Angel´s nya satsning

Home Forums Seriösa träningsjournaler Angel´s nya satsning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 280 total)
  • Author
    Charlotte_ wrote:
    Vad är det annars som väger upp med det nya gymmet då? Tyckte att benpasset iaf såg helt ok ut, tråkigt när benpressen inte funkar som den ska. Du får träna här med mig istället ;)

Ps; ät för mig med idag ds

Det som väger upp är väl att det ingår superbra & roliga pass i kortet. Typ boxercise, skidinspirerade styrkepass förljt av yoga, pilates, body camp & 10%på behandlingar (massage & sånt) Ibland tröttnar jag på 4 dagar/v i gymet & kör massa pass istället.

På mitt vanliga gym har de supermaskiner men det är inget annat än ett rent gym m. lite cardiomaskiner. Förut hade jag årskort på ”mitt” gym & tiokort för de andra passen på det andra stället. Skönt att ha allt samlat & sen vet jag inte om det gamla gymet överlever all konkurrens. Frisis & svettis har öppnat jättefina gymlokaler & många har gått över till det gymet vi provar nu.

Sen har jag inte fått nån direkt känsla för det nya & det krävs om man ska nöta väggarna där 5 dagar/vecka:)

Mmm, det känns allt i benen idag.

Hittills idag:) Toastciabatta m. kyckling röra, halv äpplemuffins, varm choklad med grädde, knäckklubba, häagendaaz glass, clementin, smågodis

Senare blir det nog Mc Donalds. Big tasty & milkshake önskas.
    I kväll laddat för tacogömma med nachos & sallad, päroncider;)

Sorry, kunde inte låta bli. Har du inga ätardagar?

Kram Angelica

Du är en ond människa, tänk på mig som inte har nån ätardag nu på 2 veckor och kanske mer :( Buhuuuu

Kramar

Charlotte_ wrote:
    Du är en ond människa, tänk på mig som inte har nån ätardag nu på 2 veckor och kanske mer :( Buhuuuu

Kramar

Hehehe, EVIL ANGEL…:devil: LOL

min min är förseglad i fortsättningen.. JAg lovar..

Charlotte_ wrote:

Kramar

Min mun är förseglad i fortsättningen.. Jag lovar..

Charlotte_ wrote:

Kramar

Min mun är förseglad i fortsättningen.. Jag lovar..

ÄTARDAGEN 13/1[/b]

10.30 Toast ciabatta m. kyckling/curryröra, blandsallas, varm choklad med grädde
    11.00-16.00 Knäckklubba, loka, clementin, HäagenDaaz Glass, smågodis
    16.30 Mc feast, jordgubbsshake
    19.30 tacogömma (nötfärs, lök, röd paprika, vitlökphiladelphia ost, creme fraiche, tacokrydda) Nachos, blandsallad, avocado, päroncider
    21.00 glass?!

3670 Kcal

En liten liten cykeltur blev det iaf idag.

:|

IQA wrote:
    Gee: Har du varit på Hälsostudion nyss? De har riktigt roliga grejer där nu så jag vill inte byta egentligen:(

Asså va är de för roliga grejer? Nja de var allt ett bra tag sen, när de var urbans gym.

IQA wrote:
    ÄTARDAGEN 13/1[/b]

10.30 Toast ciabatta m. kyckling/curryröra, blandsallas, varm choklad med grädde
    11.00-16.00 Knäckklubba, loka, clementin, HäagenDaaz Glass, smågodis
    16.30 Mc feast, jordgubbsshake
    19.30 tacogömma (nötfärs, lök, röd paprika, vitlökphiladelphia ost, creme fraiche, tacokrydda) Nachos, blandsallad, avocado, päroncider
    21.00 glass?!

3670 Kcal

En liten liten cykeltur blev det iaf idag.

Holy macaroni så gott allt låter! Tror jag skall införa såna ätardagar hos oss också..

Gee wrote:
    Asså va är de för roliga grejer? Nja de var allt ett bra tag sen, när de var urbans gym.

Okej, de nya har ju haft det ett tag.
    Hm, 2 nya bröstmaskiner (toppensköna), nye benmaskiner, ny cardiomaskiner, bicepsmaskin, ny axelmaskin. Ganska mycket nytt av allt faktiskt..
    Kul att de satsar men jag är rädd att det går åt fanders & så står man där med ett årskort som inte är giltigt:(

Busan wrote:
    Ser bra ut :emo-thumb

Kör så det ryker!!!

Håller med Busan!:up:
    Hmmm,tråkigt med maskinerna:frust:
    Hoppas du hittar ditt gym som du kommer trivas i !!Det är ju jättevktigt!Sen vill man ju inte sakna något heller som man är van vid att ha!!
    Lycka till med din träning!Kör hårt//S*

SUSAN wrote:
    Håller med Busan!:up:
    Hmmm,tråkigt med maskinerna:frust:
    Hoppas du hittar ditt gym som du kommer trivas i !!Det är ju jättevktigt!Sen vill man ju inte sakna något heller som man är van vid att ha!!
    Lycka till med din träning!Kör hårt//S*

God förmiddag..

+ en som tycker de nya bilderna är *just great* :)
    Du kommer bli..(är redan) grym. Det ska bli så intressant att följa dig & se slutresultatet.
    Mmm, känslan för gymet är så viktig. Annars slutar det med att man drar sig för att gå dit. (o det vill vi ju inte)
    Så det kan hända att det blir det gamla vanliga gymet trots allt tillgängligt som finns på det gym vi provar just nu.. Känslan framförallt..

:| (Angel)

Mmm det är ju jätteviktigt att man trivs, verkar dumt att man inte tränar bara för att man inte riktigt trivs på gymmet, menmen.. :( Kör hårt ikväll tjejen

MÅNDAG 15/1[/b]

Träningen:
    promenad 40 minuter

Ingen styrka idag då jag varit på behandling. Jag är trött & har ont.
    Hoppas det känns bättre i morgon. Lite skönt att få beordrad vila så här när det känns lite halvdant.
    Jag känner att stressen inför tentan på torsdag har kommit.
    Är det bara jag eller finns det fler som sackar med träning till förmån för tentaläsning??
    Känns som jag har kass disciplin juh:(

I morgon ska jag iaf träna antingen bröst/axlar eller rygg eller alltihop på en gång.
    Vill ha onsdagen fri till läsning egentligen.. Men det får nog blir träning tis-onsdag & fre-lör.. (eller tis, torsd-fred)

Så jag kommer inte lägga in mat & så förräns på torsdag igen. Hinner inte riktigt med det just nu känner jag..

Jag sackar också rätt rejält med träningen när det är tenta, men vid senaste tentan så såg jag träningen som någon form av vila från allt och då såg jag fram emot träningen vare dag.. Dessutom läste jag bättre när jag hade lite press på mig att bli färdig innan jag skulle träning t.ex.
    Dessutom så går iaf skolan före i mitt liv, iaf när det gäller tentor. Vad gjorde han du var hos med ryggen förövrigt?

Jag tror jag har fått öroninflammation, gör hur ont som helst iaf :(

Kramar ;)

IQA wrote:
    Okej, de nya har ju haft det ett tag.
    Hm, 2 nya bröstmaskiner (toppensköna), nye benmaskiner, ny cardiomaskiner, bicepsmaskin, ny axelmaskin. Ganska mycket nytt av allt faktiskt..
    Kul att de satsar men jag är rädd att det går åt fanders & så står man där med ett årskort som inte är giltigt:(

Ofan de va ju som sägt några roliga grejer, man kanske får kolla in dem :) Asså? Vad är de som går åt fanders?

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 280 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.