6 år senare, första journalen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler 6 år senare, första journalen!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,031 through 3,045 (of 3,214 total)
  • Author
    Posts
  • #525023

    Grymma böjar!:up:

    #525024
    Undertaker wrote:
    Grymma böjar!:up:

    Tack Mr Chest! ;)

    #525025

    Är du tillbaka i Halmstad igen? Eller vart körde du monsterpasset idag?! ;)

    #525026
    Pixi wrote:
    Är du tillbaka i Halmstad igen? Eller vart körde du monsterpasset idag?! ;)

    Japp! Åkte till Halmstad igen den 6jan så from 7jan har jag tränat på Sporsclub igen. :)

    Vet inte om det brukar vara såhär på gymmet vid den här årstiden men jävlar vad mycket nytt folk det har ramlat in nu sedan nyår! :

    #525027
    Tommy Ivarsson wrote:
    Vet inte om det brukar vara såhär på gymmet vid den här årstiden men jävlar vad mycket nytt folk det har ramlat in nu sedan nyår! :

    Helt klart alla nyårslöften som ska hållas. Killen som jobbar på mitt gym sa att det brukar vara såhär under januari och februari, sedan under mars så börjar det tunna ur :D

    #525028

    Trevligt! :)
    Precis Nic… mellan 4-7 är det lögn att hålla tempo.. (inte för att jag gör det ;) ) mendet blir snart bättre… när folk börjar faila sina nyårslöften! hehe

    #525029

    Jo, känner även igen detta mönster från mitt tidigare gym (antar att det är så världen över efter nyår) :) Men problemet här är att många nya är yngre killar som tränar i grupp. Ni vet såna som tränar i små gäng om 5-7pers.. :)

    Fördelen är att de aldrig är ivägen vid marklyftsplatsen eller knäböjsracket iaf. :)

    #525030

    Är förkyld nu så det blir ingen träning de kommande dagarna! Kommer vila idag och imorgon iaf och ev på lördag med. Får se hur jag känner mig!

    Irriterande iaf!

    #525031

    Fan så surt :( Men krya på dig och se till att bli av med det snabbt!! :up:

    #525032

    Frepazzp – Tack, nu är jag igång igen! Körde ett pass idag, hostade några gånger under passet och fick väl snyta mig någon extra gång men annars kändes allt bra! Körde dock inga tunga övningar utan det blev en lite lättare genomkörare bara… :)

    RYGG

    Chins KV – Kort vila (max 45sek)
    10, 10, 7

    Straight arm pulldown i CC
    12*40kg
    10*50kg
    10*50kg
    10*50kg

    Frihandslatsdrag i CC
    15*30kg
    12*50kg
    10*50kg – Enarms latsdrag uppifrån och ner
    10*50kg – Enarms latsdrag uppifrån och ner
    10*50kg

    Ryggresningar KV
    15, 15, 15

    BICEPS

    Stångcurl
    15*Stången (20kg)
    10*40kg
    9*40kg
    7*40kg – DROP 10*20kg

    Sittande hantelcurl – Superstrikta och höll emot bra på tillbakavägen
    10*15kg
    10*13kg
    10*13kg

    Arnoldcurl
    10*10kg
    10*10kg
    10*10kg

    VADER

    Stående vadpress Körde de flesta seten med fokus på den excentriska biten, höll alltså emot ordentligt på nedvägen och sköt ifrån explosivt på uppvägen
    10*100kg
    15*100kg
    15*100kg
    10*120kg
    10*120kg
    10*100kg

    Det va nog allt! Riktigt högt tempo idag! Första 4 övningarna tog nog inte mer än 10-15min men sen lugnade jag ner mig lite men allt som allt så tog nog passet runt 1h.

    Fuskat med ätandet idag (igen). Varit utan mat nu i 8h bortsett från drinkarna runt träning. Fruksoten bestod av två ynka äggmackor och en halv tomat så denna kvällen kommer ägnas åt ätande, ätande och mer ätande.

    #525033
    Tommy Ivarsson wrote:
    så denna kvällen kommer ägnas åt ätande, ätande och mer ätande.

    Låter ju helt okej… :P
    Bra pass också! Jag får allt passa mig i chinsen framöver alltså..

    #525034

    Bra pass Tommy! 10 reps i chinsen är aldrig dåligt :emo-thumb

    Vad ligger morgonvikten på nu? :P

    #525035
    Freppazz wrote:
    Låter ju helt okej… :P
    Bra pass också! Jag får allt passa mig i chinsen framöver alltså..

    Nja! Du är lite lättare än mig och jag lär inte göra mer än max 15 om jag maxar. :)
    Tack iaf, jag är klart nöjd med tanke på omständigheterna!

    Nic Nordin wrote:
    Bra pass Tommy! 10 reps i chinsen är aldrig dåligt :emo-thumb

    Vad ligger morgonvikten på nu? :P

    Hmm, ja ok då! Tack! Men mer bör det bli framöver.

    Vägde mig precis innan jag käkade och vägde fullt påklädd 81,3kg men då har jag käkat sjukt dåligt idag som sagt så morgonvikten kanske kommer ligga på 81,5-82kg misstänker jag.

    Ska faktiskt kolla morgonvikten och även göra en kalipermätning för att kolla BF% imorgon bitti. ;)

    #525036

    Bra pass efter förkylningen!:up:

    #525037

    Tack båda två! ;)

    Blir träning som vanligt nu framöver. Är i slutspurten av förkylningen med lite snytande och lätt hosta nu bara så är det inte borta imorgon så lär det vara borta i övermorgon då det ska knäböjas… :)

Viewing 15 posts - 3,031 through 3,045 (of 3,214 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.