Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › AFanatic’s journal version BODY
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 maj, 2007 at 19:00 #83999Anonym anvandareMember20 maj, 2007 at 19:00 #826336Anonym anvandareMember
Kort presentation:
Är 24 år och har tränat på gym sedan 2003. Redan då ville jag bli så bra att jag ngn gång kunde stå på scen, även om jag då trodde att det skulle ta minst 5-6 år. Nu blev det lite tidigare – Decembercupen 2006, där jag slutade på en sjätte plats i AF +165 cm. Fast jag är mest stolt över att jag låg delad 4:a efter chins/dips-momenten.
DC06:
Chins 13 (PB)
Dips 22 (PB)
Rodd 289? m (PB) tror jag…För tillfället har jag ryggproblem som jag ska försöka fixa till, och under det här året kommer jag främst satsa på att bli större och hel.
Slumpmässig statistik:
168 cm
66-68 kgArmar 34,5 cm
Midja 70-72 cm
Lår 55 cm
Vader 35 cmDen här journalen kommer vara en tränings/tävlingsjournal inte upprepande poster om vad jag äter varje dag. Ni skulle aldrig tro mig ändå…
Vi börjar med en vilodag.
20 maj, 2007 at 19:17 #826337Anonym anvandareMemberKör hårt, jag är också ny på den här forumet, men jag kommer o följa din träning;)..Lycka till..
20 maj, 2007 at 20:14 #826338Anonym anvandareMemberSå kul att du lägger upp journal här också! Nyfiken som man är kommer det bli flitiga besök här, lycka till!
20 maj, 2007 at 20:19 #826339Anonym anvandareMemberVad roligt att DU äntligen startar en journal!
Hur gick det på provdömningen?
Anna
20 maj, 2007 at 21:30 #826340Anonym anvandareMemberÅhhh så du har startat en journal här också :emo-thumb Jag har också funderat i de banorna nu när jag bytt inriktning med min träning….vi får se hur jag gör. Jag håller ögonen på dig :up:
20 maj, 2007 at 21:33 #826341Anonym anvandareMemberPinglan wrote:Åhhh så du har startat en journal här också :emo-thumb Jag har också funderat i de banorna nu när jag bytt inriktning med min träning….vi får se hur jag gör. Jag håller ögonen på dig :up:Du ska starta en du med. That’s an order.
20 maj, 2007 at 22:00 #826342Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Kör hårt och lycka till då. Uppdatera ofta och mycketTackar. Finns det ngt att uppdatera så kommer det självfallet att göras.
masi wrote:Kör hårt, jag är också ny på den här forumet, men jag kommer o följa din träning..Lycka till..Så vidare ny känner jag mig inte, men tack! Kul att du kommer följa min träning.
-Millis- wrote:Så kul att du lägger upp journal här också! Nyfiken som man är kommer det bli flitiga besök här, lycka till!Tack tjejen! Såg faktiskt igår först att du har en alldeles egen blogg. :emo-thumb Fast jag vill allt se lite fler bilder där.
Anna Andersson wrote:Vad roligt att DU äntligen startar en journal!Hur gick det på provdömningen?
Anna
Hehe tack, kul att du tycker det. Jag är inne i din journal och kikar lite då och då, så tro inte att jag inte har ögonen på dig.
Provdömningen gick bra, självfallet inte jackpot – det är ingen lek det där, men nog bra och grymt kul för att jag ska fortsätta.
Pinglan wrote:Åhhh så du har startat en journal här också :emo-thumb Jag har också funderat i de banorna nu när jag bytt inriktning med min träning….vi får se hur jag gör. Jag håller ögonen på digKlart du ska göra det. Här kan du hålla koll på dina medtävlande samtidigt som de får koll på dig. All is good. Hehe jag har allt ögonen på dig med Dunderdamen.
21 maj, 2007 at 06:00 #826343Anonym anvandareMemberSmart drag Fanatic.
Nu kan jag spamma här också.21 maj, 2007 at 07:52 #826344Anonym anvandareMemberHärligt tjejen!Det här har jag väntat på!:read:
Kommer ABSOLUT att följa dig,Var såååå säker,Hehe!
Hmm,snart dags för Hotellfrulle igen va?Såååå trevligt sist,men glest:D Hoppas du snart får ordning på din rygg!
Vi ses och hörs!
Kör på nu tjejen:friends: //S*21 maj, 2007 at 09:35 #826345Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Ja vad roligt!! :yahoo:
Här ska jag hämta inspiration!!Ha en härlig dag!
Kram Frida
Känner mig hedrad.
Tack detsamma!
Anna B wrote:Smart drag Fanatic.
Nu kan jag spamma här också.Hehe visst är det.
Do it! Do it!
SUSAN wrote:Härligt tjejen!Det här har jag väntat på!
Kommer ABSOLUT att följa dig,Var såååå säker,Hehe!
Hmm,snart dags för Hotellfrulle igen va?Såååå trevligt sist,men glest Hoppas du snart får ordning på din rygg!
Vi ses och hörs!
Kör på nu tjejen //S*Vad kul! Vilket välkomnande Det tror jag säkert när jag är på din ”hemmaplan” och leker.
Ja nu på lördag? Det var kanontrevligt med buffé. Vi kan ju försöka rycka i folk redan nu så de vet vad som gäller lördagmorgon.
Tack, ryggen är inte go att tas med nu tyvärr, men jag är förhoppningsfull.
21 maj, 2007 at 09:39 #826346Anonym anvandareMemberIdag:
60 min morgonpromenad
Ikväll blir det ett tricepspass och vader.
Slänger upp ett par bilder så ni har lite koll på hur formen ser ut. En vecka gamla bilder, men formen är densamma.
21 maj, 2007 at 09:47 #826347Anonym anvandareMemberVa kul med en seriös Journal !!!
21 maj, 2007 at 11:14 #826348Anonym anvandareMemberDina lats är ruggiga AFan!!! Snyggt!!!
21 maj, 2007 at 11:18 #826349Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Va kul med en seriös Journal !!!Seriös.. *visslar* åkejj vi säger väl det *host* värre GODISGRIS än jag *host* [http://imageshack.us [img=http://img296.imageshack.us/img296/2001/image209210gb6.gif]]
Kul att du startar en journal här Fanatico, nu kommer jag tjecka leget på dig här oxå hajaru :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.