6 år senare, första journalen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler 6 år senare, första journalen!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,761 through 2,775 (of 3,214 total)
  • Author
    Posts
  • #524753
    Nic Nordin wrote:
    FYFAN va grymt pass ditt MONSTER!! Riktigt bra knäböj din jävel, bra jobbat! :up:
    Niclas Holgersson wrote:
    Håller med han med halva mitt namn :D Riktigt bra jobbat
    Rasmus Kjellberg wrote:
    VACKRA knäböj, all heder åt dig Tommy!! :up:
    Härligt med många arbetsset, då känner man att man lever.

    Tack allihop! 😮 Knäböjen går riktigt bra just nu, målet jag hade var ju att pressa 150kg i knäböj innan årsskiftet och det målet var tydligen lite lågt satt.

    Känner verkligen av benen redan nu, finnen har jag inte kört på 3-4 månader så det var kul att lägga in den igen. Känns dock som om hela hamstringsmuskulaturen ska slitas av på nedvägen men det bygger säkert bra iaf. :p

    #524754
    Freppazz wrote:
    Grymt jobbat! Grattis till ett riktigt bra PB där!! Nästan 2ggr kroppsvikt i böjen nu ju? :bb3:
    Oggelit0 wrote:
    Jäklar fina böj där grattis till pb

    Tack som fan boyzenbär! :emo-thumb

    Det vore faktiskt kul att lyckas knäböja 2ggr kroppsvikten och dra 2,5ggr kroppsvikten i marklyft innan nyår! Får se hur det går iofs, jag kanske blir lite för tjock och då blir det jobbigt. :p

    I bänken blir det väl typ 1,6ggr kroppsvikten eller något åt det hållet om jag lyckas.

    #524755

    Du har ju verkligen inte legat på latsidan, riktigt bra böjjar tommy:up:

    #524756
    Jimmynator wrote:
    Du har ju verkligen inte legat på latsidan, riktigt bra böjjar tommy:up:

    Tack Jimmy! Nä, jag kör varken med uppehåll från träningen eller journalskrivandet. :)

    #524757

    GRYMT!:up:

    #524758

    Såg videon på ditt marklyft, såg imponerande lätt ut, GRYMT!!!

    #524759
    Undertaker wrote:
    GRYMT!:up:

    Tack där borta i öst! :emo-thumb

    Mattis wrote:
    Såg videon på ditt marklyft, såg imponerande lätt ut, GRYMT!!!

    Tack, det gick faktiskt lättare än vad jag trodde det skulle göra! Alltid lika kul när det är åt det hållet. ;)
    220kg innan nyår känns inte så avlägset längre!

    malawiglenn wrote:
    wow remmar och bälte, ingen utmaning då ^^ *skojar*

    Haha, jag undviker verkligen både bälte och remmar så långt det går, men orkar ryggen mer än greppet så blir det remmar! Dock har jag tidigare dragit 200kg utan remmar men det sket sig verkligen den här gången. :)
    Och bältet känn som en bra säkerhet, skönt att kunna bygga ett buktryck mot något som känns fast.

    #524760

    Skolarbete! Bortse från allt svammel då vi sitter 3 killar i ett litet grupprum med dålig luftcirkulation, det luktade illa där inne och jag hade precis stoppat i mig en halv påse M&M Peanut. :P

    [youtube=sNoWQdaRLZ8]

    Lite offtopic men kul är det, svårt att se alla mätningar vi tagit ur filmerna då jag filmade en datorskärm. Men det är sånt här vi sysslar med mellan föreläsningarna. :D

    #524761

    Fyfan va skön dialekt, haha :D

    #524762

    Hahaha! Vem vill inte se sitt arsle på 4 skärmar samtidigt?! ;):D

    #524763
    Nic Nordin wrote:
    Fyfan va skön dialekt, haha :D

    Det är en sån där speciell dialekt som jag inte har en aning om var den kommer ifrån!

    #524764
    Pixi wrote:
    Hahaha! Vem vill inte se sitt arsle på 4 skärmar samtidigt?! ;):D

    Haha, precis! Samma sak tänkte jag när vi analyserade! Tog lite kort med som jag brukar titta på innan läggdags! :)

    PS: De två nedre fimerna är med 13cm smalare fotställning än de två övre samt med stången placerad långt ner på ryggen (Lowbar)

    Därav som jag inte alls kommer lika djupt, vilket också är något vi analyserar.

    #524765
    Tommy Ivarsson wrote:
    Haha, precis! Samma sak tänkte jag när vi analyserade! Tog lite kort med som jag brukar titta på innan läggdags! :)

    PS: De två nedre fimerna är med 13cm smalare fotställning än de två övre samt med stången placerad långt ner på ryggen (Lowbar)

    Därav som jag inte alls kommer lika djupt, vilket också är något vi analyserar.

    Haha, bara liite creepy!! :p
    I övrigt låter det väldigt intressant…
    Hur lång är utb.? 4år?

    #524766

    En sådan där skitutbildning borde väl gå på 3 år bara…?

    :D😀

    #524767
    Pixi wrote:
    Haha, bara liite creepy!! :p
    I övrigt låter det väldigt intressant…
    Hur lång är utb.? 4år?

    Som Nic så vackert antydde så är den bara på 3 år faktiskt. :D

    Sedan finns ju magisterexamen efteråt som startar upp nu nästa år tror jag. Då blir ju utbildningen minst 4 årig och man får en fil.mag efter sin D-uppsats…… Inget jag börjat tänka på än iaf, ska ta mig igenom de 3 första åren först.

Viewing 15 posts - 2,761 through 2,775 (of 3,214 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.