Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Angel´s nya satsning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 januari, 2007 at 08:16 #878150Anonym anvandareMemberGee wrote:Ofan de va ju som sägt några roliga grejer, man kanske får kolla in dem Asså? Vad är de som går åt fanders?
Ja, alltså om de går i konkurs eller så.. Då står jag där utan gym med ett årskort..
Vi har ju badhuset, korpen, sirius med gym & sen öppnade Friskis & svettis gym i sep-06 så de är många som slåss om folket.
Jag vet inte hur bra det kommer gå för dem..
*håller tummarna*Ska köra rygg på testgymet idag & sen bröst/axlar på torsdag.. Jag får väl se vad jag tycker.. Men jag är inte fångad än så det blir nog ev. samma gamla gym som vanligt..
Borta bra, men hemma bäst:emo-thumb
Var kör du i trollhättan då?
16 januari, 2007 at 08:18 #878151Anonym anvandareMemberTISDAG 16/1[/b]
MORGONPROMENAD: 75 minuter
Skönt att komma upp. Dusch nu, sen tentaplugg innan det är dags för redovisning på skolan.
Rygg i efm..16 januari, 2007 at 17:21 #878152Anonym anvandareMemberFORTS. TISDAG 16/1[/b]
Träningen:
Morgonpromenad: 75 minuter
Styrka: Rygg/bröst/axlar (blev ett lite kombopass idag)Latsdrag
T-bar
Sittande roddBänkpress
Flyes (snedbänk)Baksida (maskin)
Hantelpress (utan stöd)CARDIO: cykel dit & hem, 2 x 10 min
Lite genomblödningsträning idag bara.
Maten:
Fibergröt, minimjölk, äpplemos, ägg, juice, salt, kanel, Omega-3, vitaminer
Whey-80, minimjölk
Lax, spenat, bulgur, Loka
Steel bar
Gainomax
Fetaost 10% kyckling i krossade tomater, pommes chatue
Kesella, jordgubbar, fun lightFett 22%
Kolhydrat 37%
Protein 41%2030 kcal
PLUGGTIME
16 januari, 2007 at 20:55 #878153Anonym anvandareMemberHur känndes passet idag då, såhär mitt upp i tentaläsningen..? Duktigt att du tar dig i kragen ang morgonpromenaderna med, jag ska snart börja hade jag tänkt..
Kram på dig ängeln
16 januari, 2007 at 21:49 #878154Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Hur känndes passet idag då, såhär mitt upp i tentaläsningen..? Duktigt att du tar dig i kragen ang morgonpromenaderna med, jag ska snart börja hade jag tänkt..Kram på dig ängeln
Jo, passet kändes bra (lite halvdant) men jag var där iaf & jag var med på allt jag körde…
Morgonpromenaderna är oftast inget problem för min del. Oförskämt morgonpigg..
Innan jag började plugga så gick jag en sväng varje morgon när jag inte jobbade f.m.
Jag kan aldrig äta frukost direkt när jag vaknar så då kan jag lika gärna gå den tiden:)Svårare tycker jag att komma iväg till gymet just nu.. Det finns så mycket annat jag måste göra.. Men träna styrka vill jag så jag tar mig iväg..
Längtar till torsdag efm.. Ska jag bara läsa skönlitteratur & softa:)
16 januari, 2007 at 23:05 #878155Anonym anvandareMemberIQA wrote:Ja, alltså om de går i konkurs eller så.. Då står jag där utan gym med ett årskort..
Vi har ju badhuset, korpen, sirius med gym & sen öppnade Friskis & svettis gym i sep-06 så de är många som slåss om folket.
*håller tummarna*Ska köra rygg på testgymet idag & sen bröst/axlar på torsdag.. Jag får väl se vad jag tycker.. Men jag är inte fångad än så det blir nog ev. samma gamla gym som vanligt..
Ja just de friskis finns ju där nu oxå. Ja de får man ju hoppas att de inte kursar, de är ju inte kul att ha ett årskort man inte kan använda.
Ah testgym vilket är de då?
Jag kör på älvhögsborg, puls. varit där någon gång?16 januari, 2007 at 23:06 #878156Anonym anvandareMemberIQA wrote:Ja, alltså om de går i konkurs eller så.. Då står jag där utan gym med ett årskort..
Ja just de friskis finns ju där nu oxå. Ja de får man ju hoppas att de inte kursar, de är ju inte kul att ha ett årskort man inte kan använda.
Ah testgym vilket är de då?
Jag kör på älvhögsborg, puls. varit där någon gång?17 januari, 2007 at 00:05 #878157Anonym anvandareMemberGee: Vi har provat på Sirius..
