Angel´s nya satsning

Home Forums Seriösa träningsjournaler Angel´s nya satsning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 280 total)
  • Author
    Marmeladova wrote:
    hihi, ja det där var lite förvirrat, kanske ska äta lite mer? ;) Jag har snöat in på Fluff, det är som ”flytande” marshmallows. Det är grymt gott men sjukt sött och innehåller massa kalorier… Då blir man pigg!

Morrn..
    Jag är allt pigg.. Vet inte vad det var med mig:)
    Hoppas din träning går fint? Tror jag skymtade lite PB igår?!

:|

ONSDAG 7/2[/b]

Morgoncardio klar…

Frukost avklarad..

Dags för plugg..

Jag längtar så till helgen. Jag ska iväg till Karlstad (inte så skoj eftersom vi åker dit när vi ska till skolan men). Denna gången är det en ren nöjesresa.
    Barndomskompisen har sina föräldrar där & nu skulle hon dit så då passade jag på. Så på fredag blir det träning hemma först sedan buss till storstan:)
    På lördag om snön ligger kvar ska jag testa på SNOWBOARD. Vi ska ta en sväng till Sunne och ge det en heldag.. TJOHOO… :yahoo:

Tja tattoon läker som f*n :) ja de kommer verkligen bli hård körning efter nästa vecka.. :bb:

IQA wrote:
    Morrn..
    Jag är allt pigg.. Vet inte vad det var med mig:)
    Hoppas din träning går fint? Tror jag skymtade lite PB igår?!

Ja det går finfint just nu känns det som :) Har gått bra efter jul, kanske för att jag vilade 2v över jul och sen i princip 2 när jag hade ont i ryggen, kanske lät kroppen bygga upp ett tag då. Nice är det iaf, skoj med PB!

IQA wrote:
    Jag längtar så till helgen. Jag ska iväg till Karlstad (inte så skoj eftersom vi åker dit när vi ska till skolan men). Denna gången är det en ren nöjesresa.
    Barndomskompisen har sina föräldrar där & nu skulle hon dit så då passade jag på. Så på fredag blir det träning hemma först sedan buss till storstan:)
    På lördag om snön ligger kvar ska jag testa på SNOWBOARD. Vi ska ta en sväng till Sunne och ge det en heldag.. TJOHOO… :yahoo:

Så kul det låter! Tror dock att jag skulle få allvarliga skador efter att prova på snowboard. Jag är den typen som mest sitter på rumpan i alla snösporter :ph34r:.

Heidi K wrote:
    Så kul det låter! Tror dock att jag skulle få allvarliga skador efter att prova på snowboard. Jag är den typen som mest sitter på rumpan i alla snösporter :ph34r:.

Mmm, det ska bli jätteskoj..
    Jag är lite mer åt kamikaze hållet så jag är också rädd för allvarliga skador..
    Men med hjälm & handledsskydd så hoppas jag att jag reder mig ett tag i backen..
    Får väl hoppas att jag börjat bli fegare med åren:D

Forts. ONSDAG 7/2[/b]´

TRÄNINGEN

Morgonintervaller (löpband) 45 minuter, uppvärmning: 10 minuter sedan 3 min: 6,5 km/h, 1 min: 10,5 kmh/h
    Pilates: 60 minuter

MATEN
    8.00 fibergröt, russin, solrosfrön, minimjölk, äpplemos, juice, ägg
    10.00 banan, minimjölk
    12.00 Nötfärssöra (paprika, nötfärs, lök, vitlök, orientalisk soppa) avocado, fullkornspasta
    14.30 Kaffe Mocca, grov fralla, philadelphiaost, kalkon+grönt, clementin
    16.45 Jordnötssmör, äpple
    19.30 whye-80
    20.30 kyckling, vitkål, ingefära, vitlök, cashewnötter, soya

Torsdag 8/2[/b]

Vilodag..
    Det känns som jag hittade varenda liten muskel i ryggen igår på Pilatespasset så ingen rygg idag.
    Jag ska istället iväg & köra lite oväntad cardio-intervall träning *pulkaåkning*
    Lite kul ska man ju ha…
    Stor backe.. Det kommer kännas lagom fint i benen till morgonspinningen i morgon.. :D

I morgon blir det spinning, axlar/tric + afro power dance. Sedan drar jag till Karlstad kl 14 för en mys, ätar, vin och snowboards helg..

Tillbaka söndag kväll..

Ha en trevlig helg, U all……

Låter som en bra idé att ta vilohelg eftersom du kommer köra hårt imorgon! Kan du inte ladda upp lite bilder snart? Alltid skoj.. 8) Ha så kul i pulkabacken!

Kram!

IQA wrote:
    Hej tjejen..
    Jo, jag kände det med.. (fast vila vet jag inte om jag kan se det som) Enda dagen utanför gymet är på lördag & då ska jag åka snowboard:)

Jag ska försöka hinna med lite bilder. Men med träning, plugg, extrajobb & sambo så vill jag sitta så lite som möjligt vi datorn. Men det kommer nångång.

Grattis till dina Pb:n förresten & ha en trevlig helg
    KRAMS//Angel

Tack för grattis :) Nej du, det där blev inte mycket vila. Men lek och skoj iallafall, snowboard är ju jättekul :p Förstår att du undviker datorn, det borde jag också göra av exakt samma anledningar men jag är insnöad… :nerd:

Trevlig helg!

MÅNDAG 12/2[/b]

Så var jag hemma igen då..

FREDAG: morgonspinning, ryggen fick sitt några timmar senare & träningsveckan avslutades med Afro power dance. (det passet var så härligt, störtskönt)
    LÖRDAG: hundpromenad X 2 (á 60 min & 20 min) Störtlopp då stan. Tyvärr ingen brädåkning då Mia var kass i halsen men men..
    SÖNDAG: Promenad 25 min

Måndagen började med ett intervallpass på gymet..
    Rivstart..
    Nu ska jag ut & äta lunch med Jimmy. I efm blir det ben..

TISDAG 13/2[/b]

BEN igår:
    Benpress
    Liggande bencurl
    Utfall
    Fristående knäböj

Bröst/bic får sitt i efm..
    Stannar hemma från föreläsningarna idag. Ser dem direkt på hemmadatorn istället. LIte illamående gör att jag gärna håller mig på plats

Måndag 19/2[/b]

BEN/VADER/BÅL[/b]

Benspark
    3 x 10, 40.8 kg

Liggand bencurl
    3 x 10, 20 kg

Utfall (smithen)
    3 x 10, 22 kg

Knäböj
    3 x 10, 22 kg

Stående vader
    3 x 10, 80 kg

ryggresningar
    3 x max

Stålmannen
    3 x max

Plankan
    45 s. 60 s. 30 s.

CARDIO: CT, 25 minuter, nivå 4-5

Åter efter en stressig ”vilovecka” mycket plugg, lite träning & allmänt stressigt..

IQA wrote:
    Åter efter en stressig ”vilovecka” mycket plugg, lite träning & allmänt stressigt..

Måste kännas skönt. ;) Samma här – fast min vilovecka har varit allt annat än stressig. :O

Karlstadsbesök snart?

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 280 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.