Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Angel´s nya satsning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 april, 2007 at 09:16 #878330Anonym anvandareMember
Fyfan va trist att bli sjuk:evil:
Du får ta massa c-vitamin och bli frisk snabbt.24 april, 2007 at 09:33 #878331Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Fyfan va trist att bli sjuk:evil:
Du får ta massa c-vitamin och bli frisk snabbt.Tack, Vanni..
Såg att du ligger lite lågt med journalen. tråkigt, den är alltid skoj att läsa:)
men det går väl toppen för dig, antar jag?Skickat iväg sambon att handla flera kg apelsiner efter jobbet så ska här pressas juice sen.
Kram
24 april, 2007 at 09:40 #878332Anonym anvandareMemberIQA wrote:Tack, Vanni..
Såg att du ligger lite lågt med journalen. tråkigt, den är alltid skoj att läsa:)
men det går väl toppen för dig, antar jag?Skickat iväg sambon att handla flera kg apelsiner efter jobbet så ska här pressas juice sen.
Kram
Jo då träningen går bättre än någonsin för min del. Just nu tar jag vikter jag alldrig hade tänkt jag skulle klara av ren så jag är riktig glad och nöjd :pop:
Du får köpa c-vitamin tabletter ta 1000 mg varje timme så kommer du märka när din kropp inte tar upp den mer för man bli inte direkt bra i magen
24 april, 2007 at 10:26 #878333Anonym anvandareMemberQuote:SJUK
Huvudvärk hela förra veckan & nu har jag haft ont i halsen &
huvudet sedan i söndags.
Typiskt när man har praktik & har fått ett nytt träningsschema..Blir vila denna veckan så kör jag igång nästa vecka för då är jag helt frisk:emo-thumb
Angelica
Usch så snopet! Krya på dig tjejen :friends:
24 april, 2007 at 10:31 #878334Anonym anvandareMemberVanni: Tack för tipset..
Heidi: Jag ska försöka.
Just nu är jag rätt mör men träningslusten kryper på ändå.
Så det ska bli skoj att köra igång igen..24 april, 2007 at 13:03 #878335Anonym anvandareMemberUsch ja, hoppas att du håller på att bli bättre från sjukdomen, inte kul alls det dära. Men det kan nog vara bra med en vilovecka också! Krypa på dig, kram
24 april, 2007 at 15:04 #878336Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Usch ja, hoppas att du håller på att bli bättre från sjukdomen, inte kul alls det dära. Men det kan nog vara bra med en vilovecka också! Krypa på dig, kramTack, tjejen..
Håller på att kurera mig för fullt. Glass är bra för en ond hals;)
KRAMS25 april, 2007 at 07:23 #878337Anonym anvandareMemberIQA wrote:Tack, tjejen..
Håller på att kurera mig för fullt. Glass är bra för en ond hals;)
KRAMSAaaah glass… Idag kommer glassbiiilen förbi här med sin Mövenpick! Tror jag också kommer få ont i halsen
Krya på dig bruden!3 maj, 2007 at 10:54 #878338Anonym anvandareMemberHur är det med dig nu? Hoppas att din förkylning har släppt iaf. Kramar
7 juni, 2007 at 10:59 #878339Anonym anvandareMemberVad har den här tjejen tagit vägen då :what:
Hoppas du kör på bra i det tysta :emo-thumb
Kram Linda
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.