Men det blir nog till att hålla sig till Hälsostudion (halvårskort eller nåt).
Jag kommer nog iofs skaffa autogiro på Sirius oxå då jag kommer köra 2-3 pass i veckan (pilates, spinn & body jam) där.Jag har faktiskt varit där & tränat en gång..
Helt okej.. Körde rygg har jag för mig..
Brukar åka runt & testa lite andra gym sådär ibland. Alltid kul (förutom just nu när jag har planer på att byta då)Godnatt
17 januari, 2007 at 07:59 #878158Anonym anvandareMemberONSDAG 17/1[/b]
VILODAG (från styrkan)MORGONPROMENAD: 80 minuter
Kallt, halt & jävligt men ute var jag iaf..
Dags för frukost sen plugg (igen) hela dagen.Dagen före dagen D:frust:
Mat kommer om jag hinner..
17 januari, 2007 at 16:34 #878159Anonym anvandareMemberIQA wrote:Jo, passet kändes bra (lite halvdant) men jag var där iaf & jag var med på allt jag körde…
Morgonpromenaderna är oftast inget problem för min del. Oförskämt morgonpigg..
Innan jag började plugga så gick jag en sväng varje morgon när jag inte jobbade f.m.
Jag kan aldrig äta frukost direkt när jag vaknar så då kan jag lika gärna gå den tidenSvårare tycker jag att komma iväg till gymet just nu.. Det finns så mycket annat jag måste göra.. Men träna styrka vill jag så jag tar mig iväg..
Längtar till torsdag efm.. Ska jag bara läsa skönlitteratur & softa
Mm vad skönt det låter att bara läsa skönlitteratur.. Lite jobbigt när det är is och grejjer utanför fönstret, man går ju som en stel enbent fågel och inte går det snabbt heller. Lycka till imorgon om vi inte hörs
kram17 januari, 2007 at 16:48 #878160Anonym anvandareMemberIQA wrote:ONSDAG 17/1[/b]
VILODAG (från styrkan)MORGONPROMENAD: 80 minuter
Kallt, halt & jävligt men ute var jag iaf..
Dags för frukost sen plugg (igen) hela dagen.Dagen före dagen D:frust:
Mat kommer om jag hinner..
Duktig du är med cardion tjejen .
Vad pluggar du för något?17 januari, 2007 at 16:56 #878161Anonym anvandareMemberCharlotte: Tack;)
Men visst är det skönt när man tar sig ut ändå?!17 januari, 2007 at 17:14 #878162Anonym anvandareMemberFORTS. ONSDAG 17/1[/b]
Morgonpromenad: 80 minuter
TRÖTT….. pluggat hela dagen.. Bara & plugga mera
Maten
fibergröt, kalkon, äpplemos, ägg, juice, minimjölk, vitaminer, omega-3
Fetaostkyckling, krossade tomater m. basilika, vitlök, strips, morot, minimjölk
Whey-80, minimjölk
halv banan
nötfärs, lök, paprika, sojabönor, örtkryddad sås
Kesella, mango, fin light
(äpple)Ca. 1650 Kcal
17 januari, 2007 at 22:04 #878163Anonym anvandareMemberSugen på benträningen i morgon..
Det är väl snart dags för vikt & mått..så jag inte får skäll..
Jag tror inte det hänt så mycket sen senast. (julen var hård)
Men nu är det nya dagar, nya möjligheter..Jag ska avklara tentan i morgon så är det full fokus på träningen sen.
Vännen som jag har fått med mig på morgonen nu är sugen på spinning fredag morgon, pilates onsdagar & Body Jam på söndagar.. :up:
Så jag lägger nog till några pass ett tag & ser hur det går..Nu får jag väl återgå till teknikföreläsningen
Morgonpromenix inställd imorrn. Magnetismföreläsning istället..17 januari, 2007 at 22:04 #878164Anonym anvandareMemberIQA wrote:Gee: Vi har provat på Sirius..
Men det blir nog till att hålla sig till Hälsostudion (halvårskort eller nåt).
Jag kommer nog iofs skaffa autogiro på Sirius oxå då jag kommer köra 2-3 pass i veckan (pilates, spinn & body jam) där.Jag har faktiskt varit där & tränat en gång..
Helt okej.. Körde rygg har jag för mig..
Brukar åka runt & testa lite andra gym sådär ibland. Alltid kul (förutom just nu när jag har planer på att byta då)Godnatt
Ah okej.. Och hur kändes ryggpasset då?? Jo de kan ju vara kul att köra något annat oxå.
Jo plus är ett bra gym, tycker de är bra att de både finns bad och massa pass man kan köra ifall man vill där oxå.
Köra runt är ju aldrig vara fel :emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.