6 år senare, första journalen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler 6 år senare, första journalen!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,896 through 2,910 (of 3,214 total)
  • Author
    Posts
  • #524888

    Vilken tävlingsform?

    #524889
    anders172 wrote:
    Kör på bara om du vill tävla, du får ju gratis prottepulver!

    Gratis proteinpulver? Vart då? Visa visa visa… :

    Gustaf Lindberg wrote:
    Vilken tävlingsform?

    Va? Var det en fråga (tänker på frågetecknet) och i såna fall en fråga om vad? Hängde inte riktigt med. :)

    #524890

    Vad ska du tävla i mao – vilken tävlingsform

    ÄRE BB -100 måntro!?

    #524891
    Tommy Ivarsson wrote:
    Tack du! ;)

    Det blir ju lite roligare om amn räknar på totalvikt under ett pass ja. 7525kg bara under bröstdelen. :D

    SWEEET!!!![/b] :P:up:

    #524892
    Mjao wrote:
    Vad ska du tävla i mao – vilken tävlingsform

    ÄRE BB -100 måntro!?

    Aha, nu fattade jag! Trodde han menade min form… :D

    Blir Alströmertrofen först i såna fall. Inga viktklasser där! Kommer väl troligtvis ligga runt 72-73kg om jag hamnar på scen.

    Pixi wrote:
    SWEEET!!!![/b] :P:up:

    Yepp, även om kanske inte volymen bygger massa så gör vikten det. Gott om vikt = gott om muskler. :D

    #524893
    Tommy Ivarsson wrote:
    Aha, nu fattade jag! Trodde han menade min form… :D

    Blir Alströmertrofen först i såna fall. Inga viktklasser där! Kommer väl troligtvis ligga runt 72-73kg om jag hamnar på scen.

    Yepp, även om kanske inte volymen bygger massa så gör vikten det. Gott om vikt = gott om muskler. :D

    Oh, kul! Klart du ska satsa på det! ;) hehe

    Helt rätt, större vikter, större muskler! mumma!

    #524894

    Well well gott folk! Stresspass idag, sjukt högt tempo med supersetande genom hela passet, ibhland gigantset också med kort eller ingen vila!

    Skulle egentligen ha kört rygg idag men pga tidsbrist blev det lite armar istället!

    BICEPS

    Hantelcurl
    15*10kg
    10*15kg
    5*25,5kg
    6*23kg
    6*23kg – DROP Max*20kg – Max*15kg – Max*10kg

    Konc.curl i scott
    6*15,5kg
    6*15,5kg
    6*15,5kg

    TRICEPS

    Enarms tricepsextensioner bakom nacken
    10*10kg
    8*15,5kg
    7*15,5kg
    9*13kg – DROP 7*10kg

    Pushdowns i hiss Skithiss, otroligt trög!
    15*25kg
    10*30kg
    8*30kg

    MAGE

    Crunches i maskin
    20*50kg
    15*60kg
    9*70kg

    Benlyft KV
    2*många

    Lite snabb höftstretching på slutet sedan drog jag iväg till simhallen och simmade en stund, ca 20min tippar jag på. Jag har troligtvis en utav sveriges sämsta simstilar. Jag tar i för kung och fosterland men kommer fan inte längre än 10-15cm per simtag…… Blev varvad några gånger. :p

    Dock kunde jag skruta med att jag iaf vägde mest med mina 80,6kg efter simmandet!

    #524895

    Fint pass starka tricepsextensioner

    #524896
    Oggelit0 wrote:
    Fint pass starka tricepsextensioner

    Tack, jag belv taggad när jag såg Johan Ederer köra den med ca 18-20kg hantel. Tänkte då att hur svårt kan det va! :D

    Men shit va tungt det va med 15kg.. hehe

    #524897

    Håller med Ogge, riktigt fina tricepsextensions! Härliga curls också, bra jobbat :up: Haha, max x 10kg måste ha inneburit 2-3 reps efter dem där galna setet?! :D😀

    #524898
    Nic Nordin wrote:
    Håller med Ogge, riktigt fina tricepsextensions! Härliga curls också, bra jobbat :up: Haha, max x 10kg måste ha inneburit 2-3 reps efter dem där galna setet?! :D😀

    Tack Nic! ;)

    Jo, i sista dropsetet gjorde jag kanske 3-5reps med lite gung på 10kg… Armarna kändes som om de skulle explodera när som helst. :D

    #524899
    Tommy Ivarsson wrote:
    Jo, i sista dropsetet gjorde jag kanske 3-5reps med lite gung på 10kg… Armarna kändes som om de skulle explodera när som helst. :D

    Me like :P Härligt jobbat som vanligt :up:

    #524900
    Freppazz wrote:
    Me like :P Härligt jobbat som vanligt :up:

    Tack du glade skottargubbe! :)

    #524901

    Braa jobbat ! Intressant Journal !

    Kör du simning som ett komplement till all träning för att musklerna ska hålla sig mjuka o skaderisken minskas? eller var det bara en tillfällighet att du drog iväg o simma?

    #524902
    Pridge wrote:
    Braa jobbat ! Intressant Journal !

    Kör du simning som ett komplement till all träning för att musklerna ska hålla sig mjuka o skaderisken minskas? eller var det bara en tillfällighet att du drog iväg o simma?

    Tack och välkommen! Kul att du tycker om den, jag försöker hålla den så intressant det bara går. :)

    Simmandet var denna gången en ren tillfällighet! Innan jag flyttade till Halmstad simmade jag varje torsdag efter gymmet. Nu när jag är hemma hos mina föräldrar igen under jullovet fick jag passa på att simma igen. :)

    Gillar inte direkt att simma men det är skönt efteråt med kaffe, korv och bastu. :D

Viewing 15 posts - 2,896 through 2,910 (of 3,214 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.