Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Angel´s nya satsning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 januari, 2007 at 12:54 #878135Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Vad är det annars som väger upp med det nya gymmet då? Tyckte att benpasset iaf såg helt ok ut, tråkigt när benpressen inte funkar som den ska. Du får träna här med mig istället
Ps; ät för mig med idag ds
Det som väger upp är väl att det ingår superbra & roliga pass i kortet. Typ boxercise, skidinspirerade styrkepass förljt av yoga, pilates, body camp & 10%på behandlingar (massage & sånt) Ibland tröttnar jag på 4 dagar/v i gymet & kör massa pass istället.
På mitt vanliga gym har de supermaskiner men det är inget annat än ett rent gym m. lite cardiomaskiner. Förut hade jag årskort på ”mitt” gym & tiokort för de andra passen på det andra stället. Skönt att ha allt samlat & sen vet jag inte om det gamla gymet överlever all konkurrens. Frisis & svettis har öppnat jättefina gymlokaler & många har gått över till det gymet vi provar nu.
Sen har jag inte fått nån direkt känsla för det nya & det krävs om man ska nöta väggarna där 5 dagar/vecka:)
Mmm, det känns allt i benen idag.
Hittills idag:) Toastciabatta m. kyckling röra, halv äpplemuffins, varm choklad med grädde, knäckklubba, häagendaaz glass, clementin, smågodis
Senare blir det nog Mc Donalds. Big tasty & milkshake önskas.
I kväll laddat för tacogömma med nachos & sallad, päroncider;)Sorry, kunde inte låta bli. Har du inga ätardagar?
Kram Angelica
13 januari, 2007 at 13:08 #878136Anonym anvandareMemberDu är en ond människa, tänk på mig som inte har nån ätardag nu på 2 veckor och kanske mer Buhuuuu
Kramar
13 januari, 2007 at 13:10 #878137Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Du är en ond människa, tänk på mig som inte har nån ätardag nu på 2 veckor och kanske mer BuhuuuuKramar
Hehehe, EVIL ANGEL…:devil: LOL
min min är förseglad i fortsättningen.. JAg lovar..
13 januari, 2007 at 13:10 #878138Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Du är en ond människa, tänk på mig som inte har nån ätardag nu på 2 veckor och kanske mer BuhuuuuKramar
Min mun är förseglad i fortsättningen.. Jag lovar..
13 januari, 2007 at 13:10 #878139Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Du är en ond människa, tänk på mig som inte har nån ätardag nu på 2 veckor och kanske mer BuhuuuuKramar
Min mun är förseglad i fortsättningen.. Jag lovar..
13 januari, 2007 at 20:04 #878140Anonym anvandareMemberÄTARDAGEN 13/1[/b]
10.30 Toast ciabatta m. kyckling/curryröra, blandsallas, varm choklad med grädde
11.00-16.00 Knäckklubba, loka, clementin, HäagenDaaz Glass, smågodis
16.30 Mc feast, jordgubbsshake
19.30 tacogömma (nötfärs, lök, röd paprika, vitlökphiladelphia ost, creme fraiche, tacokrydda) Nachos, blandsallad, avocado, päroncider
21.00 glass?!3670 Kcal
En liten liten cykeltur blev det iaf idag.
13 januari, 2007 at 20:27 #878141Anonym anvandareMemberIQA wrote:Gee: Har du varit på Hälsostudion nyss? De har riktigt roliga grejer där nu så jag vill inte byta egentligen:(Asså va är de för roliga grejer? Nja de var allt ett bra tag sen, när de var urbans gym.
13 januari, 2007 at 21:05 #878142Anonym anvandareMemberIQA wrote:ÄTARDAGEN 13/1[/b]10.30 Toast ciabatta m. kyckling/curryröra, blandsallas, varm choklad med grädde
11.00-16.00 Knäckklubba, loka, clementin, HäagenDaaz Glass, smågodis
16.30 Mc feast, jordgubbsshake
19.30 tacogömma (nötfärs, lök, röd paprika, vitlökphiladelphia ost, creme fraiche, tacokrydda) Nachos, blandsallad, avocado, päroncider
21.00 glass?!3670 Kcal
En liten liten cykeltur blev det iaf idag.
