Världens finaste tjej på gymmet. Hur ta kontakt?

Home Forums Repan Världens finaste tjej på gymmet. Hur ta kontakt?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 91 total)
  • Author
    Posts
  • #543617
    nible wrote:
    Han menade att hon har sett tråden och sedan blivit avskräckt till att gå till gymmet så hon har bytt gym, tror jag.

    Då måste hon redan ha vetat vem som satt bakom nicket Survivalist, vilket känns osannolikt.

    #543618
    Westersund wrote:
    Då måste hon redan ha vetat vem som satt bakom nicket Survivalist, vilket känns osannolikt.

    Han var med stor sannolikhet ironisk med tanke på smileysen.

    #543619

    Depression och självmord?

    Det jag syftade till med ovanstående text var att få TS att vakna till. Varför ens fundera på vad man ska göra, det är ju ganska givet.
    Det finns i stora drag då möjliga utfall på detta:

    1: TS går fram och på lämpligast möjliga vis tar kontakt med fröken i fråga. Ett enkelt ”hej” och sedan spinna vidare på henne och hennes intressen eller hur träningen går.

    2: TS kör sitt pass dag ut och dag in i hopp om att fröken ska ta första steget. Vilket inte lär hända.

    #543620

    Har aldrig förstått det där med att ragga på gymmet, jag kan inte koncentrera mig än annat på träning när jag är där :p

    #543621
    palmertz77 wrote:
    Har aldrig förstått det där med att ragga på gymmet, jag kan inte koncentrera mig än annat på träning när jag är där :p

    Har aldrig förstått det där med att ragga över huvud taget. Fan, vill dom ha kuk är det väl bara att säga till.

    #543622
    palmertz77 wrote:
    Har aldrig förstått det där med att ragga på gymmet, jag kan inte koncentrera mig än annat på träning när jag är där :p

    Lycka till:p:D

    [youtube=0xuIf3uK5QY]

    #543623

    jag tror ta mig fan dom har börjat träffas:) så låter de iaf i hans journal:whistle:

    #543624

    Så där ser inte tjejerna ut på mitt gym 👿

    #543625

    have you met metoden.

    Ta med en polare till gymet be honom knacka henne på axeln med följande fras,

    Har du träffat….

    enkelt sett att bilda kontakt.

    #543626

    är jättesvårt detta. Jag tycker att de flesta tjejerna som tränar regelbundet på mitt gym ser bra ut. Men jag är alltid för blyg så det är bara o dagdrömma :)

    #543627
    malkieth wrote:
    have you met metoden.

    Ta med en polare till gymet be honom knacka henne på axeln med följande fras,

    Har du träffat….

    enkelt sett att bilda kontakt.

    Lite som att be polaren fråga chans alltså?

    #543628
    David Eriksson wrote:
    Lite som att be polaren fråga chans alltså?

    Det funkar ju i ”How I met you mother” så då måste det funka på riktigt också!

    #543629
    Westersund wrote:
    Det funkar ju i ”How I met you mother” så då måste det funka på riktigt också!

    hahah

    #543630
    Westersund wrote:
    Det funkar ju i ”How I met you mother” så då måste det funka på riktigt också!

    ”Heey have you met thed?”

    Favvo avsnittet är dock då dom hittar en mus/kackelacka.

    ”there is little we know about the cocka-mouse

    Min engelska är lite ringrostig.

    #543631

    Personligen har jag nästan börjat lova mig själv att förbli singel och aldrig beblanda mig med kvinnor :emo-thumb då man varje dag påminns om människors dumhet, när man hör sådana hemska uttryck som: ”Jag vill ha k*k” eller ”Jag måste ju fan prioritera k*ken och inte bara sitta och mysa” med mera. Vart har all romantik och riktig kärlek tagit vägen? Känns svårt att finna någon som faktiskt vill vara med en hela livet, alla idag verkar tänka ragga-fucka-dumpa-NEXT PLEASE! :(

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.