6 år senare, första journalen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler 6 år senare, första journalen!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,121 through 3,135 (of 3,214 total)
  • Author
    Posts
  • #525113
    Nic Nordin wrote:
    Finfina bänkpressar där Tommy, och riktigt grymma sneda hantelpressar! :up:

    Tack Nic! ;) Klart nöjd med dagen…. Det bästa utav allt var att pizzerian som körde hem pizzorna bjöd på en kebabtallrik också.. Så nu har jag 1 pizza och ½ kebabtallrik (nej, den va inte liten direkt) i magen

    #525114

    VART HITTA DU DEN PIZZERIAN?!?!!??!?!!??!?!?!
    (Satsar på att va på gymmet imon vid 14 då… vad ska du köra? Jag är sugen på rygg!)

    #525115
    Pixi wrote:
    VART HITTA DU DEN PIZZERIAN?!?!!??!?!!??!?!?!
    (Satsar på att va på gymmet imon vid 14 då… vad ska du köra? Jag är sugen på rygg!)

    Nyöppnad pizzeria här i stan som har en drive hela februari för att bli kända antar jag. :) Nobel Pizzeria heter den, finns inte på eniro ännu men ligger på Muraregatan och har nummer 035-105160 om du blir sugen på en deffpizza. :D

    Tänkte vila idag men det sket sig ju…. Tänkte då vila imorgon istället men det verkar också skita sig…. Undrar när jag ska få mig en vilodag. :D Well well, jag och Tyskn ska försöka pricka 14.00 då. :)

    Jag har Rygg, biceps på schemat!

    #525116
    Tommy Ivarsson wrote:
    Nyöppnad pizzeria här i stan som har en drive hela februari för att bli kända antar jag. :) Nobel Pizzeria heter den, finns inte på eniro ännu men ligger på Muraregatan och har nummer 035-105160 om du blir sugen på en deffpizza. :D

    Tänkte vila idag men det sket sig ju…. Tänkte då vila imorgon istället men det verkar också skita sig…. Undrar när jag ska få mig en vilodag. :D Well well, jag och Tyskn ska försöka pricka 14.00 då. :)

    Jag har Rygg, biceps på schemat!

    Så pass så pass!
    Tror inte de kör ända hem till mej.. men får väl åka inom där nästa lördag! Då har jag ngt att se fram emot på lör… då är det lättare att ha en nyttig vecka ;)

    Skit i vilan… den får du säkert framöver nån gång! hehe. Gött, då ses vi säkert imon då!

    #525117
    Tommy Ivarsson wrote:
    Tänkte vila idag men det sket sig ju…. Tänkte då vila imorgon istället men det verkar också skita sig…. Undrar när jag ska få mig en vilodag. :D Well well, jag och Tyskn ska försöka pricka 14.00 då. :)

    Haha! Du har ingen egen vilja eller självdisciplin alls va? :D
    Jag kommer hem efter helgens eskapader:
    ”Hade du tänkt att träna nått idag?”
    ”Naeee… (följt av storyn om träningspasset med Pixi och den uteblivna vilodagen).”
    5 min senare.
    ”Fan, nu när du började snacka om gymmet så blev jag ju träningssugen!”
    …sen när väl doften av min PWO började sväva runt i vardagsrummet så var det helt kört. :D
    Och nu blir det ingen vilodag imorgon heller… :D

    #525118
    Tyskn wrote:
    Haha! Du har ingen egen vilja eller självdisciplin alls va? :D
    Jag kommer hem efter helgens eskapader:
    ”Hade du tänkt att träna nått idag?”
    ”Naeee… (följt av storyn om träningspasset med Pixi och den uteblivna vilodagen).”
    5 min senare.
    ”Fan, nu när du började snacka om gymmet så blev jag ju träningssugen!”
    …sen när väl doften av min PWO började sväva runt i vardagsrummet så var det helt kört. :D
    Och nu blir det ingen vilodag imorgon heller… :D

    Svarar bara med 1338 :D

    PS: Egen vilja och självdisciplin är trams. Då hade jag ju tränat mycket mindre, nu får jag ju lite extra träning. ;)

    #525119

    Vafaaan! Jag trodde ju inte att de räknades här!!!

