Världens finaste tjej på gymmet. Hur ta kontakt?

Home Forums Repan Världens finaste tjej på gymmet. Hur ta kontakt?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 91 total)
  • Author
    Posts
  • #543602
    henkebenke wrote:
    Varför då? Vi är ju kända för våra snygga tjejer.

    Snarare bristen på fula. De verkar gömma sig.

    #543603

    Sluta snacka skit nu och berätta hur det går för dig istället???

    #543604

    Ja, får du något kött? Skit i romantiken…det kan du läsa om eller kolla in en film…

    #543605

    Får jag lov? eller ska vi träna först?

    #543606
    Survivalist wrote:
    Bra förslag! Vi går på samma universitet, och hon kör ofta en övning där man spänner fast foten i en kabeltrissa och sen rör benet runt, eller framåt & bakåt. Kanske inte världens bästa övning. Ska köra den där ”jo jag läste att…” :)

    Det skulle kunna vara en rehabövning hon kör. Själv fick jag nåt liknande av min sjukgymnast för min benhinneinflammation. En tanke bara så att du inte gör bort dig.
    Men det gör du inte. Gå fram till tösen och sjung en sång, så vi får höra fortsättningen på följetongen!

    #543607

    Av stoft är du kommen, till stoft skall du åter bli.
    I 13,7 miljarder år har du varit stoft, du har helt enkelt inte exicterat. Sedan får du några år här på jorden att förverkliga dina drömmar och fantasier för att sedan upphöra att exictera i en evighet framöver.

    Finns det efter den här informationen några tvivel över vad som bör göras?

    #543608
    smurfpucko wrote:
    Det skulle kunna vara en rehabövning hon kör. Själv fick jag nåt liknande av min sjukgymnast för min benhinneinflammation. En tanke bara så att du inte gör bort dig.
    Men det gör du inte. Gå fram till tösen och sjung en sång, så vi får höra fortsättningen på följetongen!

    Eller ta reda på om det är en rehabövning, läs in dig snabbt på den och där har du ditt samtalsämne dom 5 första minuter efter Hej!
    Hon kommer dessutom inte tycka att du är ett weirdo som bara försöker ragga på henne.

    #543609
    xNightFox wrote:
    Sluta snacka skit nu och berätta hur det går för dig istället???
    rfb wrote:
    Ja, får du något kött? Skit i romantiken…det kan du läsa om eller kolla in en film…

    Jag har inte sett henne ännu… :

    Richard Wagner wrote:
    Av stoft är du kommen, till stoft skall du åter bli.
    I 13,7 miljarder år har du varit stoft, du har helt enkelt inte exicterat. Sedan får du några år här på jorden att förverkliga dina drömmar och fantasier för att sedan upphöra att exictera i en evighet framöver.

    Finns det efter den här informationen några tvivel över vad som bör göras?

    Om man påminner sig om det där varje dag så blir det väldigt lätt att få saker gjorda. Men så blir man ganska deprimerad också. 😥

    #543610

    Faan sikken söt tråd! Du måste ju berätta hur det går/gick…

    #543611

    Lunga ner er nu, han är upptagen fattar ni väl. :P

    #543612
    Richard Wagner wrote:
    Av stoft är du kommen, till stoft skall du åter bli.
    I 13,7 miljarder år har du varit stoft, du har helt enkelt inte exicterat. Sedan får du några år här på jorden att förverkliga dina drömmar och fantasier för att sedan upphöra att exictera i en evighet framöver.

    Finns det efter den här informationen några tvivel över vad som bör göras?

    Begă sjţlvmord is the only solution.

    #543613

    erbjud passning.. bra isbrytare

    #543614
    Survivalist wrote:
    Jag har inte sett henne ännu… :

    Aha, hon är medlem här alltså. :D

    #543615
    Marcus Syvertsen wrote:
    Aha, hon är medlem här alltså. :D

    Nu vet jag inte om du var seriös eller inte, men jag tror han menar att han inte har sett henne på gymmet sen han startade tråden.

    #543616
    Westersund wrote:
    Nu vet jag inte om du var seriös eller inte, men jag tror han menar att han inte har sett henne på gymmet sen han startade tråden.

    Han menade att hon har sett tråden och sedan blivit avskräckt till att gå till gymmet så hon har bytt gym, tror jag.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.