ABCDE Dieten – Ett längre experiment

Home Forums Seriösa träningsjournaler ABCDE Dieten – Ett längre experiment

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 76 through 81 (of 81 total)
  • Author

Tjena,

Lustigt att det finns så många ex-modeller här på forumet, har också gjort det i 3 år innan man blev för gammal och trött :-P

Hur som helst, kul dagbok och fin form! Känner igen mig i mycket du skriver, du verkar dala upp och ner i vikt lätt. Jag är även inne i en deff och man blir lite omotiverad av att tappa i styrka. Vore kul och få reda på dina mått, armar, midja, bröst, ben?

mvh,

dbbb

dbbb wrote:
    Tjena,

Lustigt att det finns så många ex-modeller här på forumet, har också gjort det i 3 år innan man blev för gammal och trött :-P

Hur som helst, kul dagbok och fin form! Känner igen mig i mycket du skriver, du verkar dala upp och ner i vikt lätt. Jag är även inne i en deff och man blir lite omotiverad av att tappa i styrka. Vore kul och få reda på dina mått, armar, midja, bröst, ben?

mvh,

dbbb

Tjena

Än är jag inte EX-modell, jobbar snarare mer än någonsin just nu. Vikten pendlar en hel del japp, den dagen jag slänger in handduken så lär jag studsa upp till 90kg på nolltid :) Vikten idag är nere på 76kg, midja 79, bröst 104, arm kommer jag aldrig att mäta :) Benen vet jag heller inte.

Igår körde jag Ben på TK Trossö. Passade på att köpa kort likaså, 1k för ett årskort är riktigt nice.

I dagsläget pluggar jag som aldrig förr, 2 hemtentor + 1 salstenta inom kort gör mig en aning stressad :) Till detta jobbar jag nu även för en mäklarbyrå, något som gör att jag får jobba som aldrig förr :)

Igår körde jag ett pass på TK, det blev 2 övningar framsida ben

Kroppsvikt: 76kg

Knäböj

Uppv: 50, 80, 110

130 x 1
    140 x 1
    145 x 1(150 skall inte vara några problem kände jag)

Därefter körde jag några set på 110 och därefter 80kg

Benpressar

200kg x 12, 12

Ett kort och härligt benpass.

Notering: Idag och Söndag är det plåtning på G, dock bra för min egen del då jag behöver lite fler bilder. Flickans föräldrar ringde och sa att jag var med i tidningen med Bild, kul skit :) I dagarna kommer jag likaså upp i lite modetidningar och annonser i butiker, det är alltid kul att se sig själv i en butik, dock lite konstigt :)

MathiasB wrote:
    Tjena

Än är jag inte EX-modell, jobbar snarare mer än någonsin just nu. Vikten pendlar en hel del japp, den dagen jag slänger in handduken så lär jag studsa upp till 90kg på nolltid :) Vikten idag är nere på 76kg, midja 79, bröst 104, arm kommer jag aldrig att mäta :) Benen vet jag heller inte.

hehehe, fram med måttet på armen nu! :yikes::what:

Jag gissar på 40cm flexad.

Tjoff

Då vare byggning på hög nivå. 150kg har jag nu tagit i böj 2ggr, nästa steg blir 155kg kanske redan till helgen. Formen är god, vikten låg på 75 när jag gjorde 150. Siktar nu istället för massa på att bli starkare, det är fan roligare :)

Bänken uppe och reppar på 90, marklyft 160.
    Det jag ändrat på i mitt program är att jag tillåter mig mer vila, mer mat på träningsdagar och sen äter jag i princip mycket fetare mat och såser :)

Framöver blir det att satsa lite mer på böjjen och marken.
    Roligare än så blev det inte :nerd:

Update?:pop:

När du kör dit modifierade abcde upplägg, hur många kg bulkar du och hur många deffar du under en vecka. Alltså, hur många kg går du upp dem 3 dagarna du bulkar, o hur många kg går du ner dem 4 du deffar?

Viewing 6 posts - 76 through 81 (of 81 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.