    #525120

    Rygg och Biceps idag. Och som bekant så kör jag tungt denna veckan, mest bara för att chocka kroppen lite och stilla viktkåtheten. :D

    RYGG

    Hantelrodd
    10*25kg
    10*35kg
    6*41kg
    6*47kg
    6*47kg

    Straight arm pulldown
    10*50kg
    10*60kg – Fullt mag
    10*60kg
    8*60kg

    Marklyft
    8*100kg
    5*140kg – Skulle gjort 6 men greppet svek
    3*160kg – Mixat grepp
    3*180kg – Mixat grepp
    3*170kg – Mixat grepp
    3*170kg – Mixat grepp
    6*140kg

    Stångrodd
    10*60kg
    10*80kg

    Kabelrodd V-handtag
    6*75kg
    6*85kg

    Körde några pullups och chins på slutet av hela passet sen va jag nöjd. :)

    BICEPS

    Sittande hantelcurl
    10*15kg
    6*21kg
    6*21kg
    5*21kg (osäker på om det var 4-6 så jag tippar på 5)

    Enarms konc.curl i scott
    6*15kg
    6*15kg
    3*15kg DROP – 3*13kg – DROP 2*13kg Stående

    Tror inte jag glömt något, greppet fick ordentligt med stryk idag och valkarna ömmar lite vilket jag ser som positivt. Frukost vid 9.30 (gröt och ägg), 1 banan vid 12.30 och nu blir det ris och köttfärssås i mängder!

    #525121

    Starkt jobbat Tompa ! Inte för inte att man blir riktigt träningssugen (och hungrig) när man läser här inne.. :p

    Hantelroddarna och marklyften är ju bara att :worship: för.:emo-thumb

    #525122

    Se där ja! Lite lågreps, det gillar vi! Finfina hantelroddar, och grymma marklyft! :up:

    Lite tyngre stångroddar hade jag dock velat se, men eftersom jag vet att du klarar mer, så får det gå för denna gång ;):D

    #525123
    Freppazz wrote:
    Starkt jobbat Tompa ! Inte för inte att man blir riktigt träningssugen (och hungrig) när man läser här inne..

    Hantelroddarna och marklyften är ju bara att :worship: för.:emo-thumb

    Nic Nordin wrote:
    Se där ja! Lite lågreps, det gillar vi! Finfina hantelroddar, och grymma marklyft! :up:

    Lite tyngre stångroddar hade jag dock velat se, men eftersom jag vet att du klarar mer, så får det gå för denna gång

    Tack båda två! ;)

    Kul att göra någon träningssugen iaf, stångroddarna hade kunnat köras betydligt mycket tyngre men satsade mer på kontakt där. Är hur som helst helt slut i ryggen nu så något har jag iaf gjort rätt. :)

    #525124

    Rätt impad över att du kommer ihåg allt du kör o vilka vikter :P

    #525125
    Pixi wrote:
    Rätt impad över att du kommer ihåg allt du kör o vilka vikter :P

    Hehe, har blivit ren vana numera, har såpass bra koll på vilka vikter jag kan ha i alla olika övningar vilket känns bra!

    Såg dig aldrig när jag skulle dra, tänkte slänga iväg ett hej då men du var försvunnen. Såg bara Marek och han ville jag inte hejdåa… :D

    Men som jag sa så är inte repsen helt 100% rätt varje gång bland de lite mindre viktiga övningarna.

    #525126

    Grymma marklyft!:up:

    #525127
    Tommy Ivarsson wrote:
    Hehe, har blivit ren vana numera, har såpass bra koll på vilka vikter jag kan ha i alla olika övningar vilket känns bra!

    Såg dig aldrig när jag skulle dra, tänkte slänga iväg ett hej då men du var försvunnen. Såg bara Marek och han ville jag inte hejdåa… :D

    Men som jag sa så är inte repsen helt 100% rätt varje gång bland de lite mindre viktiga övningarna.

    Hehe, duktigt det! Inte ens krångel när du byter övn o så?
    Tss… jag som trodde du blev rädd när du såg mina vikter så du flydde! ;)
    Nä, du får väl God natta honom ikväll ist.. haha!

Viewing 15 posts - 3,121 through 3,135 (of 3,214 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.