6 år senare, första journalen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler 6 år senare, första journalen!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,866 through 2,880 (of 3,214 total)
  • Author
    Posts
  • #524858

    Har precis avverkat 1km på roddmaskin, dags för frukost, pluggande och sen gymmet i eftermiddag.

    Morgonvikt: 79,2kg

    #524859
    Tommy Ivarsson wrote:
    Har precis avverkat 1km på roddmaskin, dags för frukost, pluggande och sen gymmet i eftermiddag.

    Morgonvikt: 79,2kg

    Hmm.. har du rodd hemma eller tar du dej till gymmet flera gånger om dagen?!

    #524860
    Pixi wrote:
    Hmm.. har du rodd hemma eller tar du dej till gymmet flera gånger om dagen?!

    Hehe, nä från och emd idag bor jag hos mina föräldrar i 4 veckor framöver då skolan är slut! Ska iofs ha tentor direkt efter ledigheten så jag får ju likförbanant plugga. :) Ska även passa på att jobba i ett par veckor för att dryga ut studentkassan.

    Morsan har massvis med såna här leksaksmaskiner, typ crosstrainer, spinningcykel, stepupbräda, roddmaskin, hantlar, aerobisvideos och mattor och massa sånt bös. Smidigt att ha det nära till hands. :)

    #524861
    Tommy Ivarsson wrote:
    Hehe, nä från och emd idag bor jag hos mina föräldrar i 4 veckor framöver då skolan är slut! Ska iofs ha tentor direkt efter ledigheten så jag får ju likförbanant plugga. :) Ska även passa på att jobba i ett par veckor för att dryga ut studentkassan.

    Morsan har massvis med såna här leksaksmaskiner, typ crosstrainer, spinningcykel, stepupbräda, roddmaskin, hantlar, aerobisvideos och mattor och massa sånt bös. Smidigt att ha det nära till hands. :)

    OH OH OH!!!! Se till att prova aerobicsvideona!!! Gärna medans nån filmar!! Det hade nog kunnat rädda vilken dag som helst!! :D

    #524862

    Dåså, ett pass på mitt gamla gym! Kommer bli en månads träning utan något kosttillskott alls!

    RYGG

    Marklyft
    10*70kg
    10*110kg
    6*140kg
    6*160kg
    4*180kg
    4*180kg
    10*140kg

    Hängande sneda rygglyft KV
    6, 6, 6

    Chins KV
    10, 10, 10
    Olika grepp och bredd på greppet i alla set

    Stångrodd
    8*70kg
    8*70kg
    8*70kg
    Sista setet med nästan ingen flektion i höften så det blev mer axlar än lats. :)

    AXLAR

    Utåtrotationer i CC
    10*15kg
    10*15kg
    10*15kg

    MAGE

    Balansboll
    2*Maxtid

    VADER

    Enbens vadpress i benpress
    20*50kg
    10*80kg
    8*80kg
    8*80kg
    Körde slut på vaderna i varje set genom att köra med båda benen tills det brann i vaderna. :)

    Enbens tåhävningar i CC KV+40kg
    10, 10, 9

    Satte mig i någon ny maskin där man pressade isär benen och tränade utsida benen! Riktigt skön och tog bra med! :)

    Filmade lite i omklädningsrummet med, kommer kanske upp en film sen. :)

    Dagens middag efter gymmet:

    [http://img257.imageshack.us/i/dsc00951j.jpg/ [img=http://img257.imageshack.us/img257/7140/dsc00951j.jpg]]

    #524863

    Finfint pass där tompa!! Chinsen och marklyften är ju kanon =)

    Och äter du sådär bra i en hel månad så lär väl kosttillskott vara onödigt :)
    Räknar du något på kcal nu eller äter du bara vad du känner för?

    Bra pass iaf som sagt :up:

    #524864
    Freppazz wrote:
    Finfint pass där tompa!! Chinsen och marklyften är ju kanon =)

    Och äter du sådär bra i en hel månad så lär väl kosttillskott vara onödigt :)
    Räknar du något på kcal nu eller äter du bara vad du känner för?

    Bra pass iaf som sagt :up:

    Tack! Jo, så har jag med tänkt att när jag ska bo hos mina föräldrar finns det ju alltid tillgång till massa mat. :P

    Jag räknar inga kcal eller något sånt, äter när jag är hungrig vilket är alldeles för sällan för att jag ska gå upp i vikt. Ska det bli någon bulk får jag börja äta bra mycket mer känner jag.

    #524865

    Impulsposering! :emo-thumb

    [youtube=UfB0NRnW-ho]

    #524866

    Gött pass Tommy! Förbannat bra marklyft, och chinsen var det verkligen inget fel på heller, bra jobbat! :up:

    Formen din ser riktigt bra ut, inte speciellt hög fetthalt där inte :up: Se till att bulka upp dig nu! :D

    #524867

    Jävlar vad sugen jag blev på att ha sex nu..

    #524868
    Nic Nordin wrote:
    Gött pass Tommy! Förbannat bra marklyft, och chinsen var det verkligen inget fel på heller, bra jobbat! :up:

    Formen din ser riktigt bra ut, inte speciellt hög fetthalt där inte :up: Se till att bulka upp dig nu!

    Tack biffen! 😮

    Jo, jag ska försöka lägga på mig ett par kilo extra nu under jul/nyår. :)

    anders172 wrote:
    Jävlar vad sugen jag blev på att ha sex nu..

    Du har mitt nr och vi är ju FB-vänner….. I´m all yours! ;)

    #524869
    Tommy Ivarsson wrote:
    Tack biffen! 😮

    Jo, jag ska försöka lägga på mig ett par kilo extra nu under jul/nyår. :)

    Du har mitt nr och vi är ju FB-vänner….. I´m all yours! ;)

    Haha, jag skaffade fb idag för att jag skulle hitta en tjej.. Ditt nummer är på min mobil som är inlämnad på lagning…

    #524870

    Grymma marklyft!:up:

    #524871
    Undertaker wrote:
    Grymma marklyft!:up:

    Tack du store! 😮

    #524872

    Grymma mark !! och formen ser ut att vara bra (Y)

Viewing 15 posts - 2,866 through 2,880 (of 3,214 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.