Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Anna siktar mot scenen -07
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 augusti, 2007 at 14:20 #846801Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Hehe…Café Villekulla ligger på Storgatan…mitt emellan Parkgatan och Vasagatan.
Tyvärr har det varit stängt för renovering den senaste tiden, men jag hoppas att det öppnar snart igen!
Kakbuffén kostar 65 kr…massa gott enligt ryktet! Pajer, kladdkaka, morotskaka, mm. mm.
I love cookies… Känner igen namnet cafeét…
Du får gärna säga till när dom öppnar, aldrig testat kak-buffé
Tack Camilla..!
sorry Anna, lånade tråden lite (:[/b]17 augusti, 2007 at 14:24 #846802Anonym anvandareMemberFörlåt Anna, för att vi använder din journal till att bevaka kakrätt…men kakor é en viktig del av livet!
För att styra in detta på rätt väg igen så kan jag säga att Annas form tar sig mer och mer. Tränade med henne igår och kunde klart se att det hänt grejer. Magrutorna börjar synas mer tydligt och benmuskulaturen syntes bra genom byxorna.
I början av dieten brukar det inte komma så mycket markeringar utan formförbättringen syns mest genom att man blir allmänt mindre (självklart beroende på ursprungsformen)…Anna har blivit synbart tightare å jag vet att hon är på mycket god väg!
Ska bli jätte spännande att se resultatet på scenen i december!:pop:
17 augusti, 2007 at 17:48 #846803Anonym anvandareMemberBara för att det är kakbuffe snack så går det hur bra om helst att låna tråden. Just nu sitter jag bara och väntar ut tiden så jag kan vakna upp och ha min ätardag . Men jag får nog ta mig en kvällspromenad innan dess förstås. hade ju varit gött om jag lyckats gå enr lite till så jag kan vara nera på 65,5 te nästa lördag.
StarkSomFå:Näe, bilder blir det inte, det e inte mkt att se ännu.
Camilla Öhman:Tack va du e snäll! Du får gärna låna min tråd om du vill lägga upp bild på dig själv För din form gör ju inte en kakbuffe skada iaf.
Anna
18 augusti, 2007 at 08:53 #846804Anonym anvandareMemberLördag
Överlevde natten trots min grymt kurrande mage.
Morgonpromenad 50min.
Vikten har tyvärr inte rört sig sedan i torsdags utan jag ligger kvar på 66,4kg men klarade iaf målet med 1hg tillgodo.
Till nästa lördag ska jag slita så gott det går för att komma ner till 65,5kg. En dags träning kommer försvinna då jag fick chansen att genom Gymgrossisten åka till Magnus Samuelssons gård för en dag med AVT Safari, Hagelskytte, Quadracing samt mandomsprovet. Ska bli grymt kul!!!!
Någon morgonpromenad lär jag inte hinna då det blir uppstigning grymt tidigt och hemkomst sent. Maten blir en ”fri” dag men med sunt förnuft och ögonmått.Må väl alla, dags att bege sig till jobbet.
Anna Andersson19 augusti, 2007 at 20:15 #846805Anonym anvandareMemberSöndag
90min morgonpromenad
60min bodypump följt av 30min crosstrainer.Anna
20 augusti, 2007 at 09:01 #846806Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Söndag90min morgonpromenad
60min bodypump följt av 30min crosstrainer.Anna
Damn! Mycket förbränning blire – bra jobbat.
Det där Café Villekulla lät som en dröm, det skall definitivt besökas nästa gång man är i Götet. :up:
20 augusti, 2007 at 12:42 #846807Anonym anvandareMemberMåndag
Då var det måndag igen och skolstarten närmar sig..
90min morgonpromenad till gymmet för ett ryggpass. Det gick la sådär. Chinsen blev det bättring i marklyften tangerade jag i men med en kass serie. Mnja, det blev godkänt tillslut ialla fall.
Avslutade med 10min på crosstrainer och 25min promenad hem.21 augusti, 2007 at 09:29 #846808Anonym anvandareMemberTisdag
Den vanliga rundan på 90min nu på morgonkvisten. Idag var benen rikigt tunga och vaderna värker.