Holy macaroni så gott allt låter! Tror jag skall införa såna ätardagar hos oss också..
14 januari, 2007 at 11:11 #878143Anonym anvandareMemberGee wrote:Asså va är de för roliga grejer? Nja de var allt ett bra tag sen, när de var urbans gym.Okej, de nya har ju haft det ett tag.
Hm, 2 nya bröstmaskiner (toppensköna), nye benmaskiner, ny cardiomaskiner, bicepsmaskin, ny axelmaskin. Ganska mycket nytt av allt faktiskt..
Kul att de satsar men jag är rädd att det går åt fanders & så står man där med ett årskort som inte är giltigt:(15 januari, 2007 at 08:37 #878144Anonym anvandareMemberBusan wrote:Ser bra ut :emo-thumbKör så det ryker!!!
Håller med Busan!:up:
Hmmm,tråkigt med maskinerna:frust:
Hoppas du hittar ditt gym som du kommer trivas i !!Det är ju jättevktigt!Sen vill man ju inte sakna något heller som man är van vid att ha!!
Lycka till med din träning!Kör hårt//S*15 januari, 2007 at 11:52 #878145Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Håller med Busan!:up:
Hmmm,tråkigt med maskinerna:frust:
Hoppas du hittar ditt gym som du kommer trivas i !!Det är ju jättevktigt!Sen vill man ju inte sakna något heller som man är van vid att ha!!
Lycka till med din träning!Kör hårt//S*God förmiddag..
+ en som tycker de nya bilderna är *just great*
Du kommer bli..(är redan) grym. Det ska bli så intressant att följa dig & se slutresultatet.
Mmm, känslan för gymet är så viktig. Annars slutar det med att man drar sig för att gå dit. (o det vill vi ju inte)
Så det kan hända att det blir det gamla vanliga gymet trots allt tillgängligt som finns på det gym vi provar just nu.. Känslan framförallt..(Angel)
15 januari, 2007 at 17:28 #878146Anonym anvandareMemberMmm det är ju jätteviktigt att man trivs, verkar dumt att man inte tränar bara för att man inte riktigt trivs på gymmet, menmen.. Kör hårt ikväll tjejen
15 januari, 2007 at 19:52 #878147Anonym anvandareMemberMÅNDAG 15/1[/b]
Träningen:
promenad 40 minuterIngen styrka idag då jag varit på behandling. Jag är trött & har ont.
Hoppas det känns bättre i morgon. Lite skönt att få beordrad vila så här när det känns lite halvdant.
Jag känner att stressen inför tentan på torsdag har kommit.
Är det bara jag eller finns det fler som sackar med träning till förmån för tentaläsning??
Känns som jag har kass disciplin juh:(I morgon ska jag iaf träna antingen bröst/axlar eller rygg eller alltihop på en gång.
Vill ha onsdagen fri till läsning egentligen.. Men det får nog blir träning tis-onsdag & fre-lör.. (eller tis, torsd-fred)Så jag kommer inte lägga in mat & så förräns på torsdag igen. Hinner inte riktigt med det just nu känner jag..
15 januari, 2007 at 20:02 #878148Anonym anvandareMemberJag sackar också rätt rejält med träningen när det är tenta, men vid senaste tentan så såg jag träningen som någon form av vila från allt och då såg jag fram emot träningen vare dag.. Dessutom läste jag bättre när jag hade lite press på mig att bli färdig innan jag skulle träning t.ex.
Dessutom så går iaf skolan före i mitt liv, iaf när det gäller tentor. Vad gjorde han du var hos med ryggen förövrigt?Jag tror jag har fått öroninflammation, gör hur ont som helst iaf
Kramar
15 januari, 2007 at 21:26 #878149Anonym anvandareMemberIQA wrote:Okej, de nya har ju haft det ett tag.
Hm, 2 nya bröstmaskiner (toppensköna), nye benmaskiner, ny cardiomaskiner, bicepsmaskin, ny axelmaskin. Ganska mycket nytt av allt faktiskt..
Kul att de satsar men jag är rädd att det går åt fanders & så står man där med ett årskort som inte är giltigt:(Ofan de va ju som sägt några roliga grejer, man kanske får kolla in dem Asså? Vad är de som går åt fanders?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.