94ans journal — Den lilla typen

Home Forums Seriösa träningsjournaler 94ans journal — Den lilla typen

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Tjenare,

Tänkte göra en träningsjournal här, mycket roligare att träna och sedan skriva upp här osv. Man ser ökningar osv, allt blir roligare :)

Mål:
    Att öka i vikt, styrka, massa.. Öka i allt :) Bulk alltså.

Kosttillskott:
    NO2 Caps, Whey-80.

Övrigt:
    Är 16 år, liten för min ålder. Mina testovärden är mer än normalt tror jag, eftersom mina ökningar är brutala.

Stats:
    Ålder – 16
    Vikt – 48 morgonvikt
    Längd – 162

Har gymmat i ca 2 månader med ett uppehåll på 2 månader, men nu ska jag börja träna hemma! :)

Återkommer om ca 60 minuter, ska börja träna nu! :)

Träning igår—
    Hantelcurls (biceps) = 9kg – 4 reps 3 sets. Alltså 4 reps per arm.
    Chins – Utan hjälp – 4½ reps vid första set. 3 vid 2 andra sets. Totalt 3 sets.
    Triceps – Vet inte.. Tog armarna på en stol och la fötterna på en annan stol och sjönk ner o upp.. 5 reps, 3 sets.

Vikt – 48 morgonvikt oj oj :O antar du är riktigt skranig :D

men det är bara att äta och pumpa på så ska du se att du ökar i vikt!

Börja på ett vanligt gym istället, och kommer det några bilder? =D

Skojj att dina ökningar är brutala, men som tidigare tipsat om så skulle ett gym kort vara ngt bra att lägga pengar på:)

Lite användaren ”Easter” varning här..

Blev inget pass.. Skulle iväg på middag.. :(

Men du tränar väl hemma? Då är det ju bara att köra på kvällen, dagen eller morgon. Bara se till att göra sig tid.
    Skall bli kul att se vad det blir av dig. Och som tidigare sagts, gärna bilder också.

Nykropp wrote:
    Men du tränar väl hemma? Då är det ju bara att köra på kvällen, dagen eller morgon. Bara se till att göra sig tid.
    Skall bli kul att se vad det blir av dig. Och som tidigare sagts, gärna bilder också.

Tjena,

Bilder kommer :) Drog i mig en fet kebabtallrik, kan inte träna mätt så.. Det går inte :( Blir gym imorrn. Ska träna hela kroppen när jag väl har tillgång till gym gratis :)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.