Troligtvis blir det en av vilodagarna denna veckan idag då jag har fullt upp, men kanske hinner jag klämma in ett pass mot kvällen.Anna
21 augusti, 2007 at 21:02 #846809Anonym anvandareMemberforts. tisdag
Lyckades klämma in ca 40min kvällspromenad också.
Gokväll
22 augusti, 2007 at 10:20 #846810Anonym anvandareMemberOnsdag
90min morgonpromenad. Gick fort idag och kände mig fräschare i benen. Så senare idag blir det ett benpass följt av 20min kondition.
Vikten verkar röra sig lite neråt även denna veckan. Kanske passar jeansen som inte är allt ör använda till helgen…Anna
22 augusti, 2007 at 10:24 #846811Anonym anvandareMemberHärligt att vikten går ner och att du mår bra Anna. Ska bli riktig kul att se slut resultatet. Tränar du på exhale?
22 augusti, 2007 at 10:32 #846812Anonym anvandareMemberVanessa: Nope, tränar inte på exhale. Men har varit där å hälsat på.
Mmm, slutresultatet ska tamejfan bli lte bättre denna gången. Det var vid denna vikten som viktnedgången stannade av sist, så nu j***ar. Ska köra lite hårdare nu innan skolan drar igång för under hösten blir det ont om tid då jag kommer jobba varje helg med att kränga skor och har skolan under veckorna.Anna
22 augusti, 2007 at 12:52 #846813Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Vanessa: Nope, tränar inte på exhale. Men har varit där å hälsat på.
Mmm, slutresultatet ska tamejfan bli lte bättre denna gången. Det var vid denna vikten som viktnedgången stannade av sist, så nu j***ar. Ska köra lite hårdare nu innan skolan drar igång för under hösten blir det ont om tid då jag kommer jobba varje helg med att kränga skor och har skolan under veckorna.Anna
Då ligger du ju kanon till att slipa formen.
Kommer bli skitbra det här !
Bling-bling. :pBlir det BB också eller ?
22 augusti, 2007 at 19:37 #846814Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Då ligger du ju kanon till att slipa formen.
Kommer bli skitbra det här !
Bling-bling. :pBlir det BB också eller ?
Nope blir inte BB i år. Men det är något jag vill göra senare. Jag hoppas på att komma undan med lite mindre massa i Bf….vi får se hur slutresultatet blir helt enkelt.
nackdelen med Bf är ju dock att man inte får ha lite egen tid på scenen samt allt meck med 20 bikinis och skor. Men det löser sig.Onsdag
Benpasset gick helt käpprätt åt helvete. Jag har legat för lågt på kosten sedan i söndags för att kunna fylla lite extra utan att väga maten imorgon. Så vi får se hur passen på fredag och söndag kommer se ut.
Nu är det sanrt dags att hoppa i sängen, imorgon ringer klockan 03.30 för en liten promenad innan jag beger mig iväg på mitt äventyr med Gymgrossisten på Magnus Samuelssons gård och kuliga aktiviteter under dagen.
Anna
24 augusti, 2007 at 20:47 #846815Anonym anvandareMemberTorsdag
En gryymt roligt dag med Gymgrossisten folk hos Magnus Samuelsson. skriver mer när jag laddat med ork och knaske har någon bild.
Fredag
En tenta, och 2 timmars sömn + 45min på statoil under natten på väg hem mot Göteborg.
För mycket mat och ingen träning. Nu ska jag snart sova. Imorgon kör jag på igen. Idag har det bara blivit lugn promenad och massa vila.För övrigt ska det bli gött att få ett inrutat liv igen där träningen kommer ta mindre tid av TANKEverksamheten, för när jag inte är uppbokad med annat under diet blir det tillslut för mycket för huvudet.
Nu kör jag. Skiter i vikten imorgon och kämpar på mot 65kg te nästa helg. Det blir nog tufft. I onsdags låg vikten på 66kg.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.