AFanatic’s journal version BODY

Home Forums Seriösa träningsjournaler AFanatic’s journal version BODY

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 259 total)
  • Author

Vanessa: Jag har ngn form av hatkärlek till benträning. Det går inte riktigt att beskriva på ngt bra sätt. Jorå sol hade jag – riktigt skönt är det nu den här tiden, och kvällen var bra den med tack. Hoppas du får en skön idag. :D

Olivia: Ja men brüden det har du väl alltid?

Susan: Det var ett bra tag sen vi sågs, jag är ledig nu ett par dagar. Vi får väl se om vi kan trycka in en fika eller en rensning av ditt (kosttillskotts)skafferi? :p Stångån får frekventa besök – man tröttnar aldrig att gå där, trots att det blir så ofta. Det har inte hänt ngt på hårfronten, trivs ganska bra som det är nu ändå…time will tell. ;) Ha de’ gött!

Igår hade jag total vila, gick inte ens en promenad.

Idag:

60 min MP

Bröst, mage

Bänk
    (20 kg x12x14)
    40 kg x10
    50 kg x6x6x6

Teknikträning alltihop. Pressar mkt stabilare nu jämfört med tidigare.

Lutande hantelpress
    15 kg x10
    20 kg x6x5x3

Kabeldrag
    20 kg x10x10x10x8

Superset:
    Bollcrunches och ”Plankan”
    4 set Så djävulskt jobbigt.

Hyffsat bra pass, inga supervikter men…

AFanatic wrote:
    Teknikträning alltihop. Pressar mkt stabilare nu jämfört med tidigare.

Är det Ogge som lurat dig till det där? Han klagar på att jag vinglar när jag bänkar:D

Andreas Guiance wrote:
    Är det Ogge som lurat dig till det där? Han klagar på att jag vinglar när jag bänkar:D

Jag körde ngn hemmasnickrad variant av en vinglande giljotin, där jag fick axelont, så efter lite instruktioner (fr Ogge) så har det blivit mkt bättre. Framför allt stabilare i pressandet och vikterna åker inte utåt på ena sidan av stången längre. Så jag låter mig gärna luras så länge det gör att jag förbättras. :p

Bra pass tjejen! Kämpa på! /J.

Fina bänkisar tjejen! Men nu måste vi reda ut detta en gång för alla! Är det okej att skriva sådana kommentarer (som bara är glada tillrop utan någont som helst konstruktivt över sig) i din journal (och även andras) som ligger bland de seriösa eller ska man avhålla sig helt och hållet från sådant? Jag blir inte klok på detta!!! Ena gånger är det si och den andra gången är det så (eller är reglerna olika för olika medlemmar?) I ditt fall kan ju jag som vill följa dig hålla mig till liknande kommenater i din Kolo-journal istället…där är det ju inga tveksamheter om att sådana kommentarer är tillåtna. Problemet blir ju bland de journaler man vill följa som inte har en på Kolo…

Är det jag som är dum som inte fattar? Jag tycker nämligen inte att det är någon skillnad bland de seriösa journalerna….det postas ju fortfarande lika mycket glad tillrop osv fast det väl var så att man skulle sluta…och herregud, detta är ju helt fel att skriva om i din journal…snacka om OT jag får väl skriva frågan nånannanstans! Ursäktar du mig?

Pinglan wrote:
    Fina bänkisar tjejen! Men nu måste vi reda ut detta en gång för alla! Är det okej att skriva sådana kommentarer (som bara är glada tillrop utan någont som helst konstruktivt över sig) i din journal (och även andras) som ligger bland de seriösa eller ska man avhålla sig helt och hållet från sådant? Jag blir inte klok på detta!!! Ena gånger är det si och den andra gången är det så (eller är reglerna olika för olika medlemmar?) I ditt fall kan ju jag som vill följa dig hålla mig till liknande kommenater i din Kolo-journal istället…där är det ju inga tveksamheter om att sådana kommentarer är tillåtna. Problemet blir ju bland de journaler man vill följa som inte har en på Kolo…

Är det jag som är dum som inte fattar? Jag tycker nämligen inte att det är någon skillnad bland de seriösa journalerna….det postas ju fortfarande lika mycket glad tillrop osv fast det väl var så att man skulle sluta…och herregud, detta är ju helt fel att skriva om i din journal…snacka om OT jag får väl skriva frågan nånannanstans! Ursäktar du mig?

Jag ser på indelningen av journaler på följande sätt:

Det är JAG som journalinnehavare som lägger ribban, börjar jag posta bilder på myror och barn som äter glass, eller fiskar i Stångån och börjar babbla om mitt privatliv (som inte har med träningen att göra) så får jag nog erkänna att jag måste flytta min journal till ”dagböckerna”. :|

Alla glada tillrop har ju med träningen att göra, där ser jag absolut inget fel och vill inte bli av med dem heller. :)

AFanatic wrote:
    Alla glada tillrop har ju med träningen att göra, där ser jag absolut inget fel och vill inte bli av med dem heller. :)

Precis så är det, det har jag fått förklarat för mig nu av en moderator! Jättebra! Jag fortsätter med gott samvete att kasta glada tillrop och positiva kommentarer omkring mig! Mig blir du inte av med så lätt :D :emo-thumb

Snygga bilder :) Gillar verkligen din rygg, fin v-form. Armarna såg inte så tunna ut de heller..

AFanatic wrote:
    Jag ser på indelningen av journaler på följande sätt:

Det är JAG som journalinnehavare som lägger ribban, börjar jag posta bilder på myror och barn som äter glass, eller fiskar i Stångån och börjar babbla om mitt privatliv (som inte har med träningen att göra) så får jag nog erkänna att jag måste flytta min journal till ”dagböckerna”. :|

Du är som vanligt oändligt vis:emo-thumb

superberggren wrote:
    Bra pass tjejen! Kämpa på! /J.

Tack tjejen! I will om jag ska upp på scen samtidigt som dig..ngn gång. :p

Pinglan wrote:
    Precis så är det, det har jag fått förklarat för mig nu av en moderator! Jättebra! Jag fortsätter med gott samvete att kasta glada tillrop och positiva kommentarer omkring mig! Mig blir du inte av med så lätt :emo-thumb

Aha! Det är en lättnad att veta att jag inte blir av med dig hehe.

Dessan wrote:
    Snygga bilder :) Gillar verkligen din rygg, fin v-form. Armarna såg inte så tunna ut de heller..

Tack Dessan. =) Kul att höra.

Andreas Guiance wrote:
    Du är som vanligt oändligt vis:emo-thumb

Tihi. Puss och fjoll å allt sånt.

När ska du träna nästa gång då ? :pop: :D

Anna B wrote:
    När ska du träna nästa gång då ? :pop: :D

Om ngra timmar haha. Ska gå en sväng till först och sen blir det biceps o vader. :p

AFanatic wrote:
    Om ngra timmar haha. Ska gå en sväng till först och sen blir det biceps o vader. :p

Låter bra ! Själv ska jag också köra om några timmar. Börjar bli sugen nu. :)

Anna: Samma här, men väl nere på gymmet så hällde jag i mig vatten för jag fick krampkänningar och istället så mådde jag bara illa. :|

Idag har det blivit följande:

70 min morgonpromenad

60 min eftermiddagspromenad till gymmet

Biceps, vader o rygg

Stångcurl
    20 kg x10x10
    30 kg x8
    35 kg x5x4
    20 kg x10x10x10 (började bli lite stum i här)

Alt. hantelcurl
    10 kg x10x10x8 (pain!)

Rep-hammercurl
    15(30)kg x8x8x8

Sittande vadpress
    25 kg x10x14x15x16x18x20x22x24 (ja jag vet… jag är knäpp)

Hade egentligen tänkt att sluta efter fyra set, men det var lite barnsligt tyckte jag sen.

Sittande rodd/maskin med stöd
    30 kg x12x10x8x8 (helt slut)

Det var en riktigt bra maskin. Var längesedan jag hade sådan pump i latsen – kändes grymt bra – nu är det iofs över 1,5 månad sedan jag körde rygg sist. Så jag misstänker att allt jag gör nu som involverar ryggen kommer ge mig gruvlig träningsvärk. :up:

(Ikväll blir det ett par öl, och jag som har ätit så mkt idag…)[/b]

Bra rygg!
    Ska bli roligt att se dig på scen:D

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 259 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.