig att anse att kvinnor e något att ”ligga” med bara…:nono:

    #543600

    Iofs är jag skeptisk till att världens finaste tjej gymmar i Sverige…

    #543601
    rfb wrote:
    Iofs är jag skeptisk till att världens finaste tjej gymmar i Sverige…

    Varför då? Vi är ju kända för våra snygga tjejer